• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Palace - Brno

Zkušenost se servisem Auto Palace Brno mám


  • Celkem voličů
    33
Proč k Balvínovi ve stavu největší nouze?
Protože z mého pohledu se k těm autům chovají jako k cizím. Chybí jim taková ta láska, nadšení a nadchnutí se pro věc. Určitě tomu i nahrává kolotoč s pracovními místy. Zase na druhou stranu je chápu, jsou to pro ně cizí auta. A z hlediska toho, že jsou i servis, také z něčeho musí žít.
Ale žádná tragédie to není, auto je jen věc.
 
Posledni zkusenost. Volal jdem ohledne vymeny loziska na 6 gh. Bylo mi receno ze vymena loziska na gh neni mozna a musi se menit cely naboj. Cena 8k bez dph jen material. Slusne jsem podekoval a nechal si vymenit lozisko jinde.
 
Od jistě doby co jsme navštívil jak AutoPalace tak i Balvin, kde ze me chtěli vytáhnout prachy, a skoro obou případech vice jak týdne bez auta. Ted si kromě opravy motoru převodovky dělám vše sám. Ušetřen ranec peněz, originální dily vozím z Ameriky za půlku co zde ma autorizák. Ložiska jsem mezi na předků v 190 tisícich a zadek rovnou s náboje za Moog a mam najdete dalšich 80tkm bez problémů.
Najít nějaký Hatchback ve slušným stavu, tak jdu do auta znovu, jen trosku upgradovat interiér.
 
Před časem jsem tu psal o rozporuplných zkušenostech s CX-5 a tímto servisem a hlavně panem Dobrým.
Poslední dvě návštěvy loňský rok však byly naprosto super.
Na jaře manželku nabourala slečna na parkovišti, obě levé dveře dost promáčklé. Super spraveno, obě dveře nové, bílá perleť jako originál, naprosto spokojen.
V létě mi vyměnili vadné těsnění v obou světlometech v rámci svolávací akce.
V listopadu mi však začalo problikávat LED denní svícení pravého světlometu, po dvou týdnech přestal svítit úplně. Auto 5 a půl roku staré. Volal jsem panu Dobrému, slíbil zkusit zařídit u dovozce zdarma výměnu obou světlometů, což se podařilo naprosto super. Pan Dobrý snad konečně dostál svému jménu :)
 
Poslední úprava:
V AutoPalace Brno jsem byl 2x na podzim 2020. Byly to moje první návštěvy tohoto servisu kvůli garanční prohlídce a pak oprava zrcátka. První, co mě zarazilo byla telefonická konzultace s technikem (p.Dobrý). Způsob jeho komunikace mě nemile překvapil. Nebudu tady přepisovat rozhovor, ale připadal jsem si, že ho obtěžuju. Jelikož jsem nevěděl, jak to u nich chodí, chtěl jsem jen vědět základní informace o termínech a způsobu objednání. Bohužel moje obavy se potvrdily při předání auta na místě. Opět jednání, jako bych nebyl zákazník. To se nedá popsat. Arogantní až hulvátské jednání. Jde o způsob komunikace, intonaci. Díl, který jsem chtěl vyměnit, jsem uvedl přesně do elektronické objednávky 14 dní dopředu. Dál jsem tam uvedl, že budu potřebovat náhradní auto. Při předání teprve technici sháněli, jestli ten díl vůbec objednali (naštěstí ano). Když jsem nakonec chtěl to náhradní auto, technik o tom vůbec nevěděl a jen odsekl "žádný nemám". Ve smyslu "co si to dovoluji ještě otravovat". Po chvilce odběhl ke konkurenční značce a tam si pro mě nějaké půjčil. Proč, proboha, ten elektronický objednací systém teda mají?
Při převzetí mého auta zpět už bylo jednání p. Dobrého o něco lepší. Bohužel za pár týdnů jsem tam musel znovu, kvůli záruční opravě zrcátka. Opět telefonický hovor s p. Dobrým tragédie. Prostě dělá z lidí blbce. Předání a převzetí už ale proběhlo s druhým technikem a docela přijatelně.

