• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Je to Euro 4 vs Euro 5 s inym HW a Shrek to nema v ponuke. Zrejme sú rozdielne.
 
Je to Euro 4 vs Euro 5 s inym HW a Shrek to nema v ponuke. Zrejme sú rozdielne.
No protoze to mel blbe. Ted jsem o tom cetl ja , na TVUJ popud. (Diky!) a ano Tata si to myslel blbe. Chtel nacpat 136kw (euro 4) do motoru s Euro 5. Ted jsem mu vysvetlil ze to ma pomichane pred a po FL. Coz ja nevedel ptz jsem to nikdy nestudoval. Nafta jde mimo me..
 
Ahoj ! Otázka přímo na @shr3k .
Táta má M6 GH 2012 2,2 95kw a chce ji upravit na 136kw pak následně (po vyzkoušení a rozježdění) chip. Ta otázka zní :
1.
Nahrát software ze 136kw do řídící jednotky kterou má táta v autě (95kw)
2.
Koupit z vrakáče řídící jednotku ze 136kw a nechat překódovat/nakódovat na jeho auto.

Jde mi o to jestli tam není nějaká HW změna v těch jednotkách nebo zkrátka zdali jsou totožné a jde jen o soft.
Moc díky !
Ne, to nejde. Predfacelift a facelift není kompatibilní. Navíc FL 95 kW má jiné písty s menší kompresí a jiné turbo.
 
Ne, to nejde. Predfacelift a facelift není kompatibilní. Navíc FL 95 kW má jiné písty s menší kompresí a jiné turbo.
Tak se mi zda , ze ma Tata doma asi 3 roky tim padem navic turbo ze 136kw 🤣

Poresim snim tedy moznosti upravy na jeho dany motor. On totiz celou dobu zil v tom, ze to jde a zadny mechanik ho ne tohle neupozornil (ze micha 2 trosku jine motory)

Velke diky panove! 😉
 
Tak se mi zda , ze ma Tata doma asi 3 roky tim padem navic turbo ze 136kw 🤣

Poresim snim tedy moznosti upravy na jeho dany motor. On totiz celou dobu zil v tom, ze to jde a zadny mechanik ho ne tohle neupozornil (ze micha 2 trosku jine motory)

Velke diky panove! 😉
Jde to zkombinovat, použít třeba VBC ze stavajícího turba, ale 1:1 to nikdy nebude (nedávno jsem dělal takové hybrid mapy pro jednoho Poláka), to by musel dát turbo a písty ze 120/132kW FL.
 
@shre
Jde to zkombinovat, použít třeba VBC ze stavajícího turba, ale 1:1 to nikdy nebude (nedávno jsem dělal takové hybrid mapy pro jednoho Poláka), to by musel dát turbo a písty ze 120/132kW FL.
no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?

Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
 
@shre

no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?

Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
Nechcem byt hrotič ale stale sa mylis vo výkonových verziach-nech to je na poriadku. Pre FL 92, 120, 136kw. FL 95, 120, 132kw.
 
Nechcem byt hrotič ale stale sa mylis vo výkonových verziach-nech to je na poriadku. Pre FL 92, 120, 136kw. FL 95, 120, 132kw.
No vsak kdyz ma FL 95 chce jit tedy na FL 132

Kdyz zjistil (diky Vam) , ze 136kw je pred FL a nelze to kombinovat
 
No vsak kdyz ma FL 95 chce jit tedy na FL 132

Kdyz zjistil (diky Vam) , ze 136kw je pred FL a nelze to kombinovat
Ale ani 132 nejde, shr3k pisal že 140, iné turbo a piesty, zbytočné rozmýšľať keď má hotovú a overenú mapu
 
Ale ani 132 nejde, shr3k pisal že 140, iné turbo a piesty, zbytočné rozmýšľať keď má hotovú a overenú mapu
A to je presne to co proc jsem dal druhy dotaz… protoze si nejsem jisty tou odpovedi a nevedel jsem jestli nemluvi jen o rozdilnych pistech v motorech pred FL a po FL.

To se blbe resi takhle pres text a ty uz tu michas 140….

Tata chce dostat auto na maximalni tovarni uroven (pokud to lze) coz je 132kw
A potom nasledne ocipovat “tovarnich 132kw” na nejvyssi dostupny mozny, bezpecny chip. To je to oc mu jde
 
Tvoj otec je riadny šaman, miesto toho aby si nalial vodu z tocky chce ist do Sahary privolavat dazd.
 
A to je presne to co proc jsem dal druhy dotaz… protoze si nejsem jisty tou odpovedi a nevedel jsem jestli nemluvi jen o rozdilnych pistech v motorech pred FL a po FL.

To se blbe resi takhle pres text a ty uz tu michas 140….

Tata chce dostat auto na maximalni tovarni uroven (pokud to lze) coz je 132kw
A potom nasledne ocipovat “tovarnich 132kw” na nejvyssi dostupny mozny, bezpecny chip. To je to oc mu jde
Nechcem byť zlý ale nechápeš to, su tam iné piesty a turbo, nieje žiadne továrne 132, ale optimalna úprava overená na 140, stačí pozrieť tú tabuľku a spočítať to s vyjadrením shr3ka a výjde z toho že medzi tým bez ladenia nieje
 
Proste tatko chce bud cely swap motora zo 132kw verzie alebo minimalne piesty a turbo z tohto motora. To znie financne a casovo rozumne.
 
Nechcem byť zlý ale nechápeš to, su tam iné piesty a turbo, nieje žiadne továrne 132, ale optimalna úprava overená na 140, stačí pozrieť tú tabuľku a spočítať to s vyjadrením shr3ka a výjde z toho že medzi tým bez ladenia nieje
Chlape úplně v pohode. Proto jsme tady, abychom diskutovali a pres tu diskuzi se nekam dobrali.
Dobře když to vezmete tak jako pises , tak v tabulce je i 132kw ktere se dá ochipovat u @shr3k na 147kw. To není továrni Mazda se 132 kw motorem ?
 
Chlape úplně v pohode. Proto jsme tady, abychom diskutovali a pres tu diskuzi se nekam dobrali.
Dobře když to vezmete tak jako pises , tak v tabulce je i 132kw ktere se dá ochipovat u @shr3k na 147kw. To není továrni Mazda se 132 kw motorem ?
2.2 95 nieje rovnaká ako 2.2 132. Kolkože to má om že sa oplatí meniť piesty a turbo kôli cca 20kw?
 
@shre

no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?

Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
PředFL mají všechny motory stejné písty, 92 a 120 má stejné turbo.
FL má 95 kW jiné písty a turbo, 120 a 132 mají stejné písty a turbo.
Písty předFL a FL jsou jiné.
Řídící jednotky jsou jiné (mají jiné bootloadery).
 
PředFL mají všechny motory stejné písty, 92 a 120 má stejné turbo.
FL má 95 kW jiné písty a turbo, 120 a 132 mají stejné písty a turbo.
Písty předFL a FL jsou jiné.
Řídící jednotky jsou jiné (mají jiné bootloadery).
Dekuji moc pane !
 
Back
Top