• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Palace - Brno

Zkušenost se servisem Auto Palace Brno mám


  • Celkem voličů
    33
Jojo pan Dobry je stále dement. Ikdyž i Balvín po telefonu nechce informace dávat (věřím, že při osobní návštěvě to řeknou)
 
to snad jo, ale tahnout se pres cely Brno abych to vyzkousel... Obratil jsem se na jine, doufam ze budou vstricnejsi ;)
 
Musím je pochválit. Měl jsem na autě dárek od nějakého idiota (viz https://www.mazdaklan.cz/threads/opravy-karoserie.1613/page-3#post-67198). Přišel jsem na konzultaci kvůli záruce apod. Pan Dobrý řekl, ať přijedu další den ráno, že to bude na počkání. Tak jsem se dostavil a auto předal. Dal jsem si v nedaleké cukrárně kafe a zákusek (fajn snídaně :) ) a po příchodu mě čekala Mazda bez škrábance. Kontroloval jsem si to pak na slunci a musím pochválit, paráda. Naštěstí ten škrábanec nebyl až tak hluboký jak vypadal. A p. Dobrý ani nechtěl peníze. Možná vypadám sociálně velmi potřebně nebo se tak umím tvářit :)
Spokojenost. Tak, jak jsem měl díky škrábanci po náladě, tak mi ji zase v AP spravili.
 
Je možné, že jeho přístup ke klientům je teď vstřícnější. Což je pozitivní.
 
Chtěl jsem tam jet na svolávačku a řešit nějaké drobnosti, ale platit 1500,-/ den za náhradní vozidlo nehodlám....
 
Tak po několika návštěvách v tomto servisu přidám aktuální zkušenost. Mám za sebou první servisku po 20k km a opravu laku a poškozené karoserie - viz. https://www.mazdaklan.cz/threads/co-vas-nastvalo.48/page-36
Jako jeden z největších problémů vnímám chaos v organizaci, přístup a jednání přijímacích techniků. Když na servisku vezla auto přítelkyně, vrátila se s tím, že už tam nikdy nejede, že pan Dobrý se chová jako hulvát, do telefonu před zákazníky křičel na likvidátora pojišťovny, špatně si poznačil termín přistavení auta a jeho kolega křičel na klientku, protože si nemohla vzpomenout na nájezd její Mazdy...
Osobně jsem si po pár návštěvách všimnul, že chování techniků závisí na jejich vytíženosti - pokud toho mají hodně, neustojí tlak a začnou se chovat jako blbci :( Jinak jsem se občas dočkal i úsměvu a podání ruky.
Co se týče kvality odvedené práce - lakovali mi lp dveře, blatník a přední kapotu - kvalitu odvedené práce lakovny dokládá přiložený obrázek - po celé ploše škrábance.
Abych byl fér - pan Dobrý chybu hned uznal a auto je teď na opravě toho, co udělali při opravě :D Na druhou stranu, nikdy bych to jako zákazník nezjistil, kdyby to auto a kvalitu opravy někdo zkontroloval dřív, než mi auto předají skoro v horším stavu, než jsem ho tam dovezl.
Za sebe servis tedy rozhodně nedoporučuji. škrábance.jpg
 
Byl jsem na 3. garančce. Pravé zadní kolo lehce šuchalo, požádal jsem o pročištění a promazání zadních brzd. Během dne mi p. Dobrý volal, že je brzdič (či co) špatný, že se musí vyměnit. A že to udělají v rámci záruky (byly 2 dny před koncem záruky na auto). Ani jsem se o to nerval, sami to nabídli. Nakonec mám celou zadní brzdu včetně kotouče novou. Jen jsem musel přijet jiný den (až dojdou díly). Za mě spokojenost. Jinak Mazdička jezdí pěkně a dělá radost.
 
