• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Klaňáci s jednou stopou

Krabat

rodinný člen KLANu
1 036
@KrabatJinak za Ioniq 5 palec nahoru ;) , co jsem viděl pár testů a i auto naživo, tak si myslím, že to minimálně za zvážení při výběru budoucího auta rozhodně stojí. A při mých "bohužel" častých zkušenostech s MX-30, byl jako druhé auto elektro klidně bral. Uvidíme s čím příjde Mazda do budoucna. V červnu nám prodejce sliboval podzimní představení CX-50 a nejpozději na přelomu roku i nové CX-5, údajně vše i s šestiválci, případně hybridní/elektro technikou, což hodně napoví i směrem k nové 6ce.
Uvidíš časem. Mně na OIV také zpočátku vše jakž takž fungovalo. Problémy přišly s používáním auta. Po pár updatech a výměně MMI jednotky už to sice není taková katastrofa, ale pořád bych to nenazval bezproblémové používání vozu. V úterý jedu pro ten zázračný update, který má vše spravit, tak uvidím. Dám vědět, jak to dopadlo...

Ionic 5 jsem viděl v sobotu v šedé barvě a zezadu jsem ho ani nepoznal. Myslel jsem, že přede mnou jede nějaký starý Fiat Tipo. :D Až jsem ho dojel, uvědomil jsem si, že je to Ionic. Tmavá barva mu nesluší. Každopádně, je to jen úvaha. To není auto pro radost, spíše druhé do rodiny na nákupy a výlety do 200km max.

Ale nedávno jsem si radost udělal. Čekání na novou Mazdu se pekelně protahuje, tak se bavím jinak... ;)

1630862193252.png
 
@Krabat Tak to gratuluji k úspěšnému updatu a přeji ať už to tak zůstane. ;) :D

Jinak s motorkou máš můj obdiv, přiznám se, že před ní mám pořád respekt, zvlášť když vidím, jak to vypadá na cestách minimálně tady v Belgii. :grinning:

Přidám ještě menší update týkající se 6ky. Ve středu jsem dostal ze servisu email, že se omlouvají, ale převodovka pořád někde na cestě (to jako opravdu se objednává asi z Japonska?:eek:) No prý snad v následnujících dnech, by alespoň konečně měli vědět finální datum, kdy ji budou mít.

Následně mám pak počítat, že auto v servise bude 2-3 dny. Tak jsem zvědav, kdy se dočkáme. Zvuk je každopádně víc a víc hlasitější a to se dá říct, že v září raději autem jezdím minimálně.
 
Na motorce musíš myslet za ostatní. Nezáleží, co máš pod zadkem, ale co máš v hlavě. Já už nemám dvacet a nekoupil jsem si sportovní motorku pro mladý kluky. Snažím se jezdit předpisově a předvídám. Motorkáři se většinou nezabijí kvůli rychlosti, ale protože jim někdo nedá přednost. Za první týden jsem najel přes 1000 km a tři auta mi nedala přednost, nepřeháním. Zdůrazňuji, že jsem jel předpisově. Dvakrát v obci, kdy jsem v jednom případě brzdil z 55 na 20 a jednou mimo obec, kdy jsem z 80 musel brzdit na 30 nebo 35. Toho posledního v olítané Audině jsem vytroubil, protože se najednou rozjel od krajnice bez blinkru, když jsem byl 4-5m od něj.

I tenhle cruiser je brutálně rychlý. Taky objem 1890 cm3 je víc, než co má dnes většina aut na trhu s výjimkou Mazdy. :) Zrychlení je opojné, jakoby Ti někdo kopnul do hrudníku a chtěl Tě srazit ze sedla dolů. Pokaždé, když sednu zpátky do auta mám dojem, že mám motor v nouzovém režimu. :D Ale jak jsem psal, chce to rozum v hlavě a respekt. Ne strach, protože se strachem na mašinu sedat nemá smysl. Ta Tě musí bavit, užívat si každý km jízdy. Na vyčištění hlavy je to super. ;)

1631880894193.png
 
Je to motor jak hrom. Říká se, že sériový TS 116 má kolem 120 koní při 5000... Pěkný stroj, ale na mě trochu těžký. A musel bych si dát přepákování dopředu.

Já jezdím s kamošem, on má HD VRSCF V-Rod (ten Porsche motor jede dobře, to se točí jak pila, V-Rod má 300 kilo jako tvoje mašina), já Hondu Rebel 1100 DCT (bez přepákování jsem to vydržel 1000 km). Rebel s automatem se ovládá v kolonách mezi auty úplně jako skůtr, 230 kilo.

Pokud budu dělat někdy nějaký upgrade, tak na BMW K 1600 B nebo nízký Gold Wing.

