• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Svoji starší M6 GL, jsem posunul dál tátovi a bohužel jsem mu to předal, když zrovna začaly vybrovat brzdy (v 19tkm!!). Tak s tím byl rovnou dnes v servisu a po dlouhém dohadování mu reklamaci neuznali. Údajně je to chyba řidiče, ale prý se to běžně může stát i při prudkém brzdění na dálnici. Za výměnu (za ty stejný brzdy!) chtěli cca 13k. Takže, aby člověk při každém nouzovém brzdění přemýšlel jestli se mu to vyplatí :/ je tu někdo komu by to v nějakém servisu uznali? Nebo myslíte, že má smysl si stěžovat někam přímo na Mazdu ČR?
Co je chyba řidiče, zvlněný kotouče v 19k km?:eek:
 
Kotouče měli zdarma stočit přípravkem... Jaký servis?
Auto Jeremiasova. Nejsem si jistej jestli mu vubec nabidli stoceni a jestli tak asi ne zadarmo... teda rozhodne ne, protoze chteli 1,500 jen za diagnostiku, aby se presvedcili, ze je to opravdu zkrouceny.
 
Kotouče/destičky jsou kryté zárukou během prvních 20 000 km / 12 měsíců v servisu ‒ poté je potřebné předchozí schválení importu. Přednostně se obrábějí:
Změřte boční házení předního kotouče podle dílenské příručky.
  • Limit házení předního kotouče: 0,04 mm (ve vzdálenosti 10 mm od hrany kotouče)
    Poznámka: Změřte tloušťku kotouče před opracováním a vypočtěte, zda bude stále splňovat specifikaci po opracování.
  • Vypočtená minimální tloušťka předního kotouče po opracování (pomocí soustruhu na vozidle): 26,8 mm
    Pokud tloušťka NEBUDE v rámci specifikace, vyměňte kotouč za nový. Pokud je vypočtená tloušťka nadlimitní, opracujte kotouč soustruhem, který se používá přímo na vozidle, aby házení bylo v rámci limitu. Požadované specifikace soustruhu, který se používá k obrábění přímo na vozidle, viz servisní informace T017/09.
Sakra jakou diagnostiku? To si dělají prdel ne?
 
Kotouče/destičky jsou kryté zárukou během prvních 20 000 km / 12 měsíců v servisu ‒ poté je potřebné předchozí schválení importu. Přednostně se obrábějí:
Změřte boční házení předního kotouče podle dílenské příručky.
  • Limit házení předního kotouče: 0,04 mm (ve vzdálenosti 10 mm od hrany kotouče)
    Poznámka: Změřte tloušťku kotouče před opracováním a vypočtěte, zda bude stále splňovat specifikaci po opracování.
  • Vypočtená minimální tloušťka předního kotouče po opracování (pomocí soustruhu na vozidle): 26,8 mm
    Pokud tloušťka NEBUDE v rámci specifikace, vyměňte kotouč za nový. Pokud je vypočtená tloušťka nadlimitní, opracujte kotouč soustruhem, který se používá přímo na vozidle, aby házení bylo v rámci limitu. Požadované specifikace soustruhu, který se používá k obrábění přímo na vozidle, viz servisní informace T017/09.
Sakra jakou diagnostiku? To si dělají prdel ne?
Takze to chapu tak, ze to meli aspon dat do takovyho stavu, aby brzdy nevybrovali volantem a nebouchali do brzdy... Zkusime teda radsi CarStar, jakozto jistota kvality. Diky.

Jn, tech 1,500 samozrejme nezaplatil.
 
No já to byl taky reklamovat v 19 tisících (nebo 21 už nevím), respektive při první garančce, nějak jsem to neřešil a myslel jsme že jsou jen destičky nějak ... no a řekli mi to samé že na reklamaci mi to už neuznají že jsem musel prudce zabrzdit a že se to může stát ... na což jsem jim řekl, že auto je vyrobeno aby se s ním brzdilo i prudce někdy, že to situace prostě někdy vyžaduje, ale jelikož mi udělali něco že to přestalo (asi sjeli kotouče), tak jsem se na to vykašlal, abych se s nimi dohadoval. Mi to začalo dělat už u 9 tisíc cca .... teď mám 51 tisíc a je to OK furt.

Takze to chapu tak, ze to meli aspon dat do takovyho stavu, aby brzdy nevybrovali volantem a nebouchali do brzdy... Zkusime teda radsi CarStar, jakozto jistota kvality. Diky.

Jn, tech 1,500 samozrejme nezaplatil.

