• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Bouchání od PP tlumiče

Takže to kluci japonský asi nevyřešili, protože jsem tu četl stížnosti na bouchání a vrzání přední nápravy i u těch novejch 2.5 litrovejch CX-5.
 
Můžeš mi prosím poslat link na tu svolávačku? Já taky něco takového slyším od PP kola při přejezdu přes nerovnost, ale musím jet do zatáčky, tzn. vytočená kola na jednu nebo na druhou stranu. Kolegové v práci to tipují na ložisko, ale já tomu absolutně nerozumím. Dokud mám záruku na podvozek, tak bych to rád v servisu pořešil.
Link na svolávačku nemám. Šel jsem reklamovat bouchání od PP kola do servisu a jen tak mezi řečí mi to o svolavačce řekli. Osadili takový plastový nesmysl mezi horní uložení a pružinu s tím, že víc toho udělat nemůžou.
 
Jsem objednan do servisu, pry mi budou menit nejake dorazy tlumicu? Nejake divne u auta s 2tkm, ale uvidime o_O
 
Mazda 3 BL 2009 bouchá už desátým rokem.
Mazda CX 3 2017 bouchala,prodal jsem po 3500 km.
Mazda CX 5 2018 najeto 1300 km,projel jsem jí po louce.Hrůza!!!:mad:
 
Zdravím.Ví tu někdo o někom komu se podařilo výše vámi popsaný problem odstranit? Mám Mazdu 3BM 2016 27000km taky klepání v rejdu přes koleje atd. A k tomu když jedu na kostkách,kamenité ceste nebo specifická díra tak se ozívá neskutečný kovový rachot od pp kola-ale když jemně sešlapnu brzdu tak rachot přestane-v servisu podložky pod pružiny,nový tlumič,nové horní uloženi,prohozeni destiček,nové plechy pod desky a kovový rachot ne a ne odstranit.Teď chtějí na zkoušku vyměnit brzdič tak uvidím.Už jsem uvažoval o prodeji ale za 1-kupujicí by musel byt chluchý a za 2-co si pak koupit když u každé značky je néjaký problém nebo nějaké kurvítko.
 
Ja som to tiez spozoroval po vymene podvozku a hlavne po zdvihnuti na zimu na horne nastavenie. Takze ked zvysim tlak medzi pruzinou a loziskom + hornym ulozenim tak by to nemalo az tak vadit. V Dolnim Benesove mi ponukli nejake navleky na pruziny ... Teraz na leto chcem menit tie loziska lebo horne ulozenie este nemozem (mam od K-Tec) ale nemam specialnu maticu na vsadenie zavitu od tlmica a prachy na celu sadu podvozku od nich nemam navyse. Takze potrebujem vyvoj matice spojenej s valcom na ktoru este potrebujem presne stupanie zavitu a musim dat vyrobit na mieru ... cez zimu nebol cas a neviem z akeho materialu to dat vyrobit do toho duraloveho puzdra, typujem ze ocel by bola dobra. experimentoval z tym este niekto okrem mna?
 
Zdravím, snad jsem se trefila s mým problémem do tématu...
Chtěla jsem se zeptat, jestli jste už někdo zaznamenal a řešil problém "klepáním" někde z přední části auta od kol. Při parkování a couvání (pomalejší jízda a kroucení volantem) mi jdou zřejmě od kol už nějakou dobu divné zvuky. Všimli si toho i v servisu, když mi měnili olej, ale že by se mi na to hned podívali? :(:( Prý kdyžtak mám někdy dojet. Včera si toho všiml i soused, když mě pozoroval, jak parkuji, že ty zvuky moc příjemné nebyly...Když jsem měla před Mazdou Fabii, měnila jsem u ní tyčky stabilizátorů, ale tohle je jiný zvuk. Tak mě to donutilo to začít řešit. Jinak při jízdě ani přejetí nerovnosti to nedělá. Mám najeto 86 tisíc, rok 2014. Co by to prosím mohlo být? Někde jsem tady četla, že tlumiče, pružiny? Každý den jezdím přes několik retardérů, tak je možné, že by to mohly být ty tlumiče? Jak velký zásah by to prosím byl? Je to oprava "na počkání" a kolik mě to bude cca stát? Děkuji za info.
 
