• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Kanada zase řádí. Ty bych nechtěl mít za sousedy - BL s motorem 2.0 Skyactiv-G a automatem. :D
 
Nerozuměl jsem.
Myslíte, že ND1 může jet rychleji než ND2?
Nechci dělat žádné zásadní změny, musím to používat na ulici, ne na trati. Pouze mapování koncovky výfuku a ECU.

Graf ukazuje srovnání mezi MX-5 ND 160cv a ND2 184cv se standardními motory

160 contro 184.jpg
 
Nerozuměl jsem.
Myslíte, že ND1 může jet rychleji než ND2?
Nechci dělat žádné zásadní změny, musím to používat na ulici, ne na trati. Pouze mapování koncovky výfuku a ECU.

Graf ukazuje srovnání mezi MX-5 ND 160cv a ND2 184cv se standardními motory

Zobrazit přílohu 37777
Když to netočíš nad 6 tis, tak možná i horší průběh?
Nad 6 tis to vytočím hodně málo kdy (jízda po normální silnici, žádný okruh) , takže vlastně vůbec nelituji 160, i když jsem četl mnoho chváli na 184?

Vždyť to tam píšu "větší ventily jako u ND2". :D
OK nezlob se, jsem jen člověk a tvé odpovědi jsem nerozuměl, tak se ptám, díky za info :heart_eyes:
 
Zdravím Shreku,
Měl bych zájem o zvýšení výkonu u PE ze 107 na 129kw a deaktivaci i-stopu. Formulář jsem vyplnil. Kdy se mohu zastavit? Díky moc
 
Nerozuměl jsem.
Myslíte, že ND1 může jet rychleji než ND2?
Nechci dělat žádné zásadní změny, musím to používat na ulici, ne na trati. Pouze mapování koncovky výfuku a ECU.

Graf ukazuje srovnání mezi MX-5 ND 160cv a ND2 184cv se standardními motory

Zobrazit přílohu 37777
Výhoda ND1 je PCM Denso 2MB, která je dostatečně prozkoumaná. ND1 s VIN 300001- má stejně kvalitní vyplachování, ND2 má navíc jen pečlivěji vyvážený klikový mechanismus, takže posunuli výkon díky max. otáčkám. Stejně tam má ale největší vliv vyplachování = svody bez prvního katalyzátoru.
 
4MB PCM ND2 není tak dobrý jako 2MB ND1?
Primární katalyzátor odstraní pouze ti, kteří jdou na trať, takže je mi to jedno.
Hodnotím ojetou nebo novou mx-5 a na úrovni motoru budu měnit maximálně centrální katalyzátor s 200 články, koncovku výfuku a mapování ECU.

184hp se zdá být méně výkonný v nízkých otáčkách, možná aby měl nižší spotřebu a zůstal v rámci předpisů Euro 6d.

Na některých fórech se píše, že ECU ND2 nelze změnit a že pokud se to udělá, tak se vrací jako z originálu.

Podle mého názoru by mapování ECU ND2 mělo poskytnout výhody odezvy plynu a nízké otáčky, jak jsem to zažil ve své Mazdě3 a pokud možno ještě více ve vysokých otáčkách.
(doufám, že chápete, použil jsem samozřejmě google překladač .. hehehe)
 
Jak dobrý? Psal jsem prozkoumaný. "Primární" katalyzátor funguje jen při ohřevu motoru, od toho se jmenuje WU-TWC (Warm Up Tripple Way Catalyst). VVT jde upravit na všem, potíž je spíš s tabulkami předstihu zapalování - chovají se nějak podivně.
 
Jak dobrý? Sal jsem prozkoumaný. Catalyzátor "Primární" funguje jen při ohřevu motoru, od toho se jmenuje WU-TWC (Warm Up Tripple Way Catalyst). VVT jde upravit na všem, potíž je spíš s tabulkami předstihu zapalování - chovají se nějak podivně.
Omlouvám se, ale s překladačem z češtiny do italštiny musím tlumočit mnoho slov, protože jsou zvláštní.

Věděl jsem, že primární katalyzátor je ten na výfukovém potrubí, zatímco sekundární je ten na středovém potrubí.

Takže říkáte, že odstraněním katalyzátoru na rozdělovacím potrubí z horkého motoru di nebyly žádné problémy s předpisy proti znečišťování?
Ale pokud primární katalyzátor slouží pouze jako studený motor, proč se výkon hodně zlepší umístěním výfukového potrubí bez katalyzátoru?

Viděl jsem, že někteří mapovači uvádějí:
14-17WHP su due livelli ND1 MX-5
7-11WHP su due livelli ND2 MX-5

Možná je menší nárůst způsoben nemožností změny zálohy?
 
Takže říkáte, že odstraněním katalyzátoru na rozdělovacím potrubí z horkého motoru di nebyly žádné problémy s předpisy proti znečišťování?
Ale pokud primární katalyzátor slouží pouze jako studený motor, proč se výkon hodně zlepší umístěním výfukového potrubí bez katalyzátoru?
Možná je menší nárůst způsoben nemožností změny zálohy?
Při ohřátém motoru a demontovaném WU-TWC auto emisní normy, resp. emisní zkoušku splní.
Má to souvislost zřejmě s vyplachováním a svody je potřeba mít co nejdelší, aby se výfukové plyny z jednoho válce netlačily zpět do druhého.
Je třeba uvažovat nad tím, že výkon atmosférického motoru roste při stejném objemu válců pouze otáčkami, PE motor v ND2 je zřejmě na svém limitu, co se týče otáček. Díval jsem se na naladění od VersaTune a maximální otáčky mají posunuté jen o 100 ot/min (7500>7600).
 
Kdyby někoho zajímalo, jak je zabrzděná Mazda6 G145 Euro 5 Denso jednotka. Toto je čistě jen odšpuntovaná, žádné další úpravy. Auto změřeno pokaždé 2x a na 98 oktanů.
Stock vs Unlocked.png
 
Rozumim tomu spravne, ze kdyz jsem byl na uprave tak by prubeh mel byt +-takovyhle?
 
Ahoj, zdá sa, že som bol vhodne odkázaný na tento thread. Na mojej M6 ma trápia vibrácie počas 2valcového režimu motora (odsledované z infotainmentu). Najradšej by som sa celej tejto feature zbavil. Zaujímalo by ma teda, či sa podaril v tomto ohľade nejaký pokrok a ak áno aký to má vplyv na záruku. Ďakujem.
 
Ahoj, zdá sa, že som bol vhodne odkázaný na tento thread. Na mojej M6 ma trápia vibrácie počas 2valcového režimu motora (odsledované z infotainmentu). Najradšej by som sa celej tejto feature zbavil. Zaujímalo by ma teda, či sa podaril v tomto ohľade nejaký pokrok a ak áno aký to má vplyv na záruku. Ďakujem.
Je to možné vypnout a záruka padá, pokud na to servis přijde. Asi to dám do nějakých FAQ, protože otázky typu "aký to má vplyv na záruku" jsou tu pořád dokola. :D
 
Poslední úprava:

Podobná vlákna

Odpovědi
211
Zobrazení
31K
Back
Top