• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Infotainment, ovládací panel

No, to mám taky a nějaký novější vydání, ale nepíšou tam to co bych potřeboval. Co zanmená, když je radar nastaven na takovou či maouvou vzdálenost apod. Už jsem to projel za těch 14dní co máme doma to auto asi 20x. Zatím zkouším co nám vyhovuje :D Já s tím nejezdím, ale pani, takže když řve, tak to zase změním na původní nastavení :D
 
Zdar... no a prisli nam dalsie problemy... pred vyse troma tyzdnami, presne na dovolenke, nam klakol infotainment... totalna tma, jedine radio hralo, ale totalne nic sa nezobrazovalo na displayi... volali sme hned do mazdy, jasne, ze o nicom takom ani len nechyrovali, tak sme jazdili takto dalej a po par kilometroch sa system z nicoho nic znova sam nastartoval a islo to bez problemov az do predvcerajska, ked mi pre zmenu display totalne zamrzol pri prehravani radia a na absolutne nic nereagoval... potom sa znova po par kilometroch sam zrestartoval... skusal som vytiahnut a nechat von SD kartu, ci to nahodou ona neblokuje, ale nic sa nedialo....
Uz vidim, ako to budem reklamovat, nakolko teraz vsetko krasne funguje ako ma... to bude kovbojka...
 
Zdar... no a prisli nam dalsie problemy... pred vyse troma tyzdnami, presne na dovolenke, nam klakol infotainment... totalna tma, jedine radio hralo, ale totalne nic sa nezobrazovalo na displayi... volali sme hned do mazdy, jasne, ze o nicom takom ani len nechyrovali, tak sme jazdili takto dalej a po par kilometroch sa system z nicoho nic znova sam nastartoval a islo to bez problemov az do predvcerajska, ked mi pre zmenu display totalne zamrzol pri prehravani radia a na absolutne nic nereagoval... potom sa znova po par kilometroch sam zrestartoval... skusal som vytiahnut a nechat von SD kartu, ci to nahodou ona neblokuje, ale nic sa nedialo....
Uz vidim, ako to budem reklamovat, nakolko teraz vsetko krasne funguje ako ma... to bude kovbojka...
Zdravím,o stránku dříve popisuji problém s infotaimentem.Přes léto jsem vysledoval,že vždy když odpoledne sednu po práci do vyhřátého auta,tak info zkolabuje,někdy i dvakrát po sobě,po čase se objeví logo mazdy a postupně opět naběhne.Budu řešit při garanční prohlídce za cca měsíc.
 
@Kenny a zkouseli jste po takovem "padu" infotainmentu vypnout a znovu zapnout auto? Me se to kdysi take stalo, ale nic, co by se opakovalo casto.
 
Neskusal som, zatial to takto strajkovalo len dva krat...

Mám stejné problémy na Mazdě 6 GL od prodeje 7.5.2019. Bohužel nejen zamrzající displej infotainmentu, ale i další jako navigace, ukazatel paliva... Mazda má plošný problém, o kterém se zatím veřejně nemluví a hlavně si s ním nikdo neví rady. V mém voze vyměníli CMU, display infotainmentu, GPS modul, proměřili kabeláž... Bohužel stav se stále zhoršuje. Viděl jsem na vlastní oči několik vozů Mazda 6 ze stejnými problémy ve 3 autosalonech v ČR. Zatím jsem viděl jen dvě Mazdy 6 GL, které fungovaly správně. Jak je vidět, tento problém není jen u Mazdy 6 GL! Jediným řešením pro Vás, pokud Vám zůstáva černý diplej infotanmentu je, zastavit, vypnout auto, chvíli počkat a znovu nastartovat. Mazda doporučuje RESTARTOVAT MAZDA CONNECT SYSTÉM: stisknout kombinaci tlačítek zpět + nav + mute. U mě to nefunguje!
 
Mazda má plošný problém, o kterém se zatím veřejně nemluví a hlavně si s ním nikdo neví rady. V mém voze vyměníli CMU, display infotainmentu, GPS modul, proměřili kabeláž... Bohužel stav se stále zhoršuje. Viděl jsem na vlastní oči několik vozů Mazda 6 ze stejnými problémy ve 3 autosalonech v ČR. Zatím jsem viděl jen dvě Mazdy 6 GL, které fungovaly správně.
To je dost odvážné tvrzení, vzhledem ke statisticky malému referenčnímu vzorku, který uvádíš. Ale bez ohledu na toto statistické zjednodušení by to Mazda měla u tebe (a případných jiných) bez řečí vyřešit.
 
