• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Me vzdycky pobavi, jak se nadsene v clanku o necem pise a na zaver tam podotknou, ze v EU smula :D.

Asi tak no... V Americe mají v nové trojce standardně 2.5 atmosféru s výkonem přes 180 koní. Asi bude malinko těžší na předek než naše 2.0, ale i tak bych ji bral.
 
Nejkomparativnější, nejucelenější a nejobjektivnější popis evoluce Mazdy.
Díky za něj uctivě !
 
V novém AutoTipu je srovnávací test nové Trojky s Golfem a Ceedem. Zaujalo mě, že u Mazdy naměřili zrychlení 0-100 za 9,7, tzn. o 0,7 rychleji, než je v oficiálních údajích Mazdy. A Golf 1,0 TSI 85 kW s DSG se dynamikou na Mazdu nechytal. :)
 
Akorat si teda rikam, jestli Golf 1.0 TSI je vlastne auto k porovnavani s BP. Mazda se tu snazi proniknout k premiove tride a oni to vezmou na vylet se Ceedem :D (a bacha, ja nejsem odpurce Kia).
 
Koukali jste na nové originální příslušenství pro novou Mazdu 3 ?

Mazda má obecně originální příslušenství dost předražené... Svítící lišty do dveří za 10tsc ? Bezdrátová nabíječka do loketní opěrky za 6tsc, hezká jsou docela ty nová tmavá kola, bych je zkusil obout na své BN, jak by jí slušely...

Včera na mě někde vyskočil akční ceník Hyundai i30 N Line a celkem příjemná cena a výbava včetně cen za dodatečné příslušenství. Tam se Mazda cenově nechytá.
 
Akorat si teda rikam, jestli Golf 1.0 TSI je vlastne auto k porovnavani s BP. Mazda se tu snazi proniknout k premiove tride a oni to vezmou na vylet se Ceedem :D (a bacha, ja nejsem odpurce Kia).

Asi to dali do srovnání kvůli podobnému výkonu (85 vs 90 kW, 200 vs 213 Nm). A v obou případech je to základní motorizace. ;)
 
Porovnávali tam ceny a výbavy? Golf 1.0 TSI je v holobytu dost levný. Osobně bych si připlatil u golfa za 1.5 EVO.
 
Jede perfektně. Dneska jsem neodolal a svezl se. Díky AUTOPROFI - Příbram :cool:

Hned po pár metrech mě pozitivně překvapilo skvělé odhlučnění a perfektně fungující převodovka. Dále skvělé brzdy (je třeba si zvyknout na téměř okamžitý nástup) a nový infotainment, který jsem chválil s interiérem už před nějakou dobou při statickém setkání. Interiér je opravdu luxusní a rychlý infotainment komplet v češtině včetně hlasových příkazů nemá chybu. Konečně se také naklápí zrcátka při zařazení zpátečky (teda alespoň jedno dle zvolené strany). Na spoustě maličkostí je vidět posun či inspirace funkčních provedení z minulých modelů značky.
Trojka se opravdu posunula o pěkný kus dopředu a už teď se těším na sedan ;)
20190502_084507.jpg 20190502_085025.jpg 20190502_084028.jpg 20190502_084142.jpg 20190502_083951.jpg 20190502_090254.jpg 20190502_084949.jpg
 
Se vším souhlasím, jen s tou brzdou jsi mě překvapil. Všimnul jsem si výrazně znatelně zpožděného nástupu brzdného účinku (moje G165 brzdí okamžitě a dobře a jemně dávkuje brzdný účinek), který je zvýrazněn tím, že pak nastupuje hodně silně. Je to dáno konstrukcí pedálu a způsobem přenosu signálu. Koukal jsem na brzdné kotouče vpředu a určitě nejsou větší než u předchozí verze, nevyloučil bych i mírné zmenšení (nemám techn.údaje).
 
pokud to nevíte, tak v LABORATORNÍCH podmínkách má Sky X luxusní emise - jen 97 CO2, když tak tu můžu hodit tabulku pro srovnání s Focusem, Civicem, Ceedem, Megane, Astra, Golf

jinak by už měly být brzo známé specifikace Sky X
 
Back
Top