• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Diagnostika na Mazdy / OBD II Bluetooth diagnostika

Status
Neotevřít pro další odpovědi.

JaMiJa

výkonný člen KLANu
534
Dotaz na odborniky,pokud chci poridit plne funkcni diagnostiku na mazdy a nechci utratit statisice za originalni licence,jake je dalsi reseni?
Kdo s tim ma zkusenosti?
 
sice nejsem odborník, ale čemu říkáš "plnohodnotná" diagnostika? Nestačilo by ti za tři kila OBDII. ?
 
jde mi o autodata...software ktery precte komplet data z ridici jednotky a dokaze s nima pracovat.
 
no laicky,mam tu zastrcku,ok,pak musim mit nejaky notebook kde je nejaky software ktery komunikuje s tou zastrckou,pak je otazka co ten software dokaze,ukaze chyby,fajn,pusti me i do nastaveni urcitych komponent?napr kalibrace vstriku?to co vim ja o diagnostice je jen zaklad,nejsem odbornik,ale to co mi tu podavas Vitusi mi zni az moc jednoduse na to ze dost diagnostik nedokaze mazdu ani nacist...
 
do zástrčky vrazíš ten OBD2 modul, pak stačí bluetooth + mobil a appka, která s daty z OBD2 dokáže dělat.
 
na tom cd bude nejakej soft do PC . Jenom bacha, nefunguje to s iPhonama a iPadama
 
overenym?clenem?sem na neschopence,tak sem mozna krapet mimo misu,toz se omlouvam za debilitu:)
 
takze tim ze sem clen,coz mam pod nickem,tak to znamena ze me Natural overil?:)
 
Ten bazmek mám. Mám i Toruque-ale ne Pro. Takže si to klidně můžeš na sraze napřed zkusit, jestli chceš.
Já jsem z toho dostal jen nějaké data na čtení+mazání chyb. Žádná kalibrace vstřiků a tak :(
Jinak mi to pomohlo při mém problému s výkonem-špatná váha vzduchu(podle hodnot)