• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Koupě nového auta

Děkuji za reakce, dostal jsem ještě dvě nabídky jedna od AUTOTIP HALFAR, s.r.o., Dolní Benešov, Takumi 2018 s nájezdem 29000 Km + pneu za 689 000,- a mluvil jsem s prodejcem Mazda Schnicker Německo Mazda 6 SKYACTIV-G SPORTS-LINE NAV s nájezdem 9000 km za 26 990 EUR s nabídkou výměnou oleje v ceně před odjezdem do ČR.
 
@Petr Ú keď som prerátal cenu z poľských zlotých na eurá na stránke národnej banky slovenska, tak mi vyšlo cca 25tisíc euro. To je naozaj dobrá cena. Zistil by som si v autorizovanom servise, ako by to bolo so zárukou a servisom a podľa toho by som si sa rozhodol. 2.5 litrový TURBO benzín v mazde :D to je sen pre mnohých v našej EÚ.
 
@Petr Ú keď som prerátal cenu z poľských zlotých na eurá na stránke národnej banky slovenska, tak mi vyšlo cca 25tisíc euro. To je naozaj dobrá cena. Zistil by som si v autorizovanom servise, ako by to bolo so zárukou a servisom a podľa toho by som si sa rozhodol. 2.5 litrový TURBO benzín v mazde :D to je sen pre mnohých v našej EÚ.

Děkuji zkoušel jsem mu psát, ale bez reakce. Jen mi proletělo hlavou :) a co cena MAZDA TURBA :eek: z USA :D
Jedu se podívat na: https://www.mazdaihned.cz/car/jzci20a2/
 
@Petr Ú Tak co u Halfara? jak to proběhlo? BTW, jsi někde z Ostravy, nebo okolí?

Auto jsem viděl a je to plná palba. V současné době je připraveno k prodeji s kompletním vyčištěním a krásným vyleštěním :)
Chtěl jsem ho ještě omrknout po kompletní údržbě, ale nestihl jsem.
 
Tak podstatné je si ho projet. Naleštit se dá skoro cokoliv...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Jen pro informaci: Kde na kapotě máte nejvíce šrámů? U přední hrany?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Na M3 za 2 roky provozu mám nejvíce drobných "ťupek" na spodní hraně nárazníku. Co mi vadí, že občas sekne kámen do bočních dveřích hlavně zadních nebo C sloupek/ zjevně protijedoucí auta.

Jinak včera jsem absolvoval jízdu v zapůjčené M6 2020 2,5 AT Wagon a rozhodně mohu uznat, že je o třídu právem výše než M3.
Jako první se mi líbí krásné zpracování interiéru obšitého kůži včetně dekorační lišty z broušeného hliníku (od roku 2013 stejný interiér, ale stále ho drobně vylepšují a zbavují pazvuků, takže teď téměř bez chybky).
V detailu si všimněte vypolstrování přihrádky spolujezdce nebo měkčená kůže po celé délce středového tunelu či textilních stínítek.
Auto je úžasné tiché od motoru a především podvozku oproti M3 (tohle mě trochu mrzí/proč takové rozdíly/nicméně dotlumím co půjde).
Dále mě překvapila lepší práce tlumičů na nerovnostech nebo dvojitá skla pohmatem při otevření (filtrování nerovností excelentní)
Chlazená sedadla též super vychytávka (to bych bral okamžitě do své M3).
Vlastně v každém detailu je o úroveň výše (předpokládám, že i ty tlumiče budou lepší).
Práce automatu je skvělá a ve sportovním režimu drží více otáčky, ale manuál s meziplynem umím řadit precizněji.
Do budoucna pro mě jasná volba (sedan)..
M3 je větší divočák zatímco M6 je takový koráb ticha a plavnosti.
Líbil by se mi 2,5 v manuálu, jelikož s tím AT to auto jakoby neřídíte (zase ideální do Prahy, kde žiji), ale nepozoroval sem nějaký nárust výkonu oproti 2 litru>možná fakt nepostřehnutelný. Asi proto, že motory Mazdy mě vyhovují svým charakterem i výkonem.
M6 bych též volil v bílé perleťi na Takumi kolech a v koženém interiéru.
 
Mel bych dotaz do fora. Vseobecne ca. od roku 2000 klesa zivotnost/robustnost aut. Nekdy zamerne, nekdy kurvitka diky eko predpisum.
SJak je to ted s planovanou zivotnosti u mazdy 6? Myslim tim s jakou zivotnosti pocita vyrobce?
Ja to odhaduju tak na 5k az 6k motohodin? Vedel byste nekdo?
 
Zivotnost auta se predpoklada tak 250-300 tisic najetych kilometru (mam na mysli "bezne" auto urcene pro evropskej trh). Pokud s tim majitel nejezdi jako prase, nezanedbava udrzbu a nevyskytne se naka skryta/konstrukcni vada, kazdej vuz by to mel zvladnout. Samozrejme naka odchylka nahoru/dolu je mozna, ale v prumeru je tech 300k km hodnota, po ktere uz musis pocitat se vsim. Treba ze se poroucha neco draheho, co bude stat vic nez zustatkova hodnota auta, a tudiz se uz oprava nevyplati...
 
Zivotnost auta se predpoklada tak 250-300 tisic najetych kilometru (mam na mysli "bezne" auto urcene pro evropskej trh). Pokud s tim majitel nejezdi jako prase, nezanedbava udrzbu a nevyskytne se naka skryta/konstrukcni vada, kazdej vuz by to mel zvladnout. Samozrejme naka odchylka nahoru/dolu je mozna, ale v prumeru je tech 300k km hodnota, po ktere uz musis pocitat se vsim. Treba ze se poroucha neco draheho, co bude stat vic nez zustatkova hodnota auta, a tudiz se uz oprava nevyplati...
Jen dodám ke kilometráži: .....nebo 10 let.
 
Diky. Tak tojsem to odhad dobre. Mivam prumernou rychlost na BC za celkove najezdene kilometry ta 55-60 km/h.
 
Back
Top