• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý AUTO DUFEK Měchenice - Praha

Zkušenost se servisem AUTO DUFEK Měchenice mám


  • Celkem voličů
    15
A to jsem zapomněl, jak pan majitel umí do nebes obhájit právě aktuální výbavu na autě, co nabízí. Mazda 3 BN byla v nějaké nižší výbavě Challange?(infotaiment byl bez navigace a za příplatek 2000kč zařídí, dejme tomu ok, klimatizace byla manuální a taktéž vlastně lepší volba než automatická, pač se lopatky věčně nenatáčí dle automatiky a vše si přizpůsobím manuálně, 18 kola na autě ? ...u této výbavy nebývají ani v TP zapsány a hlavně obyčejné halogeny a tam se dozvídám, kdo vlastně potřebuje drahé LED světla, když tyto svojí službu udělají také a stačí a OMYL: na autě si nejvíce cením z výbavy právě těch LED světel a bezkontaktního zamykání, které svítí prostě úžasně (chybí mi jen automatické přepínání dálkových, škoda, že nelze snadno dodělat) a v podstatě po zbytek životnosti auta se nemusím starat o nějakou výměnu žárovek a nehledě na fakt, že auto vypadá o třídu lépe. To auto mělo vůbec zvláštní kombinaci výbavy a těžko soudit, jestli bylo původně určeno pro náš trh. Jelo velmi hezky a hned mě Mazda jako taková zaujala, to se upřít nedá, ale celá ta spolupráce s tímto pánem mě tedy neoslovila. Ale nechal mě auto řádně projet, což někteří taky nedovolí. Samozřejmě za jeho účasti. Ale jak říkám, nejprve taková zkušenost při pořizování vozu a pak po roce oslovení kvůli servisnímu úkonu a naprosto arogantní chování.
 
Chtěl jsem po něm opravit spojku, nedal termín a když dal, tak to bylo déle než měsíc. Teď bych potřeboval udělat zadní třmeny a domluva je teda otřesná.
 
Už nikdy, vidí novou tvář a auto je na odpis. První člověk co za dva roky nepochválil absolutně nic a auto má najeto kolem 50-ti tisíc a problémů víc jak Alfa s 200 tisíci na krku s DPF, Egr ventilem, turbem, dvouhmotou a výřivými klapkami. Jako tohle byla snad sranda... Neslyšel jsem ani větu co je na autě vlastně dobře, samá sračka a za chvíli motor vyletí do vzduchu. DĚKUJI, STAČILO
 
Back
Top