• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Diagnostika na Mazdy / OBD II Bluetooth diagnostika

Status
Neotevřít pro další odpovědi.
funguje, je to za pár kaček. Ale nesmíš od toho čekat zázraky. Já to kupoval hlavně kvůli resetu výměny oleje (kvůli DPF se musí přes diag), ale do dnešního dne jsem na to stejně nepřišel :( Spíš to je fakt jen na čtení hodnot+čtení chyb a případný výmaz.
Těch diag je více druhů, např na WIFI, bluetooth android, bluetooth Iphone... Tak bacha při koupi, ať koupíš co potřebuješ.
 
ten Torque je jen takova hracka,nic profi,co sem se docetl,umi to milion veci ale dohromady to dava jen takovy levny pocit uspokojeni,jako zabava dobry,urcite to zkusim.Budu hledat dal,kdyz nekdo budete vedet,dejte mi echo tady:)
Diky za reakce vsem...
 
OBD2 pomůže v základní diagnostice auta, ale nemůžeš s tím sofistikovaně štelovat/kalibrovat a podobně ....

WIFI a BT verzi poznáš jednoduše podle ceny, BT je za tři stovky, WIFI stojí 700+ BT
s iPhonem BT verze nefunguje
 
OBD2 pomůže v základní diagnostice auta, ale nemůžeš s tím sofistikovaně štelovat/kalibrovat a podobně ....

WIFI a BT verzi poznáš jednoduše podle ceny, BT je za tři stovky, WIFI stojí 700+ BT
s iPhonem BT verze nefunguje
no tohle sem chtel vedet vcera Vitusi:)
 
vždyť jsem se tě taky ptal, co s tím všechno chceš dělat :) ale šel jsi na to správným směrem. Strejc Google ví ze všech nejvíc :)
 
bez googlu bych nebyl...v nekterych vecech,ale jednou nenasel i google nic,neco z matematiky,dcera potrebovala poradit s domacim ukolem,no nenasel sem nic a to sem hledal vic jak hodinu...
 
funguje, je to za pár kaček. Ale nesmíš od toho čekat zázraky. Já to kupoval hlavně kvůli resetu výměny oleje (kvůli DPF se musí přes diag), ale do dnešního dne jsem na to stejně nepřišel :(
Přes běžný protokol HS CAN (500 kbps/500 kHz), který používá standardizovaný OBD II (a tím i Torque a všechny ostatní prográmky), to IMO nejde, bez diagnostiky fungující na protokolu MS CAN (125 kbps/125 kHz) je to jednodušší udělat ručně...
rf-turbo_with_dfp_oil_reset_1.png rf-turbo_with_dfp_oil_reset_2.png
 
Ten bazmek mám. Mám i Toruque-ale ne Pro. Takže si to klidně můžeš na sraze napřed zkusit, jestli chceš.
Já jsem z toho dostal jen nějaké data na čtení+mazání chyb. Žádná kalibrace vstřiků a tak :(
Jinak mi to pomohlo při mém problému s výkonem-špatná váha vzduchu(podle hodnot)
Jojo a že nám ta váha vzduch dala ale zabrat ;) Co si tak pamatuju, tak nějak 0,5bar méně tlačilo turbo psal Toruque..
 
Jojo a že nám ta váha vzduch dala ale zabrat ;) Co si tak pamatuju, tak nějak 0,5bar méně tlačilo turbo psal Toruque..
jj, turbo má tlačit 1,5bar víceméně furt, ale mě tlačilo 0,7-1,1bar..
Hlavně nikdo nevěřil že to bude tím:D
 
Mazdááár :) zakládám tohle vlákno, ve kterém by bylo zajímavé sdílet své postřehy ohledně toho druhu diagnostik.
Od jakého výrobce používáte, jaký model + jaký program doporučujete používat na mobilu, tabletu či notebooku. No a proč jste si vybraly právě tyto nástroje a jaké jsou jeho možnosti. :)
 
Zajímavá informace pro majitele jablečných zázraků: OBD II. v bluetooth verzi NEFUNGUJE s iPhony ani iPady :) Tudíž jsem svůj zakoupený modul nadělil @pjetro , ten může dodat recenzi :) pro jabčáky nutno pořídit WIFI OBD II.
 
Uvažuji o koupi, takže by mě recenze potěšila ;)
Sem s ní :blackalien:
:D
 
ještě by mě zajímalo porovnání číny a original ELM 327. v čem je vlastně ten rozdíl. Jestli ten originál umí něco víc, nebo ma jen kvalitnější díly.
 
Já mám bluetooth obd z Číny, asi za pět dolarů. Spojí se mi jak s mobilem, tak tabletem (vše android) s aplikací Torque Pro. Zatím jsem nezaznamenal významnější problém než tyto dva: občas se záznam údajů přeruší a pak začne znova, příčina nejspíš je buď v malé paměti, kterou aplikace pro záznam využívá nebo v nekvalitním zpracování modulu, kterej se nejspíš přehřívá a pak chvíli nefunguje, ale tento nedostatek není nijak omezující. Druhá věc spočívá v rozsvícení kontrolky motoru, když je modul zapojen ještě před nastartováním, následným skenem je zjištěna chyba U0121 - síť, po vypojení a nastartování znova bez modulu to zmizí. Taky to nějak neomezuje, kromě prvotního šoku "co se sakra posralo"...
 
@tox a nezkoušel jsi i jiny než Torque? nebo proč jsi si ho vybíral?
 
@mrvevi zkoušel, ale nějak se mi nelíbili... Torque v Lite verzi je o dost jinej (lepší grafika, o hodně víc funkcí) než v Pro verzi a těch 80 Kč za to stojí, když je to na furt a dá se s tím zjistit o autu skoro všechno...
 
Mám nejlevnější z číny+Torque a funguje to dobře-dlouho trvalo, než jsem přišel na to, že při prvním párování auto-mobil je lepší mít nastartováno. Pak už může být zhasnutý motor. Ale jen do odpojení OBD od auta...
Díky tomu že jsem měl zrovna připojený OBD a telefonu s Kubou jsem hned věděl jestli můžu, nebo nemůžu pokračovat-nemohl.....
Není to špatná věc za ty prachy, ale nečekat od toho zázraky-prostě základní diagnostika.
Zkoušel jsem více softu-na na notebooku a nejlepší mi připadnul právě Torque
18232729869_be73677fc0_o.jpg
18232732799_407cabf3e5_o.png
17798256263_1703ca1f98_o.png
 
mám takový http://www.ebay.com/itm/Mini-VGate-...hash=item19ea5abd3e&item=111305997630&vxp=mtr Ale já za něj dával 3roky zpět asi 400,-
Ale teď už bych určitě koupil menší http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mini...r-Test-Tool-/121388219292?hash=item1c434d3b9c -občas se stane že kopnu do diag když ji mám připojenou.Ale to se taky dá řešit třeba předěláním zásuvky do jiného místa.
Jsou i programy které umí dávat hodnoty přímo do videa. A to by zas mohl pomoct @Deri :D
 
Status
Neotevřít pro další odpovědi.
Back
Top