• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Výsledek je ale stejný - diagnostika hlásí nabití baterie pod 75%, i-stop je mimo, přičemž hustota elektrolytu v baterii je 1,28 g/cm3 - měřeno refraktometrem (baterie zcela nabitá). Podařilo se mi to tak malinko zmást, aby i-stop nebyl připraven k činnosti. Náprava byla možná až po odpojení akumulátoru a následných krocích.....
Ano IMO jde právě o hodnotu BATT_SOC (battery state of charge), jak jsem zmiňoval jinde.
 
Ano IMO jde právě o hodnotu BATT_SOC (battery state of charge), jak jsem zmiňoval jinde.
Potřeboval bych vědět, z kterých parametrů to určí (vypočítá) hodnotu BATT_SOC. Nejjednodušší zjištění stavu nabití baterie je z jejího napětí bez odběru (na prázdno). Osobně si myslím, že to tak je. Údajně stav baterie to zjišťuje v klidu u zaparkovaného auta, kdy je minimální odběr. Vše tomu nasvědčuje.
 
Poslední úprava:
Zdravím všechny Mazda přívržence :)

Momentálně jsem čekatel na novou CX-3. Ještě si počkám do přelomu dubna/května, tak si krátím čas čtením fór atd. Mazdu mám objednanou v bíle barvě, tak kolaboruji s tím, že si jí nechám trošku polepit černou fólií aby byla tak trošku jiná.

Sehnal jsem si 3d model mazdy cx-3 a zkoušel jsem si navrhovat různé vzory, jak by se to mohlo polepit. Nakonec mě vyšel tento (viz. obrázky níže). A měl bych dotaz. Snad tu bude někdo, kdo se v tom trošku vyzná.

Střecha je jasná, tak problém nevidím. Ale co se týká přední kapoty, tak tam jsem si to udělal podél vyvýšení. Tím pádem fólie nekončí pěkně v záhybech. Když nad tím tak uvažuji, tak mě napadlo, jestli to půjde takto vůbec polepit a jestli při čištění a umývání auta když se přes to bude šuchat houbou a hadříkem, nebude docházet časem k odlepování.

S fóliemi nemám zkušenosti, ale napadly mě dva způsoby jak by to teoreticky šlo (otázka je, zda je to reálné).
1. Nalepit tu černou část a pak na tu celou přední kapotu hodit ještě průhlednou fólii, která by se hezky zakončila po okrajích kapoty.
2. Nechala by se vyrobit "přesně" fólie z jednoho kusu, kde by byl střed černý a zbytek průhledný. Jako jeden kus. Ale tady si nejsem jistý, zda vůbec je to možné.

Pokud do toho ze zdejších lidí někdo vidí, když tak napište jak se to dá případně řešit. Až budu pak hledat firmy, kdo tohle bude schopný lepit, tak abych věděl na co si dát pozor a případně co si pohlídat.

A časem budu mít asi ještě více otázek ohledně mazdy (hlavně její údržby, čištění...atd.), ale to má ještě čas.
V každém případě moc díky za případně odpovědi.

01.jpg 02.jpg 03.jpg
 
Zdravím všechny Mazda přívržence :)

Momentálně jsem čekatel na novou CX-3. Ještě si počkám do přelomu dubna/května, tak si krátím čas čtením fór atd. Mazdu mám objednanou v bíle barvě, tak kolaboruji s tím, že si jí nechám trošku polepit černou fólií aby byla tak trošku jiná.

S polepem nemám skušenosti ale myslim že ten polep CX3 bude opticky zužovat.Bílá barva odráží sluneční paprsky,černá naopak.;)
 
S fóliemi nemám zkušenosti, ale napadly mě dva způsoby jak by to teoreticky šlo (otázka je, zda je to reálné).
1. Nalepit tu černou část a pak na tu celou přední kapotu hodit ještě průhlednou fólii, která by se hezky zakončila po okrajích kapoty.
2. Nechala by se vyrobit "přesně" fólie z jednoho kusu, kde by byl střed černý a zbytek průhledný. Jako jeden kus. Ale tady si nejsem jistý, zda vůbec je to možné.
návrh/ vizualizace se mi líbí! Ale nemyslím, že by to bylo praktické (naopak znám lidi s černým autem, kteří si na střechu lepí bílou, aby neměli v létě v autě vedro).