To je dost odvážné tvrzení, vzhledem ke statisticky malému referenčnímu vzorku, který uvádíš. Ale bez ohledu na toto statistické zjednodušení by to Mazda měla u tebe (a případných jiných) bez řečí vyřešit.
Já neuvádím záměrně kolik vozů jsem viděl... Mám pořízených „X“ fotografií a videí vozů s tímto problémem a bohužel nejen v ČR. Byl jsem už ze zoufalství při mých cestách po Evropě na salonech v Německu, Slovinsku, Chorvatsku i Polsku. Dokumentuji si to telefonem Apple, který naštěstí u fotografie ukládá mimo jiné čas i souřadnice pořízené fotografie, či videa a vše nechávám ukládat pro případnou potřebu na iCloud i pro případný soudní spor. Uvádím to proto, aby mě nikdo nemohl osočit, že Mazdu očerňuji a záměrně poškozuji. Bohužel jsem viděl osobně jenom 2 vozy Mazdy 6 GL po faceliftu 2018 které fungovaly, tak jak by měly!!! Proč na salonech většinou předváděčky nemají vloženou kartu s mapovými podklady? Píši jen o tom, co jsem viděl a co mohu dokázat. Problém je napříč výbavami i typy karoserie, alespoň u Mazdy 6 GL. O stejném problému tu v jiné diskuzi psal i „Mořeplavec“, když si vybíral nový vůz. Na „předváděčce“, kterou i vyfotil byl totožný problém. Mám za sebou 11 návštěv servisu za 4,5 měsíce. A to nepočítám návštěvy za účelem jednání o dalším postupu, nespočet mailů, telefonátů… Je to málo? A ceká mě další, protože se stav vozidla stále zhoršuje… Řeším to už s vedením Mazdy ČR. Nemohu říci, že by se mi nesnažili pomoci, ale ten problém s infotainmentem, navigací, ukazatelem paliva, čtením značek atd. tu prostě je, a ne v malém měřítku dvou, tří, pěti kusů a nikdo neví co s tím! Evidentně je problém i u CX-3 (viz. toto vlákno). Proč jsem neměl tyto problémy u Mazdy 6 GJ pořízené taky jako nové v 12.2015? Infotainment se nezměnil! Nikdo mi nezaplatí ztracený čas, náklady, stres, který s mým autem zažívám, ani neprodlouží záruku! U auta za 1.1 mil. Kč!
 
No offence :)
Vždyť píšu, že by měla Mazda tvoje problémy s navigací a infotainmentem bez keců rychle vyřešit.
Jen jsem označil generalizování ("plošný problém") za odvážné tvrzení, pro které zjevně nemá nikdo z nás data a z pár případů se "plošný problém" fakt dovodit nedá. Za poslední rok se v Evropě prodalo cca 20-25 tisíc šestek a jestli se jedná o rozsáhlejší problém ví možná někdo na Mazdě Europe (nebo možná i ČR).
 
Jenže ona Mazda ten problém vyřešit neumí! V sobotu jsem díky navigaci nechtěně málem opakovaně způsobil v Drážďanech nehodu. Při vjetí do křižovatky v pro mě ne úplně známé čtvrti navigace přestala navigovat. Najednou naskočila za křižovatkou a „že jsem měl jet jinudy". Kdybych zazmatkoval, tak to vrazím do protijedoucího auta! A tak bych tu mohl psát do nekonečna. Přestává navigovat na rozdíl od mého předchozího GJ už v tunelech, kde má vypočítávat trasu, ale letí mapou napříč a ještě v denním módu atd. Posílám Mazdě jako naivní hlupák videa, fota... Opakovaně jsem žádal o náhradní plnohodnotné auto do vyřešení problému... a nic. Proč? Je jim to jedno? Je jim jedno, že se v tom autě může něco někomu stát? Proč si tenhle zmetek na mou nabídku při vší úctě nepůjčí p. Kiriakovský na pár dní? Dobře o tomhle konkrétním autě ví! Kde bereš informace, kolik Mazda prodala konkrétních aut v Evropě? Normální smrtelník k těmto informacím nemá přístup. Zvláštní je, že jezdím po větší části Evropy a nové Mazdy 6 GL téměř nepotkávám – ani v Německu, kde je nejsilnější trh Mazdy v Evropě. Ano, co potkávám opravdu velmi často je CX-3, CX-5. To číslo bude řádně nadsazené! Kolik aut (vajec, krav a kdoví čehokoliv) je definice plošný problém? Který zákon ten počet stanovuje? Kdybych viděl jen 2, 3 auta se stejným problémem, tak řeknu, že mám jen pech na tzv. páteční kus… Velmi dobře víš, o čem tu píšu! Nebude se schovávat za anonymitu tohoto fóra…
 
Poslední úprava:
@Sikyl: najít prodeje šestky v Evopě za posledních pár ler trvá asi tak 20 vteřin (google) včetně ověření rozumné spolehlivosti zdroje.
Držím ti palce, ať ten problém co nejdřív vyřeší.
Tím bych uzavřel diskusi o různém chápání slova "plošný".
 
@Sikyl: najít prodeje šestky v Evopě za posledních pár ler trvá asi tak 20 vteřin (google) včetně ověření rozumné spolehlivosti zdroje.
Držím ti palce, ať ten problém co nejdřív vyřeší.
Tím bych uzavřel diskusi o různém chápání slova "plošný".
Děkuji. Už tomu po téměř 5 měsících přestávám věřit.
 
