• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Dělá to kdykoliv nebo jen za určitých teplot? Co zkusit nějakou impregnaci, aby se zmenšilo tření? Já, naštěstí, nic podobného nepozoruji.
 
podle me to zacalo delat nekdy po zime - cca pul roku od koupe. Myslim, ze bez ohledu na to jestli je venku 7 nebo 30°C. Sedacky mam latkovy, takze jsem zatim zadnou impregnaci neresil.
 
Tak u mne zatím nic takového neřeším. Jediné praskání vycházelo z palubní desky pod oknem, když bylo v zimě kolem -15. jinak zatím nic.
 
podle me to zacalo delat nekdy po zime - cca pul roku od koupe. Myslim, ze bez ohledu na to jestli je venku 7 nebo 30°C. Sedacky mam latkovy, takze jsem zatim zadnou impregnaci neresil.

Nemyslel jsem impregnaci sedaček. Zkus promazat ten spoj u středového tunelu, kde se dotýká loketní opěrka. Prostě to místo, kde je kůže na kůži, o kterém si myslíš, že je zdrojem pazvuků.
 
Ok diky. Mas pls nejaky tip cim to namazat? Nechce se mi kvuli tomu kupovat neco drahyho na sedacky, kdyz to vyuziju jen na takovy kousek.
 
Ano já mám na mojí GL (což bych bral za to že už je to vychytané) a prostě to musíš občas přetřít něčím na kůži nebo plast a ono to přestane a nebo si tam na jednu plochu nalepit třeba kousek filcu (jak jsou ty různé v Hornbachu na nožky stolů atd.)
 
Ok diky. Mas pls nejaky tip cim to namazat? Nechce se mi kvuli tomu kupovat neco drahyho na sedacky, kdyz to vyuziju jen na takovy kousek.

Zkus nějaký dětský krém nebo krém na ruce. Všechny tyhle interiérové plasty, gumy a kovy prochází dost náročným testováním, při kterém se reakce materiálů na krémy zkouší. Jmenuje se to přímo "Cream test". Cílem je ověřit, zda povrch nebude reagovat a zůstane mu stejný vzhled. Takže si myslím, že nic neriskuješ, navíc to není přímo viditelné místo. Kromě toho, moje manželka si po usednutí do auta hned maže ruce. Má nějaký krém v kastlíku u spolujezdce. A ani po 16 měsících jsem si nevšiml nějaké změny kůže na dveřích.

Pokud to pomůže, asi bych pak jako trvalé řešení použil nějaký molitan nebo filc, jak píše @Kozlik. Fungovat by mohla i lepící páska s voskovaným povrchem.
 
Za posledních 8tis. km mi PP ukazuje průměrnou spotřebu 8.2, ale podle spritmonitor mám 8.6.
Posledních pár tankování:
PP / Spritmonitor - km
8.3 / 8.8 - 458
8.4 / 8.9 - 581
8.5 / 9.4 - 414
8.4 / 8.7 - 362
8.7 / 9.4 - 133
8.7 / 9.4 - 570

Ty rozdíly jsou někdy obrovský a nechápu co bych mohl dělat špatně ve Spritmonitor nebo PP. Pokaždé tankuju plnou do prvního cvaknutí a pak resetuju spotřebu. Je na tom někdo podobně? Z fóra jsem si všiml, že vám to měří +/- stejně.

Jinak ano, na to že mám 2.0L 121kW, tak mám obrovskou spotřebu (podle spritmonitor je můj ranking 49/53), ale je to dáno tím, že jezdím jen přes víkend a chci si tu jízdu užít :)
 
Asi tomu dáváš dobře pokouřit. :D Já se fakt neloudám, dlouhodobý průměr je 7,3/100, ale faktem je, že jezdím převážně dlouhé až velmi dlouhé tratě. V okamžiku, kdy začnu jezdit do 10-15km nebo dokonce jen po městě, spotřeba jde prudce nahoru. Ale i tak se pohybuje max. okolo nějakých 7,7 - 7,9/100. Údaje v PP odpovídají s přesností na 0,1 - 0,2l, dělám knihu jízd.

