• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny a slevy u dealerů

CooRny89

nový člen
15
Zdravím,

rozhodl jsem se pořídit Mazdu CX-5 a jelikož jsem Mazdu ještě nikdy nekupoval, zajímalo by mě jaké typicky % slevy dávají dealeři oproti ceníku.

Díky
 
Tak Mazda moc slevy nedává a v situaci, která je teď a nová auta nejsou, pokud jde do výroby čekáš klidně min. 6 měsíců bych na to vůbec nespolehal. Ideálně koupit referenční auto, kde je sleva daná, já takhle koupil M6 s nájezdem 800 km a sleva byla 150 000 kč a předtím roční CX-5 s nájezdem 18 tis. km a tam byla sleva 150 000 kč taky ?
 
Mám teď právě nabídku na CX-5 G194 AWD Revolution Plus za 900k, tak by mě zajímalo jestli to je ok. Ceník říká cca 1.030k, bude mít najeto cca 500km.
 
Zdravím,

rozhodl jsem se pořídit Mazdu CX-5 a jelikož jsem Mazdu ještě nikdy nekupoval, zajímalo by mě jaké typicky % slevy dávají dealeři oproti ceníku.

Díky

Ahoj, a na motoru a výbavě Ti nezáleží? Jiná sleva bude na základ, jiná na plnou palbu. Dovozce dřív dával slevy lékařům a právníkům, aktuálně nevím. Deset procent dolů za najetou pětistovku mě přijde jako dobrá nabídka, zvlášť pokud je to letošní ročník a přímo od prodejce.
 
Podívej co se výbavy a motoru týče, chci revolution top a 2.5 benzin, awd, automat. Jinak na tu kůži jsem tak nějak zvyklej. Spíš mi šlo o to si potvrdit, že 900k je ok cena za tu výbavu a nájezd do 500km, tekže prakticky nové auto.
 
Na sedačkách se shodnu s @vladas75 , kožené jsem nechtěl, ale koupil jsem taky nějakou předváděčku, jen z Německa, v plné palbě, takže s kůží. Čekal jsem, že s nimi bude problém hlavně v létě v horku, ale to jsem se mýlil. Horší mi přijdou v zimě, než se ohřejí vyhříváním, tak 5 minut dost studí. Ale aspoň oceňuji střešní šíbr, v létě fakt příjemný, ale jistě se dá žít bez něj. Ovšem nevím, co ještě schází u verze Revolution, u předchozího vydání tam nebyly všechny asistenty, to je teď asi jiné.
 
Ta sedadla v revolution top budou ventilovana, a to je parada. Urcite bych sel do topu, kozeny interier dava tomu autu uplne jinou uroven ?
 
A když už se tady takhle bavíme, vím, že to je offtopic, ale jaké máte zkušenosti se servisem + jak cca vychází následné garančky? Pral jsem se u dealera, ten říkal, že to je v pohodě, že se bavíme někde kolem 5k za garančky, ale přece jenom mě zajímá i jak to vypadá ze strany zákazníka. Víte jak to je, to co mi dealer může slíbit, mi taky nikdy nikdo nemusí splnit :D
 
A když už se tady takhle bavíme, vím, že to je offtopic, ale jaké máte zkušenosti se servisem + jak cca vychází následné garančky? Pral jsem se u dealera, ten říkal, že to je v pohodě, že se bavíme někde kolem 5k za garančky, ale přece jenom mě zajímá i jak to vypadá ze strany zákazníka. Víte jak to je, to co mi dealer může slíbit, mi taky nikdy nikdo nemusí splnit :D
servis je v pohodě https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MazdaCX-5_KF-2,5.pdf

akorát počítej s péčí navíc u 4x4 o které se nikde v postupu Mazdy nepíše a to po cca 40 000 km nebo 2 letech výměna oleje v difu a rozvodovce. Nebo se na to vykašleš, jako většina řidičů, která věří tomu, že tyto náplně jsou doživotní.
 
