- 6 234
Uvádím pouze konkrétní zkušenosti, Mazda 3 BK, listopad 2004- únor 2005, příjímací technik p. Petr Zmrzlík, mechanik neznámý:
- strávila v Auto Palace Spořilov asi měsíc a půl čistého času (z toho téměř měsíc v kuse) při řešení počátečních problémů řídící jednotky Bosch EDC-16 v kombinaci s DSC, výměna EGR, odzvdušňovací hadice klikové skříně, asi 2 verze software řídící jednotky, nakonec kompletní výměna řídící jednotky za novější typ, podotýkám, že Auto Palace (nadřízená složka) byl tehdy zároveň importérem
- zapomenutý nenasazený kryt motoru v zavazadlovém prostoru
- rozštípané a silikonem zalepené pouzdro řídící jednotky v nárazníku (na to se přišlo až o rok později)
- auto bylo pokaždé při předání umyté a vyluxované
- nový majitel si chtěl nechat auto proklepnout před prodejem, zvolil si, objednal se předem a posléze zaplatil za kontrolu laku, kontrolu geometrie, řídící jednotky atp.
- na přijímacího technika jsme čekali asi půl hodiny, přestože jsme se dostavili přesně v objednaný a potvrzený čas, kolega sedící na místě vedle nás asi 10 minut ignoroval
- kontrola geometrie "odhalila" totálně vyvrácené kolo na straně řidiče (a to tak, že podle naměřených hodnot by to muselo být viditelné), přestože byly pneumatiky sjeté naprosto rovnoměrně a auto jelo jak mělo, novému majiteli byla hned nabídnuta výměna těhlice a všeho ostatního za cca 25. tis. Kč
- telefonický dotaz do servisu, kde bylo auto jinak servisováno, potvrdil, že takové hodnoty nejsou možné aniž by to nebylo vidět
- přijímací technik se se značným despektem vyjadřoval k autu sníženému pomocí originálních pružin
- posléze (při dodatečné kontrole v servisu Auto Efekt Zlín) vyšlo najevo, že se mechanik neobtěžoval natočit litá kola tak, aby mohl u auta sníženého pružinami z originálního příslušenství prosvítit laserem mezi předními koly pod vanou motoru tak, jak to byl zvyklý dělat mechanik Jan Nevělík ze servisu Auto Efekt Zlín
- nový majitel jezdí dodnes bez jakýchkoliv mechanických zásahů do podvozku a ačkoliv je z Brna, servisuje ve Zlíně