Tak mi to nedalo a na chvilku jsem si sednul k pracovnímu PC s katalogem a zkusil zjistit OEM kódy toho ložiska horního uložení u lidí co u mě byly nebo co znám a stěžovali si na tenhle problém.
1) KD35-34-38XA
- tohle je OEM kód dílu co má třeba moje auto a u tohodle dílu jsem si žádných připomínek ohledně bouchání nevšimnul teda až teď na mě + ještě jeden človíček u kterýho to ale není ještě potvrzený. S tímhle dílem se dá setkat v japonských BM a třeba v prvních CX5 atd... (prostě první SkyActivy do cca 2015)
2) KR27-34-38X
- tenhle díl mají v zásadě CX3 a tam už poznámky u aut mám že si lidi stěžovali na klepání při pomalý jízdě (s vytočenym volantem) nebo i křupání při zatáčení
3) B45A-34-38XA
- tohle bude taky problémovej díl, protože ten mají osazený už BNka a tady ten výskyt bouchání mám napsanej docela dost

Katalog na díly mám jen do konce 2016,takže proklepnout si i nejnovější auta zatím nemůžu, abych zjistil co se tam za OEM instaluje.
Hlavní je, že všechny tyhle tři díly jsou zaměnitelný,takže někde tady musela vzniknout ta chyba - zkoušim selskej rozum,tak mě když tak omluvte za nepřesný vyjadřování.
Ahoj vsem, tak ja se tez pridam. Od Maxe mam prohozene pruziny na snizene Eibachy. Tento neduh se mi objevil nekdy zkraje leta ..pri najezdu ca 35tis. km. Poresime pri dalsi navsteve..nemam tyhle zvuky odspodu rad..

Sent from my SM-T719 using Tapatalk
 
Ahoj lidi chtěl bych přihodit příspěvek. Mazda CX5 2.0 121kw rv 2018 najeto 11000 km. Jedu po rovině a od spodku slyším jako, když jedu po d1 a jsem na hladké rovině. Přeháním, ale jak to že je slyšet bouchani, jako když prejizdite nerovnosti. Nemáte nějaký info? Napište mě Mazdaci. Koupil jsem si nový auto abych nemusel pořád něco řešit a je to tu znovu. Hoy
 
Na CX-5 byla servisní akce, kdy bouchala v malých rychlostech, při rozjezdu, ... Nasadí návleky na pružiny a je klid.
 
Taky mi to trošku bouchá od předku když mám větší rejd a jedu pomale při vjíždění do brány, v autorizáku na garančce jsem jim nic neříkal a od nich taky žádná reakce. Ale teď asi po půl roce mě přijde že je to kupodivu lepší:)))
 
Nevíte někdo, jestli se nějak nezměnila situace? Možná bude vědět @Max6
Jestli už nemají nové uložení nebo je to stále bez řešení ze strany Mazdy...
Problém nemám, ale chci tomu předejít.
 
Nevíte někdo, jestli se nějak nezměnila situace? Možná bude vědět @Max6
Jestli už nemají nové uložení nebo je to stále bez řešení ze strany Mazdy...
Problém nemám, ale chci tomu předejít.
Jestli se jedná o to klepání z horního uložení tlumičů, tak tam proběhli cca 2-3 úpravy v tom horním plastovým ložisku horního uložení. Ale pořád je to kus plastu o který se opírá zespoda pružina tlumiče. Při ceně toho dílu (cca 650Kč za originál což je vlastně SKF) nemá ani smysl ničemu předcházet a až to začne klepat, tak ho prostě vyměnit.
Případně použít ty návleky na pružiny který to klepání někdy umí odvrátit někdy jen oddálit
https://www.autodily-jama.cz/valive-lozisko-lozisko-pruzne-vzpery-skf-vkd-75028-t-3983541.html
 
Poslední úprava:
Tak jsem rád že existuje alespoň levné řešení výměny ačkoli nechápu proč je to z plastu ale tak stejně alespoň něco. Děkuji za info.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Mě taky podvozek někde od přední nápravy bouchá nebo spíše klepe. 2x reklamováno,vyměněno uložení + přidány gumové návleky na pružiny. Chvílí klid a zvuk je opět zpět. Co jsem ale vypozoroval, tak mně to nejspíše dělají brzdy. Konkrétně třmeny. Maji vůli a klepou...
Nevite,jestli byl na přední brzdy vydán servisní bulletin?
 
Zdravím, mám úplně stejný problém, při jízdě na dlažebních kostkách ideálně s natočeným volantem se ozývá z PP kola kovové bouchání. Dělá to i na železničním přejezdu nebo celkově rozbité silnici. Při přejezdu zpomalovacího prahu nebo díry, pocitově podvozek bez vůle. Takže dělá to většinou při malém vysokofrekvenčním výkmitu kol. Měnil jsem, jak radíte ložiska horního uložení a tyčky stabilizátoru a stále nic nepomáhá. Nevíte co s tím dále? MAZDA 3 BM nájezd 60 tis
 
Mě to cvaká též, při pomalé jízdě s natočenáma kolama, když se třeba rozjíždím atd, zatím jsem to neřešil, najeto taky slabých 60tkm.
 
Back
Top