- 2 703
A to jsem zapomněl, jak pan majitel umí do nebes obhájit právě aktuální výbavu na autě, co nabízí. Mazda 3 BN byla v nějaké nižší výbavě Challange?(infotaiment byl bez navigace a za příplatek 2000kč zařídí, dejme tomu ok, klimatizace byla manuální a taktéž vlastně lepší volba než automatická, pač se lopatky věčně nenatáčí dle automatiky a vše si přizpůsobím manuálně, 18 kola na autě ? ...u této výbavy nebývají ani v TP zapsány a hlavně obyčejné halogeny a tam se dozvídám, kdo vlastně potřebuje drahé LED světla, když tyto svojí službu udělají také a stačí a OMYL: na autě si nejvíce cením z výbavy právě těch LED světel a bezkontaktního zamykání, které svítí prostě úžasně (chybí mi jen automatické přepínání dálkových, škoda, že nelze snadno dodělat) a v podstatě po zbytek životnosti auta se nemusím starat o nějakou výměnu žárovek a nehledě na fakt, že auto vypadá o třídu lépe. To auto mělo vůbec zvláštní kombinaci výbavy a těžko soudit, jestli bylo původně určeno pro náš trh. Jelo velmi hezky a hned mě Mazda jako taková zaujala, to se upřít nedá, ale celá ta spolupráce s tímto pánem mě tedy neoslovila. Ale nechal mě auto řádně projet, což někteří taky nedovolí. Samozřejmě za jeho účasti. Ale jak říkám, nejprve taková zkušenost při pořizování vozu a pak po roce oslovení kvůli servisnímu úkonu a naprosto arogantní chování.