No tak teď mám dilema já kupoval v Olomouci v dubnu mám jet na garančku tak nevím AP Brno nebo AMH Olomouc možná rozhodne to že do AP to mám 30 km a do Olmiku 67
 
No tak teď mám dilema já kupoval v Olomouci v dubnu mám jet na garančku tak nevím AP Brno nebo AMH Olomouc možná rozhodne to že do AP to mám 30 km a do Olmiku 67

Nejlepsi je zajet v Brne do Auto Balvin - je to taky autorizak a podle mych zkusenosti lepsi servis ;)
 
Nyní první prohlídka po 20 tis + montáž car play, přístup naprosto pohodový a to mi přebíral a předával auto pan Dobrý, který je znám, co jsme slyšel i od prodejce o patro výš v Mazdě, výkyvem nálad. Tentokrát ale naprosto ok i zodpovězení různých dotazů. S autem se naštěstí nic vážnějšího neřešilo krom běžného servisu (ťuk ťuk), takže asi hodnotit v tomto smyslu moc nemůžu. Tohle je spíš příspěvek k tomu přístupu k zákazníkovi.
 
Přátelé a kamarádi (mazďáci).. Bohužel se musím také přidat k negativním zkušenostem s Auto Palace Brno.. Co se týče prodejce - vždy spokojenost.. ale servis nebo konkrétně lakovna PEKLO!

Kupoval jsem zde CX-3 a novou 6.. U CX-3 nám doporučili nechat si dodělat sklápění zrcátek a X tisíc.. Nechali jsme si teda poradit a dodělali je.. za dobu záruky byly motorky, kabeláž a kdo ví co všechno snad 8 krát měněny a opravovány.. Samozřejmě naposledy pár měsíců před koncem záruky. I když jsem měl za to, že by měla být záruka i na měněný díly a práci tak po skončení záruky mi samozřejmě pan Dobrý oznámil, že další opravu si musím platit sám..

U 6 už byly řešené zrcátka také dvakrát.. obávám se, že to bude stejná story.. To není ale ten hlavní odstrašující případ.. Když jezdím na servis - bylo vše v pohodě.. Při posledním servisu mi zmizelo z nádrže cca 7 litrů benzínu.. 130 km dojezd a přitom se nepohnuly najeté km.. vím že pro ně stáčení není problém.. To mě jako první naštvalo.. Při servisu se dělal i lak všech 4 dveří, přední blatníky a nárazník (pojistná událost). Auto mi vrátili s novými dvěma oděrkami na klice řidiče, které tam při předání nebyly. A se zaschlými skvrnami od bezbarvého laku na panelu kolem řadící páky.. Největší bomba přišla až při detailní kontrole auta s detailérem, který se mi o auto dlouhodobě stará. Na autě bylo zalakovaných asi 25 smítek, špatně zakrytý nárazník, takže rozstřik viditelný i na částech, kde se nelakovalo.. na obou prazích a hraně dveří zaschlý stékající lak.. A jako finále - vše co se lakovalo bylo nalakováno špatnou barvou!!! Šestku mám v barvě 46V (Soul Red Crystal metallic) a barva, kterou ho nalakovali je předchozí 41V (Soul Red).

Celou situaci jsem samozřejmě hned řešil a práci reklamoval.. Vše bylo sice v rámci mezí vyřešeno, ale že by se někdo omluvil nebo uznal chybu... NIC!

Při řešení této situace nám samozřejmě hned zkušeně vykládali o tom, že se nám to zdá.. Že je to barva správná a že to takto vypadá i na nových vozech.. Že si to proměří speciální mašinou co jim hned napíše kód barvy..

No při převzetí na dotaz - jaký kód barvy to byl nám s úsměvem sdělili, že to nešlo změřit.. Ale na podruhé už bylo auto nalakováno správným odstínem.. Zajímavé..

Pro zajímavost.. už je to několik týdnů a na vyjádření od pana Dobrého, kam zmizel benzín nebo jak se budou řešit oděrky na klice stále čekám.. Mimochodem jako vtípek na závěr.. Když jsem měsíc dopředu objednával servis - žádal jsem pana Dobrého o objednání izolace kapoty, jelikož mi ji rozežrala kuna.. Tehdy mi objednání odmítl, protože to objedná jak tam bude auto na servisu a lakování a izolace obratem dorazí.. Auto tam stálo 8 dní a při převzetí mi s úsměvem pan Dobrý oznámil, že izolace stále nedorazila.. Ale že až dorazí tak mi dá vědět a "vyměním si ji sám".. Samozřejmě doposud také nedal vědět.. Naštěstí prodejce mají normální, takže mi bylo obratem potvrzeno, že izolace tam byla už nějaký čas nachystaná - i dokonce přímo na moje jméno..