Ano chápeš to správně, to udělali mi jak jsem psal teď a shr3k mě předběhl :)
Ode té opravy je to OK už 30 tisíc nic neháže anitrochu.
 
Za poslední měsíc jen kroutím hlavou.
Jsou tu recenze a hodnocení a stejně ty auta dáváte tam kde lidi odjíždějí nasraný. To nepochopím. Raději pojedu 100km dál než si kousat nehty a dohadovat se jak to udělali nebo dokonce proč to nechtějí udělat.
 
Nemam tuseni, jak to delas ty, ale spousta lidi proste nemuze jet o dalsich 100 km dale do servisu. Ja mam servis asi tak 30 km daleko a stejne je to pro me docela orisek to naplanovat. Mnhdy se jezdi opakovane. Mnoho servisu nahradni auto neposkytuje. Podle me takto placaji jen lide, co maji bezproblemovy servis za rohem anebo nevedi, co s casem ;)
 
Já jsem spíš zvědavej, jak dopadne v jiným servisu s tou reklamací, proč to někde uznají a jinde ne. Kdo o tom rozhoduje, dovozce Mazda čr, nebo každý servis na vlastní triko? :(
 
Soused má M6 2014, vibrace při brzdění reklamoval třikrát. Pokaždé mu vyhověli a opravili v záruce zdarma. Potřetí jim už vyhrožoval, že auto vrátí, ale od třetí opravy nemá problém. Je to už víc jak dva roky. Způsob opravy nevěděl. Je to takový řidič, který jen jezdí a o nic se nestará.
 
Soused má M6 2014, vibrace při brzdění reklamoval třikrát. Pokaždé mu vyhověli a opravili v záruce zdarma. Potřetí jim už vyhrožoval, že auto vrátí, ale od třetí opravy nemá problém. Je to už víc jak dva roky. Způsob opravy nevěděl. Je to takový řidič, který jen jezdí a o nic se nestará.
Nemá zbrojní průkaz? To by lecos vysvětlilo....:)
 
Mě vyměnili přední brzdy v rámci garance někdy kolem 15tis. km. Teď mám 35tis. a brzdy fungují. Dnes jsem byl nucen udělat zadky, protože to pískání se nedalo vydržet. Rovnou jsem udělal i kotouče, páč ty origo jsou totálně zrezlé a mají i podélné drážky. Cena kompletu TRW 2000,- a kotouče jsou i černě lakované.
 
Nazdar chlapi,
tak se taky podělím. Mám M6 2014 G165.
Aktuální nájezd 127tkm. Brzdy se mi zvlnily někdy kolem 50tkm a v Auto Jeremiášova stočili kotouče. Ve 100tk při pravidelné výměně oleje, jsem nechal dát nové ECB s deskama s keramikou (rozdíl oproti standardu, co se vlní 4000 Kč) a od té doby pokoj (trochu hlučnější při větším zatížení, ale ten brzdný účinek pecka).
Nicméně pořád jsem měl pocit, že to brzdí jen předkem a že by neuškodilo dát více brzdnýho účinku na zadek.
No a co se mi nestalo při prohlídce ve 120tkm, kdy se dělal tzv. velký servis (prakticky výměna všech kapalin, vč. brzdovky, apod.). Ještě musím načíst, kdy se mění olej v převodovce (manual).
No ať to dopovím. a při této prohlídce mi bylo řečeno, že je nějaká svolávačka na zadní brzdy. Co konkrétně. Normálně brzdič. Kotouče nechají, ale brzdič je celej novej vč. výměny desek.
A proč to píšu? Teď to brzdí jak z praku. Nikde jsem se o tom tady nedočetl, ale možná Shrek ví, na jaký VINy to platí. Nicméně zadní brzdy vyměněny a konečně to brzdí tak jak má.
A co mám ECB na předku, nevím co je to problém s brzdama a teda pecka.

A ještě jedna věc. To auto mám od 6km na tachometru a zatím jen olej, kapaliny a ty brzdy... jinak vše původní a auto pořád jak nový. Nemohu si na Mazdu stěžovat. I když můj nájezd je tak 35k ročně, takže teď v lednu, kdy budu řešit novou M6 a vybral jsem s tím novým dieselem D184. Je dost přepracovanej, tak uvidíme.

Tož tolik má zkušenost.
 
A Jake typ těch předních jsi tam dal přesně?.
A Co prach z těch brzd?Špiní to?
Já mám lehce přední zvlněné ?ale zase ty origo desky vůbec nešpiní kola.
 
Back
Top