Kuko116
výkonný člen KLANu
- 493
Viacprvkove zavesenie na 6tkach je problematické zistovanim závad na náprave. Na obyc. Zaveseni kde je len spodné rameno a tlmič a na ňom sa točí koleso stačí dvihnúť auto a lomcovat kolesom a nájsť vôlu. Pri viacorvku treba dvihnúť auto za napravnicu/rám a zároveň odľahčiť spodné rameno ďalším zvedakom tak aby neboli všetky čapy pod ťarchou samotnej nápravy a potom skúsiť lomcovat a hľadať vôle. Na slušnej geometrii by mali vedieť že robiť za 40 euro geometriu na aute kde sa zákazník sťažuje na nekontrolovateľne riadenie vozidla na nerovnostiach je čistá zlodejina. Mám tento problém aj na GG starej, kde na geometrii je všetko v zelenom blablabla ale jedine čo sú schopní nastaviť je zbiehavost , ktorú ovplyvňuje akurát vôla v čapoch na tyckach riadenia a je to zanedbateľná výmena oproti tlmičom, pružinam ramenam capom a ulozeniam. Žijeme v smutnej dobe kde v 4 z 5 servisoch toto laikovi nikto nepovie, urobia 3D geometriu a adios za 10 minut.
V zásade ak nepomôže geometria treba skontrolovať celú prednú aj zadnú nápravu , všetky čapy a uloženia a tlmiče, stabilizátory a tyčky riadenia. Treba sa zamerať ži ťahanie riadenia je stále, alebo len na nerovnostiach, pri brzdení, akcelerácii atď.
V zásade ak nepomôže geometria treba skontrolovať celú prednú aj zadnú nápravu , všetky čapy a uloženia a tlmiče, stabilizátory a tyčky riadenia. Treba sa zamerať ži ťahanie riadenia je stále, alebo len na nerovnostiach, pri brzdení, akcelerácii atď.
Poslední úprava moderátorem: