Dobrý den, chci se zeptat. Koupil jsem si novou Mazdu 6 2,2d rok 2015. Po 20tis km se to začalo sypat. Po cca 10 až 12 tis km červená kontrolka tlak oleje, odtah do servisu výměna 6tis. Tak stále dokola celkem 9 odtahu do servisu, pokaždé mi bylo sděleno, že je to způsobem jízdy. Po mém dotazu jak mám tedy jezdit my bylo odpovězeno, že to mi říct nemohou. V 88tis odešlo celé turbo. Jelikož jsem do dneška nenavštívil jiný než autorizovaná servis Mazda a dokonce si stále držím záruku mobility tím že vše nechávám dělat pouze u mazdy. ( nechal jsem si vyjet servisní historii plateb a investoval jsem za 4 roky provozu 170 tis do oprav) Jaké bylo moje překvapení když se mi před týdnem ve 161 tis km rozsvítil nápis nutná kontrola tlaku oleje. Po návštěvě servisu mi bylo sděleno, že motor je přidřený, málo maže, je zakarbovaný, zasáhlo to turbo a sání, že nedoporučují auto nadále užívat a oprava prý cca 150 až 250tis. Řekl jsem že to asi nemyslí vážně, ale byl jsem ujištěn, že to vtip není. Že mi auto vlastně vydrželo strašně moc. Zeptal jsem se jestli je normální že auto za 800tis Kč je po 160tis na vyhození a odpovědí bylo pokrčení ramen. S tímto se nehodlám smířit. Na netu jsem zjistil, že rozhodně nejsem sám. Vše mohu doložit fakturama , výpisem z knihy a mailovou komunikací. Máte někdo podobnou zkušenost?