Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Zdravím,
rozhodl jsem se pořídit Mazdu CX-5 a jelikož jsem Mazdu ještě nikdy nekupoval, zajímalo by mě jaké typicky % slevy dávají dealeři oproti ceníku.
Díky
osobně bych oželel kožené sedačky ( které mi nikdy nepřišly jako výhoda, spíše naopak ) a vzal funglovku za 855 000 kč a ještě by ti nějaká kačka zbyla http://www.vgroup.cz/produkt/mazda-cx-5-revolution-25-194k-awd-at-2/Mám teď právě nabídku na CX-5 G194 AWD Revolution Plus za 900k, tak by mě zajímalo jestli to je ok. Ceník říká cca 1.030k, bude mít najeto cca 500km.
servis je v pohodě https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MazdaCX-5_KF-2,5.pdfA když už se tady takhle bavíme, vím, že to je offtopic, ale jaké máte zkušenosti se servisem + jak cca vychází následné garančky? Pral jsem se u dealera, ten říkal, že to je v pohodě, že se bavíme někde kolem 5k za garančky, ale přece jenom mě zajímá i jak to vypadá ze strany zákazníka. Víte jak to je, to co mi dealer může slíbit, mi taky nikdy nikdo nemusí splnit
Ještě mi tam chybí brzdy, nečekal bych, že destičky a kotouče tam budou navěkyservis je v pohodě https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MazdaCX-5_KF-2,5.pdf
akorát počítej s péčí navíc u 4x4 o které se nikde v postupu Mazdy nepíše a to po cca 40 000 km nebo 2 letech výměna oleje v difu a rozvodovce. Nebo se na to vykašleš, jako většina řidičů, která věří tomu, že tyto náplně jsou doživotní.
tak brzdy jsou u CX-5 tak trochu tragedie, přišlo mi, že to auto skoro nebrzdí, docela dost poddimenzované i když u M6 mi předek taky nepřežije 4 000 km ?Ještě mi tam chybí brzdy, nečekal bych, že destičky a kotouče tam budou navěky
Naše CX5 KF 2019 2.5 AT AWD - 29500km najeto a přední destičky jsou na výměnu, přední kotouče mají s velkym přimhouřenim oka 1/3 životaschopnosti.tak brzdy jsou u CX-5 tak trochu tragedie, přišlo mi, že to auto skoro nebrzdí, docela dost poddimenzované i když u M6 mi předek taky nepřežije 4 000 km ?
tak není Brembo jako Brembo, tam bude záležet kolik by si byl ochotný dát, asi bych volil TRW pokud by sichtěl něco trochu lepšího než origo a zároveň tak nějak normální cenuBrembo nebo něco jiného?
to oni ti rádi udělají, ale až ti řeknou jejich cenu, protočí se ti panenkyCo na to případně říká záruka pokud by to v autorizáku nechtěli dělat.
Nevím jak na CX5, ale na Mazdě 6 GL od 2018 jsou brzdy originál TRW a určitě je nikomu nedoporučím !!! Na zadních deskách se tím ani netají.tak není Brembo jako Brembo, tam bude záležet kolik by si byl ochotný dát, asi bych volil TRW pokud by sichtěl něco trochu lepšího než origo a zároveň tak nějak normální cenu
to oni ti rádi udělají, ale až ti řeknou jejich cenu, protočí se ti panenky
Teď nevím od kterýho roku, ale dejme tomu 2017 mají mazdy zadní brzdy TRW (platí pro elektronickou ručku) a přední Ferodo. To bych řekl že nešli z bláta do louže,ale rovnou z bláta do hnoje... (můj osobní názor). Předním (cca od 2013) byly i předky TRW. A ještě předním (dejme tomu GG. GH) tak mám takový pocit že na originálech jsem vyděl ATE, ale to teď nechci kecat,protože je to už hodně dlouhá doba zpět... (M6MPS předky 100% ATE a BK + BL taky ATE celý auto)Nevím jak na CX5, ale na Mazdě 6 GL od 2018 jsou brzdy originál TRW a určitě je nikomu nedoporučím !! Na zadních deskách se tím ani netají.
Tak to ti gratuluju. Kdybych měl mít realistický očekávání u naší CX5KF se kterou jezdí otec, tak by tam přední desky dali alespoň 90000km a kotouče bych zřejmě sundaval autogenem, protože by se dřív přivařily rzí k náboji. Na M6MPS tátovi poprví měnily přední brzdy někdy okolo 80000km (je to pár let tak přesný číslo si nepamatuju) - to jen k tomu porovnání s GJ2.5 (po 60000km kotouče a desky KO) a CX5KF 2.5 (necelých 30000km a přední desky kaput).Moje GL vyrobena na jare 2017 mela vepredu TRW, vzadu TRW. Novy CX-30 maji myslim ATE, jestli si dobre pamatuju pohled do podbehu.
A za me jsou ty TRWcka uplne v pohode jak brzdnym vykonem, tak vydrzi . Na CX-5 mame myslim neco jako 35tkm, brzdy nevibruji, brzdi paradne, zadek nerezne (coz je ale spis pravidelnosti jezdeni), podle posledni prohlidky jsou desticky cca na polovine zivotnosti.
Ale jsem nejspis jeden z milionu... mam o sobe pocit, ze mam realisticka ocekavani, vychazejici z meho rychleho stylu jizdy... a zaroven nemam vlastnickou zkusenost s jinymi znackami aut. Takze necekam, kdyz tady po okreskach s sestkou litam 130 - 150, po dalnici obcas dve kila+, ze mi brzdy maji vydrzet 100tkm (ani CX-5 myslim moc nesetrim, i kdyz tam je aspon pulka najezdu z dlouhych cest). Kdyby jo, samozrejme bych se nezlobil a byl prijemne prekvapeny, ale i na svych starsich/prvnich Mazdach jsem menil kotouce+desky kazdych par desitek tisic km. Rekneme v rozptylu 25 - 60.
Co se tyka pravidelnych prohlidek, postupne to zdrazuje, byvaly kolem 3 - 4 tisic, ted platim kolem 6. CX-5 i 6 shodne.