36.jpg
 
To by mně zajímalo, když děláš převážně ty delší trasy, asi hlavně po dálnici, kolik ti ukazuje PP průměrnou rychlost? Já mojí M3 protáhnu obden po dálnici 160-170 km rychlostí a průměrnou rychlost za 7 tis km mám 39 km/ hod.:D
 
Za posledních 8tis. km mi PP ukazuje průměrnou spotřebu 8.2, ale podle spritmonitor mám 8.6.

Ty rozdíly jsou někdy obrovský a nechápu co bych mohl dělat špatně ve Spritmonitor nebo PP. Pokaždé tankuju plnou do prvního cvaknutí a pak resetuju spotřebu. Je na tom někdo podobně? Z fóra jsem si všiml, že vám to měří +/- stejně.

Jinak ano, na to že mám 2.0L 121kW, tak mám obrovskou spotřebu (podle spritmonitor je můj ranking 49/53), ale je to dáno tím, že jezdím jen přes víkend a chci si tu jízdu užít :)

Tak ja mam dle PP 6,6 od te doby co jsem auto koupil...a podle spritmonitoru mam viz 6,8
A to nejezdim jak s hnojem...a obcas to take protahnu :)
 
Za posledních 8tis. km mi PP ukazuje průměrnou spotřebu 8.2, ale podle spritmonitor mám 8.6.
Posledních pár tankování:
PP / Spritmonitor - km
8.3 / 8.8 - 458
8.4 / 8.9 - 581
8.5 / 9.4 - 414
8.4 / 8.7 - 362
8.7 / 9.4 - 133
8.7 / 9.4 - 570
:)

kecá mi to úplně stejně. Spritmonitor dlouhodobá 9,1 a na PP kolem 9,6
 
Tak ty to máš @Vitus, ale obráceně, co bych docela bral, ale nám PP ukazuje míň, jak je skutečnost. Za celou dobu my stejně ukázalo jenom jednou. Jinak 0,3L beru jako v normě;), 0,6L rozdíl je již hodně:rolleyes:, ale jako @Snake 0,9l to už bych bral, jako že je něco z autem :eek:.
Abych se přiznal ke spotřebě v Mazdě se neumím postavit. Denodenně jsem teď dojíždel do Prahy po rozkopané D 1 na 12 - 17km nebo to objížděl po okreskách, a to na střídačku Octávkou (nafta) a Mazdou. Mazda překvapivě PP ukazoval lepší výsledek, jako cesta Octávkou - nechápu. I tak tesně před čerpáním mi PP ukazuje průmerku od čerpání 6,7l, i když každou jednotlivou jízdu ukazoval spotřebu pod tuto hodnotu. Dnes 5,8, v uterý 6,2, v neděli 6,2 atd.
 
A neni to to same, kdyz to proste ukazuje blbe? Na GH ukazoval PP uplne presne....
 
Obecně je, to máš pravdu. Z psychologického hlediska je ta tvoje varianta lepší :). Nejlepší je se na spotřebu nedívat a ani ji nezapisovat :cool:
 
Nemá někdo náhodou stejný problém?
Po výměně zadních tlumičů pátých dveří, mi prostě pořád vržou.
I když je čímkoli namažu, tak to nevrže max 2 dny.
Nějaká ráda?
 
Nemá někdo náhodou stejný problém?
Po výměně zadních tlumičů pátých dveří, mi prostě pořád vržou.
I když je čímkoli namažu, tak to nevrže max 2 dny.
Nějaká ráda?
A mažeš ty kolíky na kterých jsou ty vzpěry uchycený ? To totiž většinou vrže a ne samotná pístnice vzpěry (Musí se namazat ty bambulky když vzpěry odcvakneš). Idální je na to nějaká hustčí vazelína na bází lithiovýho mýdla
 
Back
Top