Takže dodatečně díky za radu kam jinam v Brně do servisu..

Kdo by chtěl vidět fotky tohoto prasení.. - https://www.facebook.com/Autodetailcare/posts/3004561682924269
 
Přátelé a kamarádi (mazďáci).. Bohužel se musím také přidat k negativním zkušenostem s Auto Palace Brno.. Co se týče prodejce - vždy spokojenost.. ale servis nebo konkrétně lakovna PEKLO!



U 6 už byly řešené zrcátka také dvakrát.. obávám se, že to bude stejná story.. To není ale ten hlavní odstrašující případ.. Když jezdím na servis - bylo vše v pohodě.. Při posledním servisu mi zmizelo z nádrže cca 7 litrů benzínu.. 130 km dojezd a přitom se nepohnuly najeté km.. vím že pro ně stáčení není problém.. To mě jako první naštvalo.. Při servisu se dělal i lak všech 4 dveří, přední blatníky a nárazník (pojistná událost). Auto mi vrátili s novými dvěma oděrkami na klice řidiče, které tam při předání nebyly. A se zaschlými skvrnami od bezbarvého laku na panelu kolem řadící páky.. Největší bomba přišla až při detailní kontrole auta s detailérem, který se mi o auto dlouhodobě stará. Na autě bylo zalakovaných asi 25 smítek, špatně zakrytý nárazník, takže rozstřik viditelný i na částech, kde se nelakovalo.. na obou prazích a hraně dveří zaschlý stékající lak.. A jako finále - vše co se lakovalo bylo nalakováno špatnou barvou!! Šestku mám v barvě 46V (Soul Red Crystal metallic) a barva, kterou ho nalakovali je předchozí 41V (Soul Red).

Dovlim si jen otazku ohldne zmizeni benzinu - To ze zmizel je usuzovano podle nizsiho dojezdu? Pokud autem popojizdeli po arealu firmy a delsi dobu vrcelo na miste, tak muze dojezd rapidne poskocit niz, ale tim je urcite nijak neomlouvam, jen mi prijde divny, ze by nekdo takhle riskoval kvuli par korunam (7 litru = cca 200 kc) a jeste kvuli tomu pripadne stacel tachometr a podobne, spis bych to bral jako komunikacni sum, ale na dalku nemohu soudit a nesoudim...
 
Dovlim si jen otazku ohldne zmizeni benzinu - To ze zmizel je usuzovano podle nizsiho dojezdu? Pokud autem popojizdeli po arealu firmy a delsi dobu vrcelo na miste, tak muze dojezd rapidne poskocit niz, ale tim je urcite nijak neomlouvam, jen mi prijde divny, ze by nekdo takhle riskoval kvuli par korunam (7 litru = cca 200 kc) a jeste kvuli tomu pripadne stacel tachometr a podobne, spis bych to bral jako komunikacni sum, ale na dalku nemohu soudit a nesoudim...

Nebylo to pouze dle dojezdu. Ale hlavně podle stavu nádrže.. Fotil jsem si stav přímo před servisem (už na místě) a opět ještě na místě před odjezdem.. Těch 7 litrů jsem odhadoval dle výpočtu kolik zmizelo a kolik má nádrž..
 
@truh3 Buď rád že ti jen zmizel benzín. Nám před pár lety "volalo" MPSo okolo půlnoci že si zrovna dělá okružní jízdu po Praze když zrovna mělo stát v klempírně na Spořilově. :joy: Asi proto tehdá tu opravdu tak dosr.... když za to dostali sakra céres ještě přes interní telefon v autě (to je na dlouuuhý povídání u půlitru piva)

Jak koukám na to lakování těch tvých dílů,tak to byly fakt mistři svého oboru :eek:
 
Back
Top