• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Předělání 55kW na 63kW

no_hits

moderátor
Člen týmu
3 632
Zkoušel někdo dát do 55kW verze řídící jednotku ze 63kW verze (tj nepřiškrcenou) ? Očividně jsou oba motory úplně stejný jen 55kW má přiškrcenou mapu. Obnáší to něco víc než spárování s imobilizérem a přeučení klíčů ?
 
Zkoušel někdo dát do 55kW verze řídící jednotku ze 63kW verze (tj nepřiškrcenou) ? Očividně jsou oba motory úplně stejný jen 55kW má přiškrcenou mapu. Obnáší to něco víc než spárování s imobilizérem a přeučení klíčů ?
Chtěl jsem se zeptat, zda se nepřišlo na něco nového k tomuto tématu.

Mám dva roky 2 a už mě trochu omrzelo to umření po 4500 otáčkách. Přemýšlel jsem o přestavbě (resp. programování na ethanol), ale nemám v okolí moc výhodných pump. Tohle by byla asi nejjednodušší cesta ke zvýšení výkonu a hlavně úpravě křivky kroutícího momentu.
Děkuji
 
Chtěl jsem se zeptat, zda se nepřišlo na něco nového k tomuto tématu.

Mám dva roky 2 a už mě trochu omrzelo to umření po 4500 otáčkách. Přemýšlel jsem o přestavbě (resp. programování na ethanol), ale nemám v okolí moc výhodných pump. Tohle by byla asi nejjednodušší cesta ke zvýšení výkonu a hlavně úpravě křivky kroutícího momentu.
Děkuji
Ano, není problém nahrát tovární 63kW verzi, hardware je stejný, liší se jen míra otevření škrtící klapky, asi 7 map.
 
Poslední úprava:
Back
Top