• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Že se do toho pletu ale určitě ano,dáváš těm za sebou znamení že se něco děje.

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
 
Možná záleží v jaké rychlost jsi na to dupnul.

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
 
Jestli se nepletu tak tuhle věc ovládá něco jako akcelerační čidlo, takže ani tak nezáleží na tom jak silně zmáčkneš pedál ale když už tak jakou rychlostí. Mě se na BM rozbilaj jen když dojde k tomu "cuknutí" při brzdění
 
Poznámka k zimnim pneu - Zvolil jsem Nokian WR3 225/55 R 19. Jen pneu. Disky a senzory budou původní. Tak mi to poradili v jednom z větších pneuservisů
 
No mě se to ještě nepovedlo rozblikat a to sem na tom pedalu pomalu stal

Na dalnici ve 160 jsem to zaflekoval, kdyz mi vjel primo pred auto snek co cumel do mobilu, a rozblikalo se to. Jsem rad, ze to neblika jako u jinych vyrobcu temer pri kazdym brzdeni.
 
Jak vám fungují USB porty na CX-5 2017?
U mne maji hodně nizky proud, nabijeni je ukrutně pomalé a třeba founa Note8 nebo IQOS spíše vybijí, než aby nabijel. :(

Mam iPhone a ten se nabiji dobre, stahl jsem si kvuli tomu appku na mereni nabijeni a vychazi mi 1.5A. Ale nekde jsem cetl, ze to rozpozna iPhone a dava vetsi proud nez pro Android telefony (0.5A).
 
K nabíjení mne napadají 2 věci:
a) pomalé nabíjení může být slabým kabelem. Kup si dražší "datový" USB kabel.
b) výborné řešení je rychlá nabíječka kompatibilní s normou Qualcomm Quick Charge 2.0, např. AVACOM CarMAX 2 .
 
Na dalnici ve 160 jsem to zaflekoval, kdyz mi vjel primo pred auto snek co cumel do mobilu, a rozblikalo se to. Jsem rad, ze to neblika jako u jinych vyrobcu temer pri kazdym brzdeni.
No hlavně se mi líbí ze to začne blikat už při samotném nouzovém brzdění a než až potom co se auto zastaví...
 
V Japonsku už se začíná prodávat CX-5 a CX-8 s 2.5T, G-Vectoring Control Plus (regulace stáčivosti pomocí přibrzdění vnějších kol) a nějaká další vylepšení.
 
Na videu vidiet aj novy pristrojovy panel zo sestky :)
U panelu klimy si nie som isty, ci uz ide o vynoveny typ. Chcelo by to chladenie sedadiel ako u M6.
 
Dle těch modrých LED na panelu klimatizace u levého i pravého voliče teploty bych řekl že to chlazené/ventilované sedadla má a je to zapnuto.
 
Back
Top