Dobrý den,
osměluji se s dotazem ohledně řešení problému s mou mazdou 6 GH r. v. 2008. Před časem mi přestal na jedno odpoledne fungovat posilovač = žena nevyjela ze zahrady a jela do kina s dětmi náhradním vozidlem. Druhý den (bez jakéhokoliv zásahu do vozidla) se posilovač vzpamatoval a fungoval. Včera při odjezdu od tchyně hned po nastartování posilovač párkrát "potahal" samovolně volantem ( a koly...) na obě strany (asi jako při "vzpouře strojů"), pak se to uklidnilo a nechalo mě to chvilku řidit dle potřeby a dopravní stiuace. Bohužel záhy se během jízdy začala projevovat dost nebezpečná tendence, kdy si řízení občas usmyslelo, že přímý směr jízdy je pro sraby a volant mi občas dost nepěkně cukl na pravou stranu. Asi tak, že při představě jízdy nad 100 km/h po dálnici bychom měli s manželkou a dvěma malými dětmi dřevěné penály téměř jisté... Proto jsem těch 30 km domů jel po okreskách v minimálním provozu a rychlosti do 50-ti km. Nebezpečné bylo i to, ale vracet se k tchyni byl větší strašák...
Nečekám, že mi někdo po vše zmíněném popisu určí diagnózu a cenu servisu, píšu to sem s nadějí, že pokud se s tím někdo již setkal, trochu mě navede a nebudu muset absolvovat situaci, kdy mi v servisu vymění postupně díly za padesát tisíc a pak řeknou, že se nakonec ukázalo, že přéčenó bela chebná elektronka é 13 z podniku katoda olomóc za dvě stovky... Fórum jsem bedlivě prohledal a obdobné problémy / příznaky nenašel, tak snad neopakuji téma z důvodu přehlédnutí.
Auto je nyní odstavené na zahradě, jeho jediná budoucí cesta je pochopitelně do servisu, ale kdyby měl někdo nějakou zkušenost nebo doporučení, budu rád.
Díky a pěkné svátky všem, Dušan
osměluji se s dotazem ohledně řešení problému s mou mazdou 6 GH r. v. 2008. Před časem mi přestal na jedno odpoledne fungovat posilovač = žena nevyjela ze zahrady a jela do kina s dětmi náhradním vozidlem. Druhý den (bez jakéhokoliv zásahu do vozidla) se posilovač vzpamatoval a fungoval. Včera při odjezdu od tchyně hned po nastartování posilovač párkrát "potahal" samovolně volantem ( a koly...) na obě strany (asi jako při "vzpouře strojů"), pak se to uklidnilo a nechalo mě to chvilku řidit dle potřeby a dopravní stiuace. Bohužel záhy se během jízdy začala projevovat dost nebezpečná tendence, kdy si řízení občas usmyslelo, že přímý směr jízdy je pro sraby a volant mi občas dost nepěkně cukl na pravou stranu. Asi tak, že při představě jízdy nad 100 km/h po dálnici bychom měli s manželkou a dvěma malými dětmi dřevěné penály téměř jisté... Proto jsem těch 30 km domů jel po okreskách v minimálním provozu a rychlosti do 50-ti km. Nebezpečné bylo i to, ale vracet se k tchyni byl větší strašák...
Nečekám, že mi někdo po vše zmíněném popisu určí diagnózu a cenu servisu, píšu to sem s nadějí, že pokud se s tím někdo již setkal, trochu mě navede a nebudu muset absolvovat situaci, kdy mi v servisu vymění postupně díly za padesát tisíc a pak řeknou, že se nakonec ukázalo, že přéčenó bela chebná elektronka é 13 z podniku katoda olomóc za dvě stovky... Fórum jsem bedlivě prohledal a obdobné problémy / příznaky nenašel, tak snad neopakuji téma z důvodu přehlédnutí.
Auto je nyní odstavené na zahradě, jeho jediná budoucí cesta je pochopitelně do servisu, ale kdyby měl někdo nějakou zkušenost nebo doporučení, budu rád.
Díky a pěkné svátky všem, Dušan