jako realizovatelnou vidím verzi 1.) , dvojka je z říše snů ,-)
 
návrh/ vizualizace se mi líbí! Ale nemyslím, že by to bylo praktické (naopak znám lidi s černým autem, kteří si na střechu lepí bílou, aby neměli v létě v autě vedro). jako realizovatelnou vidím verzi 1.) , dvojka je z říše snů ,-)
V podstatě mám na to stejný názor, navíc černá fólie na autě pracuje mnohem víc, než jakákoliv jiná barva - na slunci se mnohem víc zahřeje a roztahuje, aby se v zimě zase smršťovala. S tím občas souvisí i nutnost aplikace adhezivního primeru na okraje nebo hrany, což se pak zase nemá rádo s lakem při pozdějším snímání.
 
s tou folií mají kluci asi pravdu... nešlo by si prostě objednat takovou kombinaci laku přímo z výroby. cena by možná nemusela být nikterak závratná a odpadly by starosti o kterých píše @shr3k

jde o to zda to vůbec jde objednat takto na míru, případně pokud už není pozdě. no a pokud už pozdě je, tak proč to ad-hoc prostě nepřelakovat černou metlou a na to dát třeba transparentní folii
 
Díky za komenty. Jak tak koukám, tak nad tím jsem tak neuvažoval. Myslel jsem, že v dnešní době se už dá sehnat něco kvalitního, co by už odolalo právě těmhle problémům co popisoval @shr3k . Ale beru v potaz a zkusím se poptat, co by stálo přestříkání.

Jinak z výroby by to asi přímo nešlo. Co jsem se tak bavil, když sem to objednával, tak tuším, že mě dealer říkal, že to nejde zadat takto do výroby. Že to jde případně u nich dodatečně. Ale když mě posílal ceny, kdy jsem ještě zatím uvažoval jen o polepení střechy a antény, tak střecha (polep) by mě vyšel na 7500,- a anténa by se nechala přelakovat a ta cena byla tuším 2500,-. Ale to jsou tedy ceny přímo u dealera. Otázka je, jak by to vyšlo v nějaké lakovně. Případně, nemáte někdo zkušenosti s nějakou lakovnou v okrese Zlín, že bych se tam pak poptal.
 
Lakování bych zavrhnul rovnou - je to nevratný proces. Však ono to odolá - pokud je to kvalitní fólie, tak se neshrne ani nepopraská, jen je potřeba chytnout ty okraje primerem aby nesjížděly a při likvidaci to nechat na odborníkovi. Škoda jen takovou pěknou perleť (teda nepředpokládám, že by sis objednal bílou základovku) hyzdit nějakým černým tuningem - a zvlášť na kapotě. Pochopím to, že ta černá na střeše by mohla evokovat prosklení. Ale zase proti gustu... :)
 
Dovolím si přidat svůj názor, byť odlišný...

Barva nejezdí! Auto užívám především "ze vnitřku" a nejvíce koukám na palubku, když nekoukám na cestu (to předvším). Když prohlížím stojící auta, pak se všimnu masky, boku, občas zadní části a siulety. To vše občas. Já ty ostatní auta vidím především za jízdy, a to buď ze předu nebo ze zadu. Když mne něco zaujme, pak je to styl jízdy nebo osoba v tom autě.
Mazda celkově zaujme ostatní svým tvarem a proporcemi, bez ohledu na barvu.
Já bych ty peníze investoval do pěkných disků + dobrých pneu. Nebo bych vzal ženu (přítelkyni, děti...) a jel bych s nimi na víkend někam si odpočinout, odreagovat se...
Chce-li člověk udělat dojem na sousedy (že bych se na to nevykašlal...), pak musí koupit auto, které je o jiných penězích....
Barva auta a její kombinace se velice rychle "okoukají".

Nikomu nevnucuji to, co jsem napsal. Co člověk, to jiný názor. Tak to má být!
 
Souhlas s Kabek, barva nejezdi. Ja chtel bilou zakladovku a nakonec me zena dostala na redsoul v zakladu. Zase si rikam fakt to vidim jen zevnitr i kdyz asi bych tu barvu obetoval za litaky, ale co uz, prestrikavat to nebudu :D spise me zaujalo jak je to do lehounce modra ten tvuj model, takova barva by se me i libila :D
 
Ja chtel bilou zakladovku a nakonec me zena dostala na redsoul v zakladu.

