• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Ono je problém ten, že za výrobní vadu v mnoha případech výrobce nemůže, protože oni ani neví, že vyrábí auta s výrobní vadou, protože ta se projeví až po nějakém čase, to zaprvé, takže polovina tvých příspěvků je naprostá lež, o tom že MAZDA vědomě prodávala vadný výrobek !!! Pokud toto nejsi schopen ve svém mozku i s odstupem času, kdy opadnou emoce, které ti ho ovlivňují pochopit, tak pak je jasné proč furt dokola a všude něco píšeš. Jak to MAZDA zjistila po nějaké době, tak provedla nápravu vadného dílu a potom se nějak musel vyřešit problém s již prodanými vozy a jak jsi sám psal, tak se s tím MAZDA ČR nějak popasovala, jenže ty jsi místo toho, aby ses nějak domluvil, tak jsi chtěl řešit jinak a pak vznikl problém, o kterém tu už čteme a všude jinde snad nekonečně let :)
 
No jo, ale BM považuje za výrobní vadu to, že se nafta dostává do oleje. Vačka a vahadla jsou až následně. Takže, domluvit se ani nemohl, protože tvrdí,že nafta v oleji je výrobní vadou a tuto vlastnost chce odstranit. Ale ona odstranit nejde, protože je to přirozená vlastnost motoru s DPF a dovstřikem nafty při regeneraci. A tuto vlastnost mají všechny motory od Mazdy od roku 2005, kdy nastoupil motor s DPF. Takže ani soudní znalec mu nepodepíše,že nafta v oleji je výrobní vadou, protože tento proces je známý od zavedení DPF i u ostatních značek. A on se ještě rozčiluje,že musel být 3x odtažen a pak si zaplatit výměnu oleje, když byl olej degradován naftou. Vždyť by měl být rád,že jej na to auto upozorní, sice blbě, ale upozorní. To u prvních mazdáckých DPF, když na to člověk kašlala a jezdil kolem komína a měl velkou olejovou náplň a ta se potom přes turbo dostala do sání a motor si sám běžel až do konce na olejovou náplň s naftou, to byl průser.
 
Tak to okamžitě pisu do Mazdy