Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
On asi myslí 1.6 Z6 benzín z let 2003-2012 co používali jen Mazdy 3 (beru auta tady v EU). To je vlastně i odpověď na jeho otázku (ideálně ale jen do let 2006-2009 Mazda 3 BK)6 se snad s 1.6 motorem ani nedelala, nejslabsi byl tusim 1.8
mozna by vlezl do mazdy 2, nebo CX-3 ale na vetsi auta bude asi uz slaby
No tak řekni Orlovi, třeba se dohodnete. Objem neřeš, vizuálně není rozdíl a řídící jednotka se přehraje kalibrací pro 1.6.Ahoj. Já mám přesně opačný problém. Mám Mazdu 3 BK, motor ZJ (1,4), kastle bez koroze, nové brzdy, přední spodní ramena, tyčky řízení, atd. a i přes pravidelnou výměnu oleje co 10.000 km mi teď ve 230.000 km odešel tlak na prvním válci. Zřejmě podpálený ventil, nebo kaput pístní kroužky. A teď nevím jestli se shánět po jiném motoru nebo zkusit prodat (je to druhé auto v rodině, nepotřebuji ho) ...
Možná by byl motor ? ale ten co mám aktuálně na autě.. 1,6 77 bk. Najeto viz foto ten co má 100 bych si nechal. +ND jaký chceš.. Mám celé auto navíc. RJ bych řekl taky mám navíc ?No tak řekni Orlovi, třeba se dohodnete. Objem neřeš, vizuálně není rozdíl a řídící jednotka se přehraje kalibrací pro 1.6.