IMG_20210807_154059.jpg
 
Je to motor jak hrom. Říká se, že sériový TS 116 má kolem 120 koní při 5000... Pěkný stroj, ale na mě trochu těžký. A musel bych si dát přepákování dopředu.

Já jezdím s kamošem, on má HD VRSCF V-Rod (ten Porsche motor jede dobře, to se točí jak pila, V-Rod má 300 kilo jako tvoje mašina), já Hondu Rebel 1100 DCT (bez přepákování jsem to vydržel 1000 km). Rebel s automatem se ovládá v kolonách mezi auty úplně jako skůtr, 230 kilo.

Pokud budu dělat někdy nějaký upgrade, tak na BMW K 1600 B nebo nízký Gold Wing.

Zobrazit přílohu 36713
Nádherné mašiny. Jediné, co by mi vrtalo hlavou, je ten automat. V autech jednoznačně ano, ale na mašině? Ono je radost kopat tam ty rychlosti manuálně. Navíc Amerika je kovařina, to není japonská preciznost. Tam při řazení fakt slyším, jakoby vždycky dopadlo kladivo na kovadlinu. :laughing:

Indian výkon neuvádí. Odhaduje se, že motor Thunderstroke 116 má 122 koní / 162 Nm. Různé stránky uvádí různé údaje. Osobně si myslím, že výkon bude spíše skromnější, okolo 91 koní pro ten můj konkrétní model. Navíc na výkonu fakt moc nezáleží. To zrychlení odkrvuje mozek a s přehledem stačí na většinu aut na silnici. Je to spíše o charakteru a projevu. To bublání a občasné střelení do výfuku mě snad nikdy neomrzí. Přitom to není vulgárně hlučná motorka, neobtěžuje. Taky už plní Euro 5, takže katalyzátory, tlumič výfuku,...

Váha s plnou nádrží je 304 kg. Na cruiser je tedy spíše lehčí. Zní to strašidelně, ale je to vážně na pohodu. Rozjedeš se a nevíš o tom. Jen v nižších rychlostech při manévrování je potřeba se trochu pohrát se spojkou a přenášet váhu na opačnou stranu. Já se na mašinu vrátil po 25 letech, nekecám. Měl jsem Jawu 350, to bylo moje maximum. Ani jsem nestihl kurz bezpečné jízdy, který jsem plánoval, prostě jsem nevydržel čekat. Zaplatil jsem pojistku, dostal SPZ a vyjel. Už po dvou kilometrech jsem se cítil jako doma. První den jsem najel 125km a bez nejmenších problémů. Tohle je motorka vhodná i pro začátečníky. Nádherně stabilní s různými režimy jízdy, citlivostí plynu apod.

A když už jsme tady offtopic, mrkněte se na konfigurátor Indianu. Je nádherně udělaný. Tohle je moje konfigurace. Na fotce nemám zatím správné sedlo a brašny. Sedlo už dorazilo, brašny ještě ne:

 
V autech jednoznačně ano, ale na mašině? Ono je radost kopat tam ty rychlosti manuálně.
DCT je mokrá dvojspojka. Řazení je velmi rychlé, jediné, na co se soustředíš, je jízda a stopa. Navíc samozřejmě lze řadit páčkami. Má to tempomat, takže můžeš na delší rovince ulevit i pravé ruce.
 
To musím někdy zkusit. ?

Tempomat má i ten Indian, vlastně snad už většina moderních motorek. On ten Indian má i digitální displej, což pravověrní fanoušci nesou dost těžce, ale za mě super možnosti, navigace, prostě paráda.
 
Menší aktualizace, jak jsem si přes zimu Rebela vytunil...
- klakson Denali Soundbomb Mini
- výfuk Vance & Hines 48425 Black Upsweep Slip-On
- předkopy DePretto Kit controls repositioning
- ukončení říditek DePretto Handlebar ends DarkLight
- zrcátka DePretto Kit mirrors revenge
- držáky na kufry originální Honda (SW-Motech SLC systém)
- kožená taška Craftride SV7 Vintage bag 12Ltr in brown s adaptérem SW-Motech Sysbag 10
- sedlo prošívané Honda a původní sedlo upravené (gel, rozšíření, zachování "továrního vzhledu") od Motopolster p. Koníř
- plexi štít Puig NG Touring
- powerbox Healtech ThunderBox TB-U01 a Carvenal Motorcycle Phone Holder With Wireless Charger
- patka bočního stojánku od Číňana
- centrální stojan Motorradheber ConStands Power-Classic A140329-0

A dnes si jdu pro další mašinu...

