• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    62
Jak píše @MichalP . S tou korozí zmáčknout servis. Když už teda předchozí majitel poctivě jezdil na prohlídky a za těch 12 let tam nechal dost peněz, tak to by měli vyměnit zdarma. Pohrozit soudním znalcem nebo kontaktovat dovozce. Ta výsledná cena je sice dost, ale na Mazdu normál, protože si myslím že za to samé by jsi v u jiné značky dal cca taky tolik. je to cena za autorizák. A to že jsi nedostal slevu na díly v rámci programu Fairservice bych taky reklamoval, nebo alespoň napsal dovozci. Tohle mi nepřijde normální. Nebo s tou korozí zajet do jiného autorizáku, tenhle servis nemá zrovna dobrou pověst.
@rybafrantisek Programu Mazda Fair Service se automaticky neúčastní každý autorizovaný servis, to je na jejich volbě. Seznam je zde: https://www.mazda.cz/servis-a-prislusenstvi/udrzba/fair-service/ Každopádně je potřeba se na věc předem informovat (Jste v programu Mazda Fair Service? Nejste? Tak já pojedu jinam.).

Kontaktovat dovozce není třeba, neboť on tu záruční opravu servisu schvaluje. To si nechat na později viz. instrukce od @mabu.
 
...Ještě otázka je , jakou záruku poskytovala na karoserii před 12 lety, jestli třeba ne jenom 10 let, to nevím....
Je to jedno, podle toho protokolu má uvedení do provozu 14.10.2009, takže i 12 let mu končilo 13.10.2021, na prohlídce byl 14.01.2022 takže už je stejně ve 13 roce bohužel...ale určitě bych řešil těch 30% na starší vozy - Car Star v seznamu je, nechápu že mu to neuznali...
 
Jo tak uvedení do provozu jsem si nevšiml.Tím pádem záruka na kastli padá. V tom případě je neskutečná lumpárna naůčtovat kontrolu karoserie !!! To bych teda reklamoval aby byl vydán dobropis s vyjmutím tohoto úkonu naprosto zbytečného a vrácení částky. Pokud to nebylo provedeno na žádost zákazníka, tak Mazda těžko má servisní plán na další prohlídky po tak dlouhé době. M.j. Carstar servis má Louda nově a ten v seznamu není.
 
Možníá nebude na škodu zavolat, napsat dovozci, jestli tento servis spadá do programu Fairservice, třeba to na svých stránkách nemají aktualizované.
 
Díky za rady. Auto mám teď už 2 roky, před rokem jsem v Car Star už byl a těch 30% jsem tam právě započítaných měl, proto mi tenkrát ta výsledná cena nepřipadala až tak vysoká. To že servis už patří někomu jinému jsem se dozvěděl v ten den co jsem jim auto předával, v tu chvíli mě vůbec nenapadlo, že by v tom mohl být nějaký problém. K té zprávě od p. Machače, to že se Louda Auto plánuje do programu přihlásit tedy znamená, že tam zatím opravdu nejsou a já mám smůlu. Kdyby mi neposouvali termín na tenhle rok, tak bych to měl dělané ještě v roce 2021 a slevu bych měl, to mě celkem štve že nastane takováhle změna co mě takhle ovlivní a upozornění nikde. K té korozi, tak to těch 5cm na délku není, jsou to spíš 3cm, abych nekecal, to jestli se na to vztahuje záruka na korozi karosérie, nebo jenom na povrchovou korozi, které platí jen 3 roky, to bude hodně slovíčkaření, já bych řekl, že to už jen na povrchu není. Uvědomil jsem si ještě jednu věc, která by mohla být v můj prospěch, kontrola karosérie z minulého roku je taky bez závad, já ale našel fotku z roku 2020, kde už ta koroze vidět jde. Takhle to přece nezrezne za jeden rok, takže před rokem si toho taky nikdo nevšiml, to mohla být ještě jen ta povrchová koroze. Jestli jsem už po té záruce 12 let, nešlo by nějak dokázat, že ta koroze byla už dříve? Třeba by to bylo vidět na těch jejich fotkách co si dělají, když auto přijmou, nebo třeba nějakým posudkem. Jinak to že předchozí majitel platil každý rok prohlídku karosérie a ted jsem to platil i já, aby mi nakonec utekl limit 12 let o 3 měsíce taky zamrzí.

IMG_20220125_140810.jpg
 
K té účtované kontrole karoserie jen taková poznámka. Samozřejmě nevím, jak je to v Rakousku, ale třeba v Belgii jsem to nikdy na faktuře neměl. U dvou různých autorizovaných servisů. Zároveň, co jsem viděl elektronickou servisku, tak zaznačená je tam vždy. Účtována byla jen jednou, když jsem měl garančku v Ostravě.

