• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tak Sky X snad vypinani valcu nema.. Nebo ze bych to vcwra prehnal s tim pivem?
Opakovani je pry matka moudrosti ;).

FYI mild hybrid systém a systém deaktivace válců dostane i 122k dvoulitr, stejně jako Skyactiv-X. Mild hybrid má elektrický posilovač brzd, 12 V akumulátor bez senzoru proudu, 1,7 kW DC/DC konvertor, běžný startér a 6 kW kombinovaný alternátor/startér pro přídavný pohon, pod autem jen 0,16kW Li-Ion baterie. Mild hybrid snižuje spotřebu o 0,6 - 0,8 l/100km. Skyactiv-X se vejde pod 100 g/km CO2. Bude mít TPMS s přímým měřením. Odhlučnění by mělo být na úrovni modelu GL IPM Takumi Plus. Nejprve bude u prodejců G122 HB od února, SDN a Skyactiv-X u prodejců od června.
 
Já bych počkal s tím vypínáním na osobní zkušenosti z testovacích jízd. Může to být stejné jako u 6ky, ale taky lepší (nebo horší :/) A pokud třeba Sky-X byl už vyvíjený s tím, že tuto funkci bude mít, tak to může fungovat dobře.

K širokoúhlé navigaci - mi to třeba nijak nevadí - stejně se navigační pokyny ukazují i na head-up a obrazovku mám jen pro kontrolu. Horší bude, jestli opravdu i v produkční verzi bude Android auto mít ten ořez, jako ve videu o stránku vzadu. Jinak ano, určitá inspirace BMW se nezapře, právě i tvarem, nicméně zrovna s různými BMW mám z dřívějška naježděno xtisíc km včetně používání navigace a nikdy mi to nepřipadlo špatné. Pokud výrobce dělá prostředí a grafické rozhraní přímo pro tento typ displeje, tak to prostě nemusí být špatné.

Rozvržení systému na nové 3ce je takové, že naopak na našem klasickém displeji na současných Mazdách by to vypadalo divně. Za mne to konečně vypadá moderně a hlavně, jak už jsem psal, konečně to má odezvu a rychlost, která se rovná roku 2018-2019.
 
Jen tak se zajimavosti, nevite jestli bude mit i US verze vypinani valcu ? Pripadne jestli na jejich trhu bude dostupny i silnejsi verze 2,5 i nebo 2,5 T sky-G, X ?
 
S vypínáním válců to bude si myslím stejné jako u 6ky, která u 2,5 má vypínání i v USA verzi. Jestli je tato technologie i u verzi s turbem, ale nevím.
Co se týče dostupnosti motorů, tam to taky bude zajímavé, co vím, tak stávající 3ka tam 2,5 motor má.
 
Na stejnou stránku jsem také narazil, o dostupných motorech pro novou řadu, zatím informace neuvádějí.
 
Prave jsem taky trosku guglil se svoji angličtinou a zatím jsem nasel jen zminku o stejnych motorech, které dostaneme my v EU.
 
Pro USA trh bude nová Mazda 3 nejdřív pouze dostupná s 2.5l Sky-G (186hp, 252Nm) a o něco déle přibude i 2.0 Sky-X, který bude pravděpodobně stejný konstrukčně i výkonově jako v EU.

O 2.5T Sky-G v M3 se Mazda doposud nikde nezmínila a pravděpodobně v nabídce v M3 ani nebude. (minimálně ze začátku určitě ne).

Jediné co Mazda zmínila bylo, že by se 2.5T Sky-G vešlo pod kapotu nové Mazdy 3. Nic víc.
 
Pro USA trh bude nová Mazda 3 nejdřív pouze dostupná s 2.5l Sky-G (186hp, 252Nm) a o něco déle přibude i 2.0 Sky-X, který bude pravděpodobně stejný konstrukčně i výkonově jako v EU.

O 2.5T Sky-G v M3 se Mazda doposud nikde nezmínila a pravděpodobně v nabídce v M3 ani nebude. (minimálně ze začátku určitě ne).

Jediné co Mazda zmínila bylo, že by se 2.5T Sky-G vešlo pod kapotu nové Mazdy 3. Nic víc.
2,5T nechavaji na MPS. A jen kdyz se jim podari prorazit se Sky X a zbydou diky prodojum penize na sport verze MPS pro modely 3a6,ale nepocitejte drive jak za 3roky..ciste ekonomicky pohled na vec

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Takže vibruje,tedy to je lepší,když bude vibrovat autem nafta Bohužel do nové M3 nedali 2,2 ale jenom 1,8
 
Back
Top