1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Podložky pod RZ s logem MazdaKlanu

    Ahoj Host, naši členové neúnavně vymýšlejí, kromě již několika realizovaných dodávek kvalitního oblečení, další identifikační znaky s logem MazdaKlanu, tentokrát se jedná o podložky pod RZ. Pokud máš zájem, hlasuj v anketě tamtéž.

    Dismiss Notice

Videa a informace o MX5 ND

Diskuzi v 'Mazda MX-5 (ND)' zahájil Natural, 23. 6. 2015.

  1. Natural

    Natural správce Člen týmu

    Zprávy:
    2 740
    Počet lajků:
    1 395
    Trofejní body:
    183
    Mně to hnusný nepřipadá, každopádně klasika, je klasika :)
     
  2. Natural

    Natural správce Člen týmu

    Zprávy:
    2 740
    Počet lajků:
    1 395
    Trofejní body:
    183
  3. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    Zprávy:
    3 710
    Počet lajků:
    2 072
    Trofejní body:
    183
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    Convertible se mi líbí víc než cabrio! :) Jenom tomu pořád chybí koňstvo.... :(
     
  4. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    822
    Počet lajků:
    348
    Trofejní body:
    63
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    Bud jsi tomu prisel na chut, nebo "obycejna" ND je fakt odpad v Tvych ocich? :D

    Konstvo tomu sice "chybi", stale bych se ale velmi rad projel. No rekni, Ty ne?
     
  5. MildaMPS

    MildaMPS rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    481
    Počet lajků:
    284
    Trofejní body:
    63
    Kolik váží ND oproti GJ či GH? Kdyby jak, tak 300-400kg rozdíl. 118kW vs 108kW a ND váží kolem tuny, takže jízda bude mnohem akčnější s NDčkem, protože je výrazně lehčí. O ochotě k zatáčení se ani nebavím.
     
  6. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    Zprávy:
    3 710
    Počet lajků:
    2 072
    Trofejní body:
    183
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    asi tomu postupně přicházím na chuť. Jsem osvícená konzerva, takže mi hlava některé designy chroupe pomaleji... vlastně ani na GJ jsem si ještě nezvykl úplně :)
    a ano, taky bych se rád projel, mám to v plánu hned po projetí Caterhama v Mostě :D

    rozdíl je cca 350 kg proti mojí benzinové GH 2,0
    jenže dvoulitr ND už má tolik pičičund, kurvítek a pitomých "funkcí", že se mi do něj vůbec nechce.... čekám na svezení s 1,5.....
     
  7. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    Zprávy:
    3 710
    Počet lajků:
    2 072
    Trofejní body:
    183
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
  8. vladas75

    vladas75 rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    573
    Počet lajků:
    274
    Trofejní body:
    63
  9. eko1980

    eko1980 výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    278
    Počet lajků:
    109
    Trofejní body:
    43
    Natural se to líbí.
  10. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    424
    Počet lajků:
    93
    Trofejní body:
    28
  11. eko1980

    eko1980 výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    278
    Počet lajků:
    109
    Trofejní body:
    43
    Njn neni to pro kazdeho ale dle me je urcite dobre ze je tady nejaka moznost upravy. Tahleta zprava mela jen informacni charakter ;)
     
  12. vladas75

    vladas75 rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    573
    Počet lajků:
    274
    Trofejní body:
    63

Sdílet tuto stránku