Trochu mi to přijde, že je to spíš práce českého importu, jak dostat ze zákazníků více peněz.

Takže ani v tomto případě to třeba v Rakousku první majitel vůbec platit nemusel. ?
 
to @rybafrantisek . Jestli fotky dělali v servise a ne Ty, tak nějaká slabá naděje by mohla být na možnost zpětné reklamace na prorezivění zevnitř-ven, což je tvůj případ, tohle cos dal fotku nevypadá na povrchovou, i když pokud dle foto je to hrana dveří a někdy došlo ke kontaktu-bouchnutí o něco, tím pádem narušený lak, tak to na reklamaci asi nebude, to nevím. Možná ti ty termíny schválně posouvali, aby další prohlídka byla po záruce pro jistotu pro ně :confused:
 
Díky za rady. Auto mám teď už 2 roky, před rokem jsem v Car Star už byl a těch 30% jsem tam právě započítaných měl, proto mi tenkrát ta výsledná cena nepřipadala až tak vysoká. To že servis už patří někomu jinému jsem se dozvěděl v ten den co jsem jim auto předával, v tu chvíli mě vůbec nenapadlo, že by v tom mohl být nějaký problém. K té zprávě od p. Machače, to že se Louda Auto plánuje do programu přihlásit tedy znamená, že tam zatím opravdu nejsou a já mám smůlu. Kdyby mi neposouvali termín na tenhle rok, tak bych to měl dělané ještě v roce 2021 a slevu bych měl, to mě celkem štve že nastane takováhle změna co mě takhle ovlivní a upozornění nikde. K té korozi, tak to těch 5cm na délku není, jsou to spíš 3cm, abych nekecal, to jestli se na to vztahuje záruka na korozi karosérie, nebo jenom na povrchovou korozi, které platí jen 3 roky, to bude hodně slovíčkaření, já bych řekl, že to už jen na povrchu není. Uvědomil jsem si ještě jednu věc, která by mohla být v můj prospěch, kontrola karosérie z minulého roku je taky bez závad, já ale našel fotku z roku 2020, kde už ta koroze vidět jde. Takhle to přece nezrezne za jeden rok, takže před rokem si toho taky nikdo nevšiml, to mohla být ještě jen ta povrchová koroze. Jestli jsem už po té záruce 12 let, nešlo by nějak dokázat, že ta koroze byla už dříve? Třeba by to bylo vidět na těch jejich fotkách co si dělají, když auto přijmou, nebo třeba nějakým posudkem. Jinak to že předchozí majitel platil každý rok prohlídku karosérie a ted jsem to platil i já, aby mi nakonec utekl limit 12 let o 3 měsíce taky zamrzí.

Zobrazit přílohu 38808
Ta koroze jde z okraje dveří, budou tvrdit, žes to někde bouchnul. Zkus to po dobrém, použij fotodokumentaci a doklady o proběhlých kontrolách. Třeba se stane zázrak nebo přistoupí na nějakou slevu či good will. Myslím, že právní bitva za to nestojí (znalci, advokáti), čas, peníze a nervy pak tečou proudem. Hodně štěstí.
 
Dnešní zkušenost. Dával jsem tam auto s tím, že ztratilo citlivost kolem středové polohy volantu. Chtěl jsem detailní kontrolu podvozku. Přemluvili mě do geometrie s tím, že to může být tím. Moc se mi to nezdálo, že by zrovna tohle mělo mít vliv ale souhlasil jsem. Nakonec na autě vůbec nic nenašli, kromě rozhozené geometrie. Zkušební jízda stála skoro to samé, jako samotná geo. :rolleyes: Geometrii seřídili a nestalo se vůbec nic. Auto dál nemá citlivost kolem středu a já jsem o 2 tisíce lehčí. Teď navíc táhne doprava, pokud dám volant rovně. Podezírám pneumatiky, ale je mi divné, že mechanik neví, jak má 100% mazda jezdit a nevšimne si toho, že je něco špatně, nedá další varianty, nezkoumá to dál.

Jinak za 6-letou prohlídku chtějí přes 16.000,- Kč a to se mění svíčky, olej, filtry a brzdová kapalina... Pěkná darda. Asi pojedu jinam.
 
Dnešní zkušenost. Dával jsem tam auto s tím, že ztratilo citlivost kolem středové polohy volantu. Chtěl jsem detailní kontrolu podvozku. Přemluvili mě do geometrie s tím, že to může být tím. Moc se mi to nezdálo, že by zrovna tohle mělo mít vliv ale souhlasil jsem. Nakonec na autě vůbec nic nenašli, kromě rozhozené geometrie. Zkušební jízda stála skoro to samé, jako samotná geo. :rolleyes: Geometrii seřídili a nestalo se vůbec nic. Auto dál nemá citlivost kolem středu a já jsem o 2 tisíce lehčí. Teď navíc táhne doprava, pokud dám volant rovně. Podezírám pneumatiky, ale je mi divné, že mechanik neví, jak má 100% mazda jezdit a nevšimne si toho, že je něco špatně, nedá další varianty, nezkoumá to dál.

Jinak za 6-letou prohlídku chtějí přes 16.000,- Kč a to se mění svíčky, olej, filtry a brzdová kapalina... Pěkná darda. Asi pojedu jinam.
16000,- za servis po 6ti letech ? :scream::scream::scream:Účtovat si tohle tak:
gypsy_03.jpg
 
Myslím, že právní bitva za to nestojí (znalci, advokáti), čas, peníze a nervy pak tečou proudem. Hodně štěstí.
Právní bitvu ne, ale ČOIce nic neplatíš. Ovšem dokázat po uplynutí garance, že to nezjistili během ní, to už není zrovna selanka.
 
Ještě doplním aktuální hodinovou sazbu, která byla 1750,- včetně DPH. Dali mi z ní 10% slevu. Je to v rámci autorizovaných servisů běžná cena? ?
Si děláš prdel... (Sorry za sprostý slovo). Za hodinu 1750Kč s DPH ? Jako autorizáky běžně mívali okolo 700-900 bez DPH (do 1000-1100Kč s DPH) a ještě to i rozdělovali že běžný servis byl v nižší sazbě a opravy po havárii ve vyšší. Všichni, i já, teď v novým roce zdražily, ale tohle je hodně přestřelený.

Za tuhle cenu se servisujou už trochu jiný auta.
 
Poslední úprava:
Si děláš prdel... (Sorry za sprostý slovo). Za hodinu 1750Kč s DPH ? Jako autorizáky běžně mívali okolo 700-900 bez DPH (do 1000-1100Kč s DPH). Všichni, i já, teď v novým roce zdražily, ale tohle je hodně přestřelený.

Za tuhle cenu se servisujou už trochu jiný auta.
Já si právě říkal, jestli se z Mazdy zatím nestala náhodou prémiovka? Podobné ceny mívala dřív Audi v Auto Jarov a to platila za ty nejdražší v Praze. Na druhou stranu jsem u Domanskeho platil 2200,- za geometrii nové Corolly, tak mi to v tomhle kontextu úplně mimo nepřišlo. Možná to jen blbě rozepsali, ale ta cena zkušební jízdy, odvozena z hodinovky, mě trochu zarazila...

IMG_20220127_002924.jpg
 
Pominu to, že původní dohoda s předchozím technikem byla, že chci jen zkontrolovat podvozek. Prý práce na počkání. Po příjezdu na termín tam byli 2 jiní technici, kteří predemnou 5 minut řešili něco,, důležitého" a ani jim nevadilo, že tam celou dobu stojím. Pak jsem popsal problém, s tím, že si myslím, že to začalo po projetí výmolu, načež technik mě prakticky donutil objednat i geometrii, s tím, že bez ní ten podvozek vůbec nemá cenu řešit. A že to bude tak za 2500,- a auto bude hotové za 3 hodiny. Posadil jsem se, dal jsem si u nich kafe a čekal jsem. Načež jsem po půl hodině uznal, že tenhle čas můžu strávit produktivněji v kanceláři a vzal jsem si Uber na vlak do Prahy. Přijedu na nádraží v Počernicích, koupím si jízdenku a najednou telefon, že je prý hotovo. Takže zase Uber zpět. Zbytečně náklady navíc. Kdyby mi řekli, že to bude do hodiny, jak to původně mělo být, tak si v klidu počkám. Dorazili to cenou šestileté prohlídky. Navíc problém nevyřešili a nic prý na tom nenašli. Než jsem tam jel, tak jsem si říkal, že jestli to odbydou s tím, že tomu nic není, tak budu hledat jiný servis. A to také, po mojí zkušenosti, udělám....
 
Jako zase ta geometrie je při takovymhle problému docela důležitá, tu bych dokázal obhájit že jí zkusili udělat/zkontrolovat. Mě spíš fascinujou ty ceny. Autorizák vždycky bude dražší než stodola v Planý protože mají jiný náklady atd..., ale tohle mi připomíná, když se na Spořilově před 10ti lety snažili prodávat litr Castrolu 5W-30 za 650Kč. To je na Mazdu prostě hodně moc.

Zároveň zkušební jízda trvala půl hodiny a na podvozek koukali jen 12 minut ? Geometrii mají za normální/přijatelnou cenu.
 
Poslední úprava:
Back
Top