Jenže ona Mazda ten problém vyřešit neumí! V sobotu jsem díky navigaci nechtěně málem opakovaně způsobil v Drážďanech nehodu. Při vjetí do křižovatky v pro mě ne úplně známé čtvrti navigace přestala navigovat. Najednou naskočila za křižovatkou a „že jsem měl jet jinudy". Kdybych zazmatkoval, tak to vrazím do protijedoucího auta! A tak bych tu mohl psát do nekonečna. Přestává navigovat na rozdíl od mého předchozího GJ už v tunelech, kde má vypočítávat trasu, ale letí mapou napříč a ještě v denním módu atd. Posílám Mazdě jako naivní hlupák videa, fota... Opakovaně jsem žádal o náhradní plnohodnotné auto do vyřešení problému... a nic. Proč? Je jim to jedno? Je jim jedno, že se v tom autě může něco někomu stát? Proč si tenhle zmetek na mou nabídku při vší úctě nepůjčí p. Kiriakovský na pár dní? Dobře o tomhle konkrétním autě ví! Kde bereš informace, kolik Mazda prodala konkrétních aut v Evropě? Normální smrtelník k těmto informacím nemá přístup. Zvláštní je, že jezdím po větší části Evropy a nové Mazdy 6 GL téměř nepotkávám – ani v Německu, kde je nejsilnější trh Mazdy v Evropě. Ano, co potkávám opravdu velmi často je CX-3, CX-5. To číslo bude řádně nadsazené! Kolik aut (vajec, krav a kdoví čehokoliv) je definice plošný problém? Který zákon ten počet stanovuje? Kdybych viděl jen 2, 3 auta se stejným problémem, tak řeknu, že mám jen pech na tzv. páteční kus… Velmi dobře víš, o čem tu píšu! Nebude se schovávat za anonymitu tohoto fóra…

Uff, sice chápu tvé reakce na auto které nefunguje jak má. Ale pokud zde veřejně píšeš že málem způsobíš nehodu protože ti hapruje navigace tak snad radši auto rychle prodej a vrať řidičák. Pořád jsou na silnicích značky které ti ukazují jak máš jet a můžeš řídit zdravím rozumem. Jinak my mámě dvě nové šestky a obě fungují tak jak mají....
 
Troufnu si říci, že mám 1 mil. km dávno za sebou. Bohužel jsi asi nepochopil podstatu, proč to píši. Nejde jen o navigaci! Na posledním zakázkovém listě bylo 9 bodů závad (jeden nebyl zaviněn Mazdou, ale odlítlým kamenem). Pokud Ti obě auta opravdu fungují, tak Ti upřímně závidím, ale zároveň i přeji! Nikomu bych nepřál bezmoc, kterou s Mazdou u tohoto třetího Mazda 6 GL zažívám. Pokud máš o tohle auto zájem, rád Ti ho prodám ;).

radši auto rychle prodej a vrať řidičák

Nemyslím si, že je na místě někoho napad a urážet jen proto, že zviditelní problém, se kterým si neví rady dva servisy, ani vedení Mazdy v ČR. Ale taky způsob jak se zviditelnit na úkor trápení druhého!
 
No nazdar. Jak tady tak čtu ty problémy s infotainmentem, navigací, vypínaním válců a já nevím co ještě, tak začínám vážně pochybovat o tom, zda je vůbec dobrý nápad prodat svojí součastnou Majdu z 2013. Představa, že bych ji prodal, investoval nemalou částku do novější z roku 2019 a pak bych měl jako následně řešit takové problémy tak z toho se mi dělá nevolno. Začínám vážně pochybovat jestli do toho vůbec jít. Těch majitelů co tady popisují své trable je mi úpřimně líto. Jako utratit mega za auto a dostat takový s prominutím shit, tak to je fakt síla.
 
@Patrias - zcela přesně napsáno. Jenže víš jak, do budoucnosti nevidíš a emoce ovládají rozhodování. Plus masáž reklamou, a najednou máš nové auto a dokonce v hlavě máš i myšlenku, že máš lepší auto. Jenže opak je pravdou.
 
@Patrias - zcela přesně napsáno. Jenže víš jak, do budoucnosti nevidíš a emoce ovládají rozhodování. Plus masáž reklamou, a najednou máš nové auto a dokonce v hlavě máš i myšlenku, že máš lepší auto. Jenže opak je pravdou.
A proč to řešíte na CX 3kách ?
 
@peta.m já bych to zase tak moc neškatulkoval. Toto je vyloženě problém Mazdy a jejího infotainmentu obecně. Ano, přiznám se, i mně někdy zablbne navigace a kolikrát ani nepomůže vypnout motor a zase jej zapnout. Musím až zrušit trasu a pak zase nadatlovat cíl cesty (a samozřejmě vypnout před tím i motor). Někdy zazlobí i automatika světel při přechodu den/noc. Také většinou pomůže vypnout motor a nastartovat. Takže by si tato diskuze nejspíš zasloužila rozkopírovat do každého modelu Mazdy s MZD Connect systémem.
Ale víš jak je to taková doba. Třeba v práci když mi ani jednou za den nespadne AutoCAD nebo Inventor, tak si říkám, že je asi něco špatně.
 
Back
Top