• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

No jasně. Ale je to "japonec", ty problémy by tam neměly být žádné, když by vývoj pokračoval po roce 1997/98 stejným směrem, jak byl nastaven. Jenže jak píše @M3grey, dnešní doba je taková, že problémy mají všechna auta. Proč myslíš, že si automobilky (a všechny) firmy platí ty zeštíhlovače výrobních nákladů a analytiky pro zjišťování dopadů.
Rozkaz zní jasně: Vše musí být ojebáno, ale né zase tak moc, aby to nebylo podezřelé a hlavně abychom na tom byli jen o malinko lépe, než konkurence. To není o tom, že by automobilky nedokázaly vyrobit takřka bezporuchové auto, ale o tom jak to udělat aby zákazník si koupil pokud možno hned další model a myslel si, že je to jeho nápad, mít ten novější model v garáži namísto původního.
 
Přijdou sem s problémem, který by jim měl v záruce opravit autorizovaný servis a následně řešit závadu s výrobním závodem přes oficiálního dovozce mazda.cz. Že se tak neděje, je vidět na rezavých zadních sedačkách v M3, které sem už tři roky dodávají z mexické fabriky. :mad:
 
...a vsichni servisaci svorne krouti hlavou, ze to vidi poprve. Je to proste takova hra, no.
 
Pořizuju novou M3 a po pročtení různých zkušeností mám trochu obavy.

Problémy jsou všude a je jednodušší si stěžovat než chválit. Krom toho, od chválení jsou tu prodejci. Tady se dozvíš i tu druhou stranu mince. A stejné to bude i na fórech jiných značek.

Ale má to i svůj smysl – když budu mít problém tak jsem radši, kdy najdu někoho kdo měl ten samý problém a nějak ho vyřešil než když mi všichni říkají, že ten problém nemají což je sice fajn, ale mě to nijak nepomůže ;)
 
Já mám Mazdu z Fukušimy - já nic rezavého nemám. :D Ale ano, auto je spotřebka která se má po záruce rozsypat. :(
 
Zdravím, už asi půl roku přemýšlím o koupi Mazdy 3. Japonce mám ráda, moje stará Toyota byla zlatá. Momentálně mám bmw 118i e87 2006 a jsem z toho auta nešťastná.
Každopádně věci už jsou v pohybu a tak se chystám během měsíce prodat němčoura a pořídit Mazdičku. Bohužel u všech dealerů v okolí mi sdělili to samé, že je trojka vyprodaná, nové kusy se nevyrábí a nová modelová řada bude k dispozici až na jaře a buhví za kolik. Počítám tedy s variantou koupit něco lehce ojetého okolo 30.000 km.

Moje otázka je tedy jestli byste mi doporučili spíše starší model od roku 2014 nebo si připlatit za 2017+?
Snažím se sehnat nějaké hezčí kusy v DE, kde mají dokonce ještě nějaké nové skladovky, ale jinak je ta situace poměrně zoufalá. Byla jsem v CarStar Praha, kde už pan Gryč měl pouze CX-3 k dispozici, tak jsem se projela alespoň na hodinu s ní, ale nebylo to ono. Pro mě moc vysoký posed a hrozně stísněný prostor.
 
na mazdaihned.cz si nevybereš ? G120 tam pořád vidím, dokonce jedna předváděcí G165 je tam taky. Já osobně bych šel do faceliftu 2017+, za mě má hezčí interiér a full LED světla u Attraction, Takumi, Revolution/Rev TOP.
 
Zrovna CarStar Praha radi inzeruji vozidla, ktera vubec nemaji!

Nerikej, ze po cele CR neni uz ani jedina M3 skladovka? Ja jsem si pro auto taky jel z Brna do Usti nad Orlici ;)
 
Já můžu doporučit Auto Jeremiášova, jednou mi dali skladovou, která nebyla vůbec inzerovana a druhý auto byla taky skladovka, kterou se mi podařilo najít jen u nich. Nevím jestli drží velký sklad nebo to byla náhoda, ale zkusil bych je...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mají skladovky mimo Prahu, ale buď výbavu challenge, kde nejsou ani parkovací senzory a nebo pak Attraction začínající na 470.000 a to je pro mě už hodně nereálné :(. Proto se příkláním s k ojetině do 400.000,- max, ale spíše méně.

Auto Jeremiášova a všechny Pražské dealery jsem zkoušela a všichni mě odpálili, že už nic nemají. Jeremiášova má teda jen jednu Revolution TOP
 
@kapitanteplak nevím, co máš na Mazda CX-3/Mazda 2 stísněného. Vepředu je tam stejně místa jak v M3, jen v loktech(ramenou) je o 2cm méně. Měřím jen 174cm, já s tím problém nemám. Mě hřeje pocit, že sebou nevozím zbytečných 260 kg navíc. Ale pokud už trváš na M3, tak bych volil tu vyrobenou do 09/2016 ještě s ruční brzdou.
 
@kapitanteplak nevím, co máš na Mazda CX-3/Mazda 2 stísněného. Vepředu je tam stejně místa jak v M3, jen v loktech(ramenou) je o 2cm méně.
Že by byla na jiné platformě? Tvrdit, že je CX-3 (popřípadě 2) stejně prostorná jako 3, je trochu zavádějící ;) Na menším prostoru není nic špatného, prostě se jedná o jinou třídu vozu. Ovšem rozdíl pocítí každý, kdo si přesedne mezi vozy.
 
Mají skladovky mimo Prahu, ale buď výbavu challenge, kde nejsou ani parkovací senzory a nebo pak Attraction začínající na 470.000 a to je pro mě už hodně nereálné :(. Proto se příkláním s k ojetině do 400.000,- max, ale spíše méně.

Auto Jeremiášova a všechny Pražské dealery jsem zkoušela a všichni mě odpálili, že už nic nemají. Jeremiášova má teda jen jednu Revolution TOP
Když není u nás, dovezl bych z Německa, v tom případě bych ale asi nepomýšlel na facelift, když to má být lepší výbava a ojetina do 400. Parkovací senzory do fungl nové Challenge je investice 15000?
 
Že by byla na jiné platformě? Tvrdit, že je CX-3 (popřípadě 2) stejně prostorná jako 3, je trochu zavádějící ;) Na menším prostoru není nic špatného, prostě se jedná o jinou třídu vozu. Ovšem rozdíl pocítí každý, kdo si přesedne mezi vozy.
Neříkám, že je to jiná třída, jen že VPŘEDU je stejně místa jak v M3, tak i v M2 (krom té šířky v loktech). Sám jsem tomu nechtěl věřit, dokud jsem si to nevyzkoušel. Jo, jedná se tedy o vozy do r.v. 2016. U těch po FL to už asi neplatí, viz. ta ruční brzda a jistě i nějaké další drobnosti.
 
O to místo vepředu az tak nejde, spis vzadu je to bida, navic se mi cx-3 nelíbí palubka a celkově exteriér ala crossover . Jednáme v DE s několika dealery a uvádějí záruku jen 3 roky. 5 let je nadstandart?
 
O to místo vepředu az tak nejde, spis vzadu je to bida, navic se mi cx-3 nelíbí palubka a celkově exteriér ala crossover . Jednáme v DE s několika dealery a uvádějí záruku jen 3 roky. 5 let je nadstandart?
Jo, ty dva roky navíc jsem doplácel tuším 7 500 Kč.
 
Back
Top