Redsoul už je jako základovka. Jsou jich plné silnice, propagační materiály, ... Pokud zákazník zvolí redsoul, měl by dostat slevu za to, že se bude celou dobu utěšovat, že na barvu se nejezdí :D
 
njn, co ti mam napsat ? Jsem rad, ze jsem udelal kompromis, zena ma cervenou a ja dvoulitra :D porad lepsi nez focus s 1.0turbickem v cervene, kam me tlacila, do uzasneho bajecneho vozu, je to zase ford, to uz zname :D
Proti fordu nemuzu rict ani popel, fiesta 10let jen drela za spotrebak, ale uz ma svoje roky a cx3 je logicky nastupce.
Ted ty motory 1.0 turbicko, no nevim, atmosfera je atmosfera a ze je cervena, no ne kazdy ma koule na to jezdit v cervene :p
 
Střecha je jasná, tak problém nevidím
Manželka má na bílém Opelu Meriva (2014). Černou střechu (fólie). Nechal jsem to udělat firmě přímo na salónu, než jsem vyzvednul auto. Manželka to chtěla, bo se jí to líbí tak to má. Auto stojí venku. Nic se nekrklá, nepraská, nesune, neodlepuje..........prostě no problém. Co je to za folii netuším. Neřešil jsem to (cena byla 3000,-). Já objednal, firma přišla, udělala a já zaplatil :).
 

Přílohy

  • _MG_4688.JPG
    _MG_4688.JPG
    273,9 KB · Zobrazení: 39
  • _MG_4713.JPG
    _MG_4713.JPG
    306,8 KB · Zobrazení: 38
Poslední úprava:
Tyjo, nekdo se zepta, jak udelat designovy polep karoserie, ja se tesim, co tu bude za napady a on dostane tip, ze na barvu to nejezdi :D. S takovou se divim, ze nejezdime vsichni radsi v Dacii Logan, vzdyt to take odveze z bodu A do bodu B :D.
 
Tyjo, nekdo se zepta, jak udelat designovy polep karoserie, ja se tesim, co tu bude za napady a on dostane tip, ze na barvu to nejezdi :D. S takovou se divim, ze nejezdime vsichni radsi v Dacii Logan, vzdyt to take odveze z bodu A do bodu B :D.
Z bodu A do bodu B především pěšky! Migranti jsou toho příkladem....
 
Při drobném sněžení a jízdě po zasněžené okresce se totálně pokryje zadek sněhem, že není vidět registrační značka, ale ani koncová světla. Mlhové koncové je ale už v zóně, kde se sníh tolik nedrží, tak doporučuji v takovém případě mít to koncové mlhové rozsvícené (v souladu se zákonem...).
Chtělo by to nějaký odzkoušený zadní spoiler...
Myslel jsem, ze spoiler si pohrava se vzduchem, co jde vrchem pres auto. Ale ta spina pujde spis od spodu, ne? Nebo to dokaze spoiler upravit tak, aby za autem nevznikala turbulence, co to smeti nahazi na zadek?

Ja mam na GJ take vzdy strasne spinavy zadek. Skoro mi prijde, ze to je nejhorsi z aut, co jsem mel. A to mam i zadni zasterky.
 
Spoilery (pokud to nejsou vyloženě přítlačný křídla, což ty obyčejný obvykle nejsou) hlavně fungujou jako odtrhávací hrana která rovná proudění vzduchu za autem a nedochází k tak velkýmu víření vzduchu těsně za autem a tím se pak zadek auta míň špiní. Navíc to redukuje tzv. drag neboli odpor kterej klade auto při pohybu, takže to při správný konfiguraci ve vyšších rychlostech dokáže i lehce snížit spotřebu.
 
Já bych řekl, že ten střešní spoiler jakž takž funguje. To bude z boku, kdy se to za autem "zavře" a auto si to přisává. Také hraje roli skupenství. Sníh je lepivý a tolik to neztéká z těch zadních dveří.
Za deště to je v běžných mezích, nic neobvyklého.
 
Spoilery (pokud to nejsou vyloženě přítlačný křídla, což ty obyčejný obvykle nejsou) hlavně fungujou jako odtrhávací hrana která rovná proudění vzduchu za autem a nedochází k tak velkýmu víření vzduchu těsně za autem a tím se pak zadek auta míň špiní. Navíc to redukuje tzv. drag neboli odpor kterej klade auto při pohybu, takže to při správný konfiguraci ve vyšších rychlostech dokáže i lehce snížit spotřebu.
Na to by dle mě byla nejideálnější kombinace kvalitního křídla a difuzoru, otestovaných v tunelu.
 
Back
Top