• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Já to vypínám po městě ale mimo město a na. Okresky to nechávám zaply. Už jsem měl 2 krizovky a DSC mě pomohlo. Díky velkymu rozvoru a malýmu rejdu není možný to auto ve větším smyku
Tak urcite to pomaha to bez diskuze. Kdyby to zasahlo ve VELKEM smyku tak ok. Ale to ti hrabe do vseho pomalu furt… staci trochu sterku na ceste a moozna bych to prezil ale ze mi to omezuje kroutak ! Tak to mi vadi hodne. Nekupoval jsem si “sportovni” auto proto aby mi neustale ubiralo vykon kdyz ja ten vykon chci vyuzit.
 
Ako tak čítam mám pocit že mám iné auto ako vy dvaja, ja keď sa na vode chcem rýchlejšie pohnúť z križovatky tak s vypnutým dsc je to takmer nemožné, stále to hrabe, so zapnutým to sice hrabne tiež ale rozumne to obmedzí otáčky a dovolí to kolesám zabrať, už dlhšie mám pocit že potrebujem ďalšie takéto autá na porovnanie lebo sa moc nestotožňujem s tým čo čítam dookola
 
Ako tak čítam mám pocit že mám iné auto ako vy dvaja, ja keď sa na vode chcem rýchlejšie pohnúť z križovatky tak s vypnutým dsc je to takmer nemožné, stále to hrabe, so zapnutým to sice hrabne tiež ale rozumne to obmedzí otáčky a dovolí to kolesám zabrať, už dlhšie mám pocit že potrebujem ďalšie takéto autá na porovnanie lebo sa moc nestotožňujem s tým čo čítam dookola
No to musis vychytat sam na tom danem aute a “zžít” se snim. Pak taky zalezi jake mas gumy a dezen (to je 100% problemu)

Auto pouzije tolik krouticiho momentu, kolik ja mu pres plyn dam.
 
Tak ja mam GH uz 10 rokov, takze som s tym autom vcelku zžity, mozno preto mi DSC nevyhovuje, tazko povedat. Ale sam cez nohy si to lepsie poriesim ako DSC-je to obmedzujuci system, no :D
 
Dost dělá taky tlak, když jsem u GY zkoušel tlak 2.5 tak to klouzalo a hrabalo jak blbý
 
Ahoj ! Otázka přímo na @shr3k .
Táta má M6 GH 2012 2,2 95kw a chce ji upravit na 136kw pak následně (po vyzkoušení a rozježdění) chip. Ta otázka zní :
1.
Nahrát software ze 136kw do řídící jednotky kterou má táta v autě (95kw)
2.
Koupit z vrakáče řídící jednotku ze 136kw a nechat překódovat/nakódovat na jeho auto.

Jde mi o to jestli tam není nějaká HW změna v těch jednotkách nebo zkrátka zdali jsou totožné a jde jen o soft.
Moc díky !
 
Ahoj ! Otázka přímo na @shr3k .
Táta má M6 GH 2012 2,2 95kw a chce ji upravit na 136kw pak následně (po vyzkoušení a rozježdění) chip. Ta otázka zní :
1.
Nahrát software ze 136kw do řídící jednotky kterou má táta v autě (95kw)
2.
Koupit z vrakáče řídící jednotku ze 136kw a nechat překódovat/nakódovat na jeho auto.

Jde mi o to jestli tam není nějaká HW změna v těch jednotkách nebo zkrátka zdali jsou totožné a jde jen o soft.
Moc díky !
Rovno nechaj nahrat Stage1 - 140kw - pride mi zbytocne tam davat cokolvek ine. Ani neviem ci sa daju nahrat mapy z vykonnejsich verzii, predsa len je tam nejaky HW rozdiel v tychto motoroch, beriem, ze sa bavime o FL verzii.
 
@Retrin
Rovno nechaj nahrat Stage1 - 140kw - pride mi zbytocne tam davat cokolvek ine. Ani neviem ci sa daju nahrat mapy z vykonnejsich verzii, predsa len je tam nejaky HW rozdiel v tychto motoroch, beriem, ze sa bavime o FL verzii.
@Retrin Tiež kukám, turbo by malo byť iné(to som už čítal) a keďže nemá žiadne medzi výkony tak asi aj jendotka, počkáme budeme múdrejší
 
Motor neres tam je neco jinak ale on to vsechno ma.

Rešme pouze jen ridici jednotku
V poho, len tomu nerozumiem naco riesit 136kw verziu z pred FL na FL, ked je to o 4kw menej ako Stage 1. Jedine, ze by si chcel mat 2 rozne jednotky na 2 roznych vykonoch a menil ich medzi sebou? 🤔
 
Možná měl na mysli 132kw ale mluví o 136kw..... A chce to proto, že dostane TOVARNICH 132kw a ty pak nachipuje na 150 ? 160 kw ? někam tam....
 
Vsak tak rovno na chip vole, naco platit 2x chip? Alebo najlepsie 140kw. To moc premyslate...
 
Back
Top