1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Podložky pod RZ s logem MazdaKlanu

    Ahoj Host, naši členové neúnavně vymýšlejí, kromě již několika realizovaných dodávek kvalitního oblečení, další identifikační znaky s logem MazdaKlanu, tentokrát se jedná o podložky pod RZ. Pokud máš zájem, hlasuj v anketě tamtéž.

elektrika Blika kontrolka DPF

Diskuzi v 'Mazda6 (GG/GY)' zahájil orik007, 7. 9. 2015.

  1. Natural

    Natural správce Člen týmu

    2 979
    1 630
    183
    To se kvůli kontrolkám měnily všechny tyto komponenty? Jedná se o originální díly nebo druhovýrobu? Použité, repasované?
    Co to je za servis mazdy? Je potřeba znát kódy chyb, jinak toho moc takto na dálku nevyřešíme..
    Neznáme dvě chyby budou nejspíše poukazovat na špatné DPF, viz příspěvky výše. Buď je špatně DPF zapojeno nebo je vadné.
     
  2. pawlaslukas

    pawlaslukas člen KLANu

    42
    5
    8
    Co to je za servis mazdy? Je potřeba znát kódy chyb, jinak toho moc takto na dálku nevyřešíme..
    Neznáme dvě chyby budou nejspíše poukazovat na špatné DPF, viz příspěvky výše. Buď je špatně DPF zapojeno nebo je vadné.

    DPF bylo odebráno z vozu mazda které mělo nalítano 89tisíc km, i tak šel filtr na důkladné čištění ,,,ted vsak jak ctu nebylo u meho vozidla udelano cisteni EGR ale ze by EGR nahlasilo takove chyby a diky tomu svitila kontrolka i smyku ? zvlastni
     
  3. pawlaslukas

    pawlaslukas člen KLANu

    42
    5
    8
    Tak a problem vyresen...vadne cidlo filtru pevnych castic a nenapadne spalena kabelaz od cidla...
     
    Vitus se to líbí.
  4. Natural

    Natural správce Člen týmu

    2 979
    1 630
    183
    Super, hlavně že vyřešeno. Tak ať to jezdí ;)
     
  5. ivani

    ivani nový člen

    3
    0
    1
    Zacala mi blikat DPF kontrolka na CX-7 2,2, v servise povedali ze je treba spravit servis a prestane, no blikala dalej a teraz mi oznamili ze je volna retaz a treba menit rozvody. Este nemam ani 100 0000 km, zda sa mi to skoro, nemate s tym niekdo skusenost ? Dakujem
     
  6. Natural

    Natural správce Člen týmu

    2 979
    1 630
    183
    Pokud je DPF v dobrém stavu, reset servisního intervalu proveden, tak to opravdu vypadá na vytahaný řetěz. Běžný problém R2 motorů..
     
  7. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 595
    1 014
    153
    Spritmonitor.de
    100 000 km je na ten řetízek od jízdního kola tak akorát. Někteří borci s cihlou na pedálu brzdy a plynu ho stačili vytáhnout i za 60.
     
  8. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    659
    170
    43
    Ja som si chcel nechat retaz preventivne vymenit pri 76.000 km ..... bolo mi povedane v mazda servise, ze nie je treba.
    Ci retaz skontrolovali aj fyzicky, alebo vychadzali iba z toho, ze mi neblika kontrolka neviem.
    Predpokladam, ze vytahanu retaz bude predovsetkym počuť v motore, až potom začne blikat kontrolka DPF.
    Kalkulacna cena dielov aj s pracou bola, ak sa dobre pamaetam, medzi 200-300 €.
     
  9. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 595
    1 014
    153
    Spritmonitor.de
    Ne, to blikání se tam udělalo dodatečně a nastane dávno předtím, než je slyšet. Cca o 2 stupně vytažení. Musí to být ale správně zkalibrované.
     
  10. ivani

    ivani nový člen

    3
    0
    1
    No mne na to spravili kalkulacie od 700 do 1500 €. Je to treba menit hned ked zacne blikat ? Motor je uplne tichy, mam to na 10,8 a nad 10,44 to vraj treba menit. Dakujem
     
  11. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    659
    170
    43
    Teda 700 ? alebo 1500 ? akoze od coho zavisi ich kalkulacna cena ?
    Podla toho , ako sa rano vzbudia pred vymenou ? :rolleyes:

    http://www.ebay.com.sg/itm/NEW-TIMI...7-3-R2-2-2-MZR-CD-DIESEL-R2AA-R2/181977359313
    https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20110724140058/html/id0110f2801000.html
     
  12. ivani

    ivani nový člen

    3
    0
    1
    To som si dal vo viacerich servisoch nacenit, v BA za 1500
     
  13. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 595
    1 014
    153
    Spritmonitor.de
    Tak samozřejmě měnit, snad nemůžeš uvažovat nad tím, že s tím budeš jezdit až do doby, než to začne chrastit... :D
     
  14. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    659
    170
    43
    Nemas info , či uhol posunu-vyťahania reťaze si môžem skontrolovať aj bez demontaze veka ventilov ? Napr. cez nalievaci otvor oleja, alebo cez software ?:rolleyes:
     
  15. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 595
    1 014
    153
    Spritmonitor.de
    Přes SW ... už ale nevím z hlavy PID ... je v něm _DIFF_ , což je nějaký úhel, který je u nového auta asi 8,5. Ta blikající funkce se pak musela nějak složitě kalibrovat (a samozřejmě se nahrávala příslušná verze SW). Až se vrátím z dovolené, můžu to zjistit přesně.
     
  16. Mipil

    Mipil nový člen

    1
    0
    1
    Zdravím pánové :) Řeším teď obdobný problém na své 6 GG 2.0 105kW. Sem tam se mi rozbliká kontrolka DPF a auto se hodí do nouzáku. Dle obyčejné bluetooth diagnostiky ,,nízká účinnost filtru pevných částic" (číslo chyby teď z hlavy nevím). Stačí ovšem vypnout zapalování a znovu nastartovat a chyba je pryč. V servisu Mazda (Praha - Butovice) na diagnostice nic nenašli a strašně se divili, že to samo mizí a nezůstává to v paměti. Regenerace probíhají normálně (po 200-300km). Chyba čistě nahodilá - někdy po 1000km, někdy po 6000km. Olej leju Dexelii, nájezd auta 180k km, dle livedata vypadá, že všechna čidla ukazují poměrně reálné hodnoty (ForScan on Android + ELM327).
    Má někdo nějaký nápad? Sjíždět z dálnice a znovu startovat na nájezdu není nic moc :D
     

Sdílet tuto stránku