Ještě mi tam chybí brzdy, nečekal bych, že destičky a kotouče tam budou navěky :D
tak brzdy jsou u CX-5 tak trochu tragedie, přišlo mi, že to auto skoro nebrzdí, docela dost poddimenzované i když u M6 mi předek taky nepřežije 4 000 km ?
 
tak brzdy jsou u CX-5 tak trochu tragedie, přišlo mi, že to auto skoro nebrzdí, docela dost poddimenzované i když u M6 mi předek taky nepřežije 4 000 km ?
Naše CX5 KF 2019 2.5 AT AWD - 29500km najeto a přední destičky jsou na výměnu, přední kotouče mají s velkym přimhouřenim oka 1/3 životaschopnosti.
Za mě zatím největší tragédie jakou jsem u Mazdy zažil v našem vlastnictví. I u GJ 2.5 2014 otcovi vydrželi přední brzdy přes 60000km a už i tam jsem z toho byl takovej na rozpacích...
 
Poslední úprava:
A máte někdo zkušenosti s výměnou brz (kotouče a destičky) za nějaké jiné než origo? Brembo nebo něco jiného? Co na to případně říká záruka pokud by to v autorizáku nechtěli dělat.
Pokud by to měla být taková bída, tak bych asi zvažoval při první potřebě výměny něco jiného než origo, teda pokud by to dávalo smysl samozřejmě.
 
Brembo nebo něco jiného?
tak není Brembo jako Brembo, tam bude záležet kolik by si byl ochotný dát, asi bych volil TRW pokud by sichtěl něco trochu lepšího než origo a zároveň tak nějak normální cenu

Co na to případně říká záruka pokud by to v autorizáku nechtěli dělat.
to oni ti rádi udělají, ale až ti řeknou jejich cenu, protočí se ti panenky
 
tak není Brembo jako Brembo, tam bude záležet kolik by si byl ochotný dát, asi bych volil TRW pokud by sichtěl něco trochu lepšího než origo a zároveň tak nějak normální cenu


to oni ti rádi udělají, ale až ti řeknou jejich cenu, protočí se ti panenky
Nevím jak na CX5, ale na Mazdě 6 GL od 2018 jsou brzdy originál TRW a určitě je nikomu nedoporučím !!! Na zadních deskách se tím ani netají.
 
Nevím jak na CX5, ale na Mazdě 6 GL od 2018 jsou brzdy originál TRW a určitě je nikomu nedoporučím !! Na zadních deskách se tím ani netají.
Teď nevím od kterýho roku, ale dejme tomu 2017 mají mazdy zadní brzdy TRW (platí pro elektronickou ručku) a přední Ferodo. To bych řekl že nešli z bláta do louže,ale rovnou z bláta do hnoje... (můj osobní názor). Předním (cca od 2013) byly i předky TRW. A ještě předním (dejme tomu GG. GH) tak mám takový pocit že na originálech jsem vyděl ATE, ale to teď nechci kecat,protože je to už hodně dlouhá doba zpět... (M6MPS předky 100% ATE a BK + BL taky ATE celý auto)
 
Moje GL vyrobena na jare 2017 mela vepredu TRW, vzadu TRW. U 6 vyrobeny 5/2019 vidim vzadu desticky TRW, vepredu jsou kryci plechy (takze neni videt popisek desticky), na 5/2019 CX-5 taktez, takze nevim. Novy CX-30 maji myslim ATE, jestli si dobre pamatuju pohled do podbehu.

A za me jsou ty TRWcka uplne v pohode jak brzdnym vykonem, tak vydrzi :). Na CX-5 mame myslim neco jako 35tkm, brzdy nevibruji, brzdi paradne, zadni kotouce proti 6 tolik nereznou (coz je ale spis pravidelnosti jezdeni), podle posledni prohlidky jsou desticky cca na polovine zivotnosti.

Ale jsem nejspis jeden z milionu... mam o sobe pocit, ze mam realisticka ocekavani, vychazejici z meho rychleho stylu jizdy... a zaroven nemam vlastnickou zkusenost s jinymi znackami aut. Takze necekam, kdyz tady po okreskach s sestkou litam 130 - 150, po dalnici obcas dve kila+, ze mi brzdy maji vydrzet 100tkm (ani CX-5 myslim moc nesetrim, i kdyz tam je aspon pulka najezdu z dlouhych cest). Kdyby jo, samozrejme bych se nezlobil a byl prijemne prekvapeny, ale i na svych starsich/prvnich Mazdach jsem menil kotouce+desky kazdych par desitek tisic km. Rekneme v rozptylu 25 - 60.

Co se tyka pravidelnych prohlidek, postupne to zdrazuje, byvaly kolem 3 - 4 tisic, ted platim kolem 6. CX-5 i 6 shodne.