IMG_20220322_150703.jpg IMG_20220322_152317.jpg
 
Menší aktualizace, jak jsem si přes zimu Rebela vytunil...
- klakson Denali Soundbomb Mini
- výfuk Vance & Hines 48425 Black Upsweep Slip-On
- předkopy DePretto Kit controls repositioning
- ukončení říditek DePretto Handlebar ends DarkLight
- zrcátka DePretto Kit mirrors revenge
- držáky na kufry originální Honda (SW-Motech SLC systém)
- kožená taška Craftride SV7 Vintage bag 12Ltr in brown s adaptérem SW-Motech Sysbag 10
- sedlo prošívané Honda a původní sedlo upravené (gel, rozšíření, zachování "továrního vzhledu") od Motopolster p. Koníř
- plexi štít Puig NG Touring
- powerbox Healtech ThunderBox TB-U01 a Carvenal Motorcycle Phone Holder With Wireless Charger
- patka bočního stojánku od Číňana
- centrální stojan Motorradheber ConStands Power-Classic A140329-0

A dnes si jdu pro další mašinu...

Zobrazit přílohu 40626 Zobrazit přílohu 40627
S tímhle strojem teď jezdíš po republice tunit Mazdy?
 
Menší aktualizace, jak jsem si přes zimu Rebela vytunil...
- klakson Denali Soundbomb Mini
- výfuk Vance & Hines 48425 Black Upsweep Slip-On
- předkopy DePretto Kit controls repositioning
- ukončení říditek DePretto Handlebar ends DarkLight
- zrcátka DePretto Kit mirrors revenge
- držáky na kufry originální Honda (SW-Motech SLC systém)
- kožená taška Craftride SV7 Vintage bag 12Ltr in brown s adaptérem SW-Motech Sysbag 10
- sedlo prošívané Honda a původní sedlo upravené (gel, rozšíření, zachování "továrního vzhledu") od Motopolster p. Koníř
- plexi štít Puig NG Touring
- powerbox Healtech ThunderBox TB-U01 a Carvenal Motorcycle Phone Holder With Wireless Charger
- patka bočního stojánku od Číňana
- centrální stojan Motorradheber ConStands Power-Classic A140329-0

A dnes si jdu pro další mašinu...

Zobrazit přílohu 40626 Zobrazit přílohu 40627
Parádní kousek, jsem zvědavý na nový přírustek do flotily jednostopých strojů :)
 
lidi tak hlavně opatrně, takhle včera skončil můj kámoš. I s manželkou jsou po operacích v umělém spánku a vůbec se neví co bude dál
 
Tak koukám v jedné stopě je tu taky celkem dost. Já si jednu stopu prošel přes
Yamaha Virago virago.jpg
Yamaha Royal Star xvz 1300 royal1.jpg
Yamaha Road Star Midnight 1700 road.jpg
Kawasaki Vulcan VN 2000 (krásných 11 let) vn2000.jpg
A nyní jsem se vrátil k Royal Star xvz 1300 Royal 2.jpg
Tak hlavně všem pohodovou jízdu a naprostý souhlas s tím, že za sezónu spoustu řidičů nedá přednost a směrovky dávat je velká práce asi. :-(
 
Já se po dobách narůstajícího výkon a rychlosti vrátil zpátky v čase do dob socialistik-dragsterů a tak nějak si to užívám:
1) Babetta 210 - první stoj kterej jsem sedlal a honil po lesích když mě bylo 13let
2) Jawa 50/20 alias Fichtl - v patnácti s tím vozit ženský no neber to
3) Chunlan Tiger 125 rok 2003 - v 16 letech super povoz se kterým jsem objel snad celou českou republiku i když se na tom furt muselo něco (u)opravovat
4) Honda CBF500 2005 - první stroj na kterým jsem si rozbil hubu tak že mě svařovali mechanici v Motole, ale karburátorovej dvouválec jel moc hezky
5) Kawasaki Z750 ABS 2007 - tahle holka se mnou byla od Popradu po Argelès-sur-Mer a vydržela se mnou dlouhých 14 let bez jediný vady na kráse nebo karambolu.
IMG_20200903_100534.jpg
No a aktuálně je ten návrat a jediná funkční věc co mě zbyla:
6) Jawa 250/11 Pérák typ komunista
IMG_20210825_165600_hdr.jpg
+ Už se asi rok a půl snažím najít čas zrenovovat Jawu panelku

Aktuálně pokukuju po pravý český Jawe vyrobený v Indii divizí Mahindra Classic Jawa CL300
slider+titul-na-strance-kopie.jpg
 
Poslední úprava:
Pánové, obdivuji vaše mašiny i vaše motocyklistické zkušenosti.
Já si nedávno pořídil cruisera Kawasaki Vulcan S a po dvaceti let odloučení znovu nasedl na motorku. Zatím jsem najel jen 500 km, hlavně po okreskách v Moravském Krasu a na Vysočině, pěkně lážo plážo na kochačku, větší nájezd bude v létě. Na vypláchnutí hlavy je to úžasná věc.

IMG_0447.jpeg
 
Back
Top