• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nezávislé topení

gondeeri

nový člen
3
prosím vás při konfiguraci CX5 jsem zjistil je moznost přidat MONTÁŽNÍ SADA TOPENÍ 14 275,54 KČ
Jedna se o plnohodnotní nezávisle topeni ?
 
To je jen jeden kus z nezávislého topení, potřebuješ trochu víc. https://www.mazda.cz/servis-a-prislusenstvi/prislusenstvi/details/jednotka-topeni-pro-benzinove-motory/410078807A/MAZDA CX-5/2020-09-01/ samotné topení a nějaký ovladač by se hodil


aha takze potrebuji komplet toto:

MONTÁŽNÍ SADA TOPENÍ 14 275,54 Kč
JEDNOTKA TOPENÍ PRO BENZÍNOVÉ MOTORY 19 505,72 Kč
OVLADACÍ JEDNOTKA TOPENÍ SADA TELESTART T100HTM 12 126,75

SPOLU=46000KC ?

A proc se nedaji v konfiguratoru pridat i ty dalse dve polozky pro nez. topeni? Jak se to pak objednava?
dik
 
A proc se nedaji v konfiguratoru pridat i ty dalse dve polozky pro nez. topeni? Jak se to pak objednava?
To se musíš zeptat jinde, tady určitě nebude programátor konfigurátoru. Řekl bych, že přes servis, protože montovat to bude určitě servis (za patřičnou sazbu na práci).
 
Mám tam (CX5 KF) Webasto s DO montované přímo Mazdou při koupi nového vozu za cca 61 000 kč sakum-prdum.
Ano, stálo to víc než to nechat namontovat někde jinde, ale udělal jsem to cíleně, jelikož je to jak zásah do elektriky tak i do motoru (palivo) atd.
Když se něco pokaká tak se nemají na koho vymlouvat (ten problém je způsoben montáží webasta, ne ten problém je Mazdy).
Tento přístup se mi mnohokrát vyplatil, jedna firma ručí za vše (na klíč) a že to způsobil jejich externí dodavatel je jejich problém.
 
Pozeral som web Webasto a majú tam ako novinku elektrické nezávislé kúrenie. Píšu tam, že to je o dosť lacnejšie ako klasická varianta. Samozrejme na to treba zástrčku, takže niekde v lese mi to bude nanič, ale pri dome by sa to dalo využiť (+ by som vyzeral že mám plugin hybrid :grinning: )

 
Poslední úprava:
Protože garáž, postavená v odmdesátých letech minulého století, přestala už dávno velikostně vyhovovat pro současná auta, zato se tam báječně bydlí motorce, skútru, jízdním kolům, lyžím a dalším nezbytnostem, parkuju před garáží.
Škrábat ráno zamrzlá okna mě samozřejmě nebaví, tak jsem si nechal namontovat "nezávislé" topení od firmy DEFA - velmi jednoduché řešení, které je tak často k vidění ve skandinávských zemích, kde se obvykle kombinuje vyhřívání interiéru s ohřevem bloku motoru.
Já jsem šel jen do toho vyhřívání interiéru, což je vlastně tepelný ventilátor - přímotop na 230 V, který je umístěný pod nohama spolujezdce. Kabeláž k tomu vede motorovým prostorem, pod přední SPZ je speciální zásuvka, do které se zapojí kabel s redukcí na běžnou zásuvku síťovou. Používám časovač, který spíná vyhřívání s předstihem před plánovaným odjezdem (odhaduju na 20 - 30 minut podle venkovní teploty, nemám ještě v praxi odzkoušeno).
Pro ty, kdo parkují na vlastním pozemku v blízkosti elektrické zásuvky, by to možná mohlo být inspirující.

 
Tiež uvažujem nad elektro verziou (napr Webasto) ale neviem nájsť, kde to montujú, všade majú len klasiku na benzín, ktorá je podľa popisu na webe webasto výrazne drahšia a komplikovanejšia na montáž.

Koľko to DEFA stálo aj s montážou?
 
Ventilátor, stojánek na ventilátor, sada kabelů, držák zásuvky - max 300€. Montáž spočívá jen v protažení kabelu přepážkou mezi motorem a kabinou podél kabelového svazku (obvykle za akumulátorem), fixace kabelu v motorovém prostoru stahovacími pásky a připojení k zásuvce pod registrační značkou. Nemusí to dělat žádný specializovaný servis - cena montáže se bude lišit, mně to dělal kamarád automechanik, takže to není úplně reprezentativní příklad. Práce tak na dvě hodiny (odhad).
 
Back
Top