Diferencial/rozvodovka u CX-5 podle namahani auta, studenych jizd, atp. - nejaky kilometry jsou jen obecny voditko. Protoze s tim nejezdim celou zimu denne v horach, nejezdim s tim ani prevahu studenych cest, ani netaham vozejk/karavan, nemam vubec pocit, ze bych to mel resit v 40tkm. To je myslim doporuceni vyrobce pro extremni klima, tahani, nebo mestsky pouzivani za studena. Pokud to auto jeste budeme mit, planuju to resit tak kolem 50 - 80tkm, uvidim jak vysoky do ty doby bude bude podil dlouhych dalnicnich cest.
 
Poslední úprava:
Moje GL vyrobena na jare 2017 mela vepredu TRW, vzadu TRW. Novy CX-30 maji myslim ATE, jestli si dobre pamatuju pohled do podbehu.
A za me jsou ty TRWcka uplne v pohode jak brzdnym vykonem, tak vydrzi :). Na CX-5 mame myslim neco jako 35tkm, brzdy nevibruji, brzdi paradne, zadek nerezne (coz je ale spis pravidelnosti jezdeni), podle posledni prohlidky jsou desticky cca na polovine zivotnosti.

Ale jsem nejspis jeden z milionu... mam o sobe pocit, ze mam realisticka ocekavani, vychazejici z meho rychleho stylu jizdy... a zaroven nemam vlastnickou zkusenost s jinymi znackami aut. Takze necekam, kdyz tady po okreskach s sestkou litam 130 - 150, po dalnici obcas dve kila+, ze mi brzdy maji vydrzet 100tkm (ani CX-5 myslim moc nesetrim, i kdyz tam je aspon pulka najezdu z dlouhych cest). Kdyby jo, samozrejme bych se nezlobil a byl prijemne prekvapeny, ale i na svych starsich/prvnich Mazdach jsem menil kotouce+desky kazdych par desitek tisic km. Rekneme v rozptylu 25 - 60.

Co se tyka pravidelnych prohlidek, postupne to zdrazuje, byvaly kolem 3 - 4 tisic, ted platim kolem 6. CX-5 i 6 shodne.
Tak to ti gratuluju. Kdybych měl mít realistický očekávání u naší CX5KF se kterou jezdí otec, tak by tam přední desky dali alespoň 90000km a kotouče bych zřejmě sundaval autogenem, protože by se dřív přivařily rzí k náboji. Na M6MPS tátovi poprví měnily přední brzdy někdy okolo 80000km (je to pár let tak přesný číslo si nepamatuju) - to jen k tomu porovnání s GJ2.5 (po 60000km kotouče a desky KO) a CX5KF 2.5 (necelých 30000km a přední desky kaput).
Respektive i to co sleduju na dílně,tak je to čím dál tím větší bída a od příchodu těch "nových generací" cca 2012 to jde jen a jen z kopce. Abych ale řekl i pozitivum,tak třeba u tý CX5KF se přední kotouče trochu zlepšili oproti KE a byť se sjíždí pořád pozoruhodně rychle,tak i když se dostanou na minimum, tak nemají takovou tendenci se "zvlnit" jako dřív. Pokud ale zase budu realista a srovnám to s CX7 s 2.3Turbo z roku cca 2008 tak opět nový SUV mazdy šli hrozně kvalitou brzd dolů.
Bavil jsem se teď ale s jedním mechanikem co dělá v autorizáku Hondy a po večerech doma dělá celkově japonský portfólio běžných aut (NEprémii) a řekl mi,že je to všude stejný. Jako by prostě od cca 2010 najednou šly brzdy při vývoji na pátou kolej a investice do materiálu byla na bodu mrazu. Což je docela tragédie,protože pokud jsou lidi nucený neustále měnit brzdy v autorizáku (nebo si to spíš myslí že jsou nucený je měnit tam),tak se z toho auta stává hodně drahá kasička na peníze. Mě samotnýho zarazilo, když onehdá musel vyměnit slítaný brzdy na bejvalí BM a tehdy z druhovýroby existovalo na EU trhu pouze Premium kotouče od EBC a přední destičky jsem musel jít koupit do mazdy za exkluzivních 3600Kč (trojnásobek běžný ceny). To jsem myslel že si ze mě někdo udělal dobrej den...

Ano, CX30 a M3PB používá brzový systém od ATE, tudíž i kotouče a desky - děkujeme pane bože

Asi nás všechny psychicky připravujou na to že bude za pár let ještě hůř.
 
Poslední úprava:
Back
Top