- 2 671
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
@AR1, pokud se jedna o auto, co mas v podpisu, tak tam senzory nejsou. Je to reseno pres ABS.
Nejsem odbornik na to jak to auto zpracovava, ale pokud jsi menil kola za jine a s autem ti nic neudelali(nikdo nevi..pouze oni) tak jedine co se zmenilo ..je polomer kola se zimnimi pneu..i kdyz jsou obe stejne a nove..gumy maji jinou hloubku dezenu v mm. Zimaky maji vetsinou kolem 9mm letni vetsinou kolem 8mm. Hodnota se tedy zmenila a senzory to zaznamenaly.Pánové ještě napíšu svoje pocity z toho, jestli mě nenavedete kde hledat. Auto jsem koupil předminulou sobotu na letních gumách. Najel jsem s tím hned asi 200km - "nový" auto, musel jsem to zkusit. Pak jsem to nechal přezout na jiný kola se zimákama, který u toho byly. To v pneuservisu, nechal jsem ty kola vyvážit. Chvíli jsem jezdil, asi zase 200km. Pak jsem jel z Neratovic do Mazdy Car star na výměnu oleje. Cestou ze servisu na Jižní město se to poprvé rozsvítilo na Jižní spojce. Auto jelo klidně, defekt to nejevilo, dojel jsem a bylo to v pořádku. Reset hlášky, cestou z Jižňáku před Průmyslovou zase. To už volám do servisu, že mám tenhle problém, jestli si nemyslí, že mě tam při výměně oleje něco nenadrbli - kabel od čidla, nevím. Já vím, že to není pravděpodobný, ale prostě to začalo po té výměně. Prý ne, nemá se tam co stát. Od té doby mi to na přístrojovce držkuje, někdy po 80 km, někdy po 10km, tlak 2,3, potom 2,5, zase 2,3, reset na teplých gumách, ráno na studených, všechno marný. Nenapadá někoho souvislost a co bych měl hledat, nebo prostě blbá náhoda? Nechci je osočovat, hledám řešení problému. Forscan chybu nehlásí.
A toto dává jasnou odpověď na to, proč 66% Němců jezdí s nesprávně nahuštěnými pneumatikami a ignorují varování na palubce ikdyž je systém v danou chvíli správně funkční.V příloze všechny potřebné informace.
No pokud k tomu ujištění potřebuješ servisní informaci, tak ano, je to jisté. Jinak otázky dále jsou spíš na konstruktéra a obávám se, že je tady už nikdo nezodpoví...Ahoj, díky. Je tedy jisté, že jedu z ABS. Ale moc tomu nerozumím. U mého auta se auto má učit tlak v pneu v nějakém nastavení? Já to chápu tak, že dám jiný kola, zmáčknu SET na palubce, zabliká, pípne a má nastaven ten výchozí stav, co je zrovna na autě. Proč by následně měla blikat signalizace kvůli "logika zabránění špatnému použití " ? Nicméně závěr z toho je, že mám udělat reset TPMS jsem přes Forscan udělal a hlásilo to, že to proběhlo. Naposledy včera večer. Dnes cesta do Prahy OK, zpět po cca 5 kilometrech to držkuje.
Tak jeste jsem ted dohledal, ze pro spravne nastaveni TMPS ma auto stat a byt pri resetu a ma byt lehce zatazena rucni brzda (takze pokud mas tu vice polohovou zkus dat auto jeste sanci.. v tvem pripade doporucuji jak pri malo zatazene tak vice zatazene rucni ele brzde) pak mas nastartovat a stisknout ikonku TMPS.. Ta musi DVAKRAT bliknout a jednou PIPNOUT.. jedine tak je to spravne nastaveno.... good luckJá už na to dlabu. Udělal jsem znovu reset přes forscan, vydrželo to asi 20km. Zase oranžová. Už to přesáhlo míru toho, co jsem ochoten tomu dát. Jdu na svolávačku, tak jim to řeknu a potom si to jedině prolezu u kol, jestli není někde u ABS problém v kabeláži-konektorech, když to nepomůže, musím najít někoho kdo to bude umět zablokovat. Pro mě je to zbytečná debilita a je to typickej shit, kdy se řeší signalizace vady v systému pro závadu v tom systému samotným.
Nerikam ja.. rika navod k obsluze me MazdyAhoj díky, to mě nenapadlo... Tak to zkusím... Sice netuším k čemu je to dobrý, ale zase, japonskej inženýr nejsem a tak je jistý, že nikdy nebudu rozumět všemu )