• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Dyť to ani nebolelo! Jsou horší věci...... Například bliknutí LED světlem do očí, fakt je to síla....
S tím bliknutím souhlasím, sice to bylo asi na 20m přes vnitřní zpětné zrcátko, ale příjemný to nebylo :D
 
CX-3 to neumí. Má jen nivelaci LED světel - automatické nastavení sklonu světlometu v závislosti na zatížení zadní nápravy. Můžeš si to vyzkoušet. U stojícího auta rozsviť př. světla a pak si sedni do kufru (na nákladovou hranu), za cca 3 vteřiny dojde ke sklopení světel. Po uvolnění se opět zvednou.
Ta nejvyšší výbava má automatické přepínání světel - potkávací/dálkové. Toť vše!
Výbava Revolution Top má jak High Beam Control, tak Adaptive Frontlight System.
 
Poslední úprava:
Me rekli u VW v autosalonu, ze mi toto jsou ochotni udelat/nastavit (kdyz jsem se zajimal o jejich auto). Ptal jsem se na to stejne u Mazdy v AD Centru a rezolutne odmitli, ze to nejde.
 
Zajímám se o to a zkouším hledat info. Rád bych se dostal a zainvestoval do diagnostiky co by tohle uměla. Zatím nic neslibuju :cool:
 
Ještě by mě zajímala spotřeba když jedeš obráceně, tedy z 225 m.n.m. do 425 m.n.m. Díky za odpověď.
Jezdíme 2,5L AT / 4x4 obden (když nejsme mimo republiku) z 1100 m.n.m do 390 m.n.m a z5 + courání po městě - průměrná spotřeba max 8.7. Nejsem šetřílek, jezdím tak trošku rychleji než je běžné :)
 
Asi to začnu také vypínat. Vždyť to je "jen" jeden pohyb navíc....

Chtělo by to při každé příležitosti v servisu požadovat možnost trvalého vypnutí. Snad to "pošlou dál" a soudruzi v Japonsku udělají nějakou záplatu na SW, aby to šlo trvale. (Možná...)

U mna na mojej trojke sa neaktivuje i-stop, ak dam ohrev celneho skla. Mozno aj na cx3 to tak funguje.
 
I-Stop mi nefachal první měsíc či dva po zakoupení pak mně málem ranilo když naskočil na křižovatce, po garanční prohlídce a přehrání, už zase nefunguje, tak nevím ani při zapnutí ohřevu a jestli cx-5 má ohřev předku to nevím, spíš nemá
 
Bouu: tak ja o chvilu pojdem na druhu povinnu garancku (40tis.) a dam im aj nahrat najnovsiu verziu softu 56... a uvidim, ci mi prestane fungovat i-stop. Skor nie ako ano.
Ten ohrev celneho skla ma predsa kazdy.
 
Bouu: tak ja o chvilu pojdem na druhu povinnu garancku (40tis.) a dam im aj nahrat najnovsiu verziu softu 56... a uvidim, ci mi prestane fungovat i-stop. Skor nie ako ano.
Ten ohrev celneho skla ma predsa kazdy.
Tak to fakt nevím, aspoň doposud :(
 
Přesně tak. Pokud někomu nevyhovujou rozměry pneu v TP, tak si sehnat typový list od neorigo kol a nechat dopsat rozměry.

Měl bych dotaz ale já a trochu z jiného soudku. Zaboha se nemůžu v Mazdě připojit na WiFi. Přes Správce sítě mám políčko "Připojit" zašedlé. Dokázal by mi to někdo jako idiotovi vysvětlit? Díky moc.
 
Přesně tak. Pokud někomu nevyhovujou rozměry pneu v TP, tak si sehnat typový list od neorigo kol a nechat dopsat rozměry.

Měl bych dotaz ale já a trochu z jiného soudku. Zaboha se nemůžu v Mazdě připojit na WiFi. Přes Správce sítě mám políčko "Připojit" zašedlé. Dokázal by mi to někdo jako idiotovi vysvětlit? Díky moc.

Nejdřív se musí zadat heslo k WiFi a pak by mělo políčko "Připojit" fungovat. Nevím proč,ale k některým domácím sítím jsem se zaboha nemohl připojit. Raději si dělám na telefonu HotSpot.
Když tak napiš jakou máš verzi infotainmentu (nastavení-systém)
 
Mě právě nefunguje ani domácí WiFi, ani HotSpot. Zítra zkusím ten trik s heslem znovu, ale když jsem to zkoušel vyplnit celkově - čili jak SSID sítě, tak heslo - tak se mi nepodařilo k ničemu připojit.
 
A tady těžké loučení po 11 letech :(
 

Přílohy

  • mazda 3.2.jpg
    mazda 3.2.jpg
    752,4 KB · Zobrazení: 34
Back
Top