Co se týká prohlídky a opravy auta, tak to bylo v pořádku, tam nemám co vytknout. I když jedna věc tam byla.
Před návštěvou v servisu v AutoPalace jsem měl auto na detailingu u jedné doporučené firmy - vyleštění laku a nanesení základní keramiky. Byly odstraněny všechny "hologramy" z laku. Po servisu v AP bylo auto ještě jednou na detailingu na umytí motoru a bodovou opravu laku. Pán z detailingu mně zděšený volal, co jsem s tím autem dělal, jestli jsem byl v myčce nebo myl houbou. Na autě byly znovu "hologramy". Když jsem mu řekl, že auto bylo jen v servisu, bylo mu jasno. Oni tam (v AP) auta před předáním zpět zákazníkovi zjevně umývají. Ani nechci vidět, čím to v AP umývali. Rada pro příští servis (kterýkoliv) - do auta ceduli na palubku "AUTO NEUMÝVAT !"

Mimochodem v AP je hned vedle přepážky pro Mazdu přepážka servisu Mitsubishi. Když jsem tam chvilku čekal, nešlo nezaslechnout část hovoru zdejšího technika zjevně se zákazníkem. Zřejmě šlo o způsob platby za opravu nebo tak něco. Technik skoro řval na toho zákazníka do telefonu. Opět arogantní hulvát. To je jako v AutoPalace normální způsob jednání? Já myslel, že to v dnešní době ani není možné. Nevyžaduji, aby se přede mnou plazili a byli úlisní, ale měli by být slušní, profesionální, pozitivní. Jednají s lidmi. Jinak ať jdou dělat třeba do lesa nebo kravína. Tam nemusí komunikovat s lidmi.

Jezdil jsem asi 15 let do servisu Škoda v Blansku. Přejímací technici v AutoPalace by se tam mohli učit přístupu k zákazníkovi. Vstřícnost, pohoda, kladný přístup, prostě normální ochotní chlapi.

Za mě, pokud to nebude nezbytně nutné, tak se AutoPalace Brno rád vyhnu.
 
Mám ji za sebou vlastní olej bez mytí cena 3083,- (včetně kontoly karoserie za 850)
po dobu servisu půjčena MX 30.
Kdyby měla plánovaný 6ti hrnek a stála půlku tak super auto pro mě.
 
Také se podělím s pandemickou zkušenosti s auropalace Brno. Servis po 2 letech, olej, filtry nějaké drobné přes 8 tisíc Kč. Vybavoval jsem vše s panem Novotným. Vše naprosto ok a příjemné. Normální domluva, předání venku kvůli opatřením. Auto hotové během dopoledne. Po dobu servisu zapůjčena elektrická MX-30 zdarma v rámci mazdí akce, bylo ale nutno předem zamluvit.
 
Garančka po 6. letech. Nové přední brzdové destičky. Myslel jsem, že vydrží déle jak 60tkm... Nový vzduchový i kabinový filtr. Zapomněl jsem si koupit olej, tak mi dali mazďácký 0W20. Udělali i STK, bez závad. Přehození letní/zimní sady kol. Jediná komplikace byla, že servis a STK nestihli v jednom dnu, tak ji udělali až další den. Jinak bez problémů a v pohodě.
 
V prosinci minulého roku jsem dával auto na pravidelný servis po 50tis km - můj první, 3. na autě. Po vyplnění online formuláře se nikdo neozval. Po 2 zavolání ve 2 různé dny, kdy mi to nikdo nebral se konečně p. Novotný ozval. Příjemné jednání si představuji jinak, ale domluvili jsme vše. Auto jsem předal jeden den a druhý den ráno hned volal, že je auto k dispozici - přesně podle domluvy. Na autě mi udělali serv. prohlídku, kontrolu karoserie, diagnostiku a vyměnili filtry a olej. Celkem za 8 tisíc, ceny přikládám, kdyby někoho zajímalo.

Monosnap Fotka - Fotky Google 2023-02-18 20-07-58.png
 
Já už přestal do Brna jezdit, letos jsem to raději vzal do Zlína. Jednání na jiné úrovni a cena oproti Brnu více, než příjemná.

P.S.: ty položky jako dolití kapaliny do ostřikovačů jsou dojemné. A zbytek čističe ti taky dali na cestu , co? ;)
 
Taky už mě tam asi už neuvidí. Budu využívat spíš Tábor, který mám po cestě ?

No dolití ostřikovačů jsem ani neřešil. Dolíval jsem tam kapalinu tak týden předem, takže jestli dolili pár kapek? Čistič bych asi nevyužil ?
 
Back
Top