• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny a slevy u dealerů

Takže asi ideální bude počkat na sjetí brzd z továrny a pak tam nechat dát něco lepšího byť se to může v prvotní investici zdát dražší. A k tomu doufat, že to fakt bude lepší :D
 
Hlavně ten systém není tak poruchovej až těm autům bude třeba 8 a více let.
Snad. Já teda zatím pozoruji nadměrnou korozi zadních kotoučů a už skoro 1cm rezavou "hranu". Brzdím hodně (občas i skrz ručku, ať se brzdy "ojedou"). Předpokládám tedy, že i zadní desky budou KO. Auto má skoro dva roky a 28 000 najeto.
 
servis je v pohodě https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MazdaCX-5_KF-2,5.pdf

akorát počítej s péčí navíc u 4x4 o které se nikde v postupu Mazdy nepíše a to po cca 40 000 km nebo 2 letech výměna oleje v difu a rozvodovce. Nebo se na to vykašleš, jako většina řidičů, která věří tomu, že tyto náplně jsou doživotní.
Výraz "doživotná náplň" = max. 150tis. km / 5 rokov (koniec záruky)...

Rovnako neexistuje žiadny oficiálny predpis na výmenu hydraulickej kvapaliny v automatických prevodovkách GW6A-* a FW6A-* ! Doporučené riešenie je tu:
Ako je to teda prosím Vás s výmenou oleja v rozvodovke a diferenciály pre AWD modely ? Mám na CX-5 najazdené cez 90tis. km za menej ako 3 roky.
 
O akej konkrétnej náplni je teraz reč ? Aut. prevodovku som riešil cez AUTOEFEKT Zlín pri cca 70tis. km a spokojnosť, preto sa pýtam na tie rozvodovky a diferák, kedže ani to nie je uvedené v servisnom predpise.
 
O akej konkrétnej náplni je teraz reč ? Aut. prevodovku som riešil cez AUTOEFEKT Zlín pri cca 70tis. km a spokojnosť, preto sa pýtam na tie rozvodovky a diferák, kedže ani to nie je uvedené v servisnom predpise.
pohon 4x4 diferák + rozvodovka
 
A máš na vyservisovanie týchto vecí dáke rozumné doporučenie alebo interval ? Kukám, že dokumentácia hovorí nasledovné:

Transfer case oil - 0.45 L (Mazda Long Life Hypoid Gear Oil SG1)
Rear differential oil - 0.35 L (Mazda Long Life Hypoid Gear Oil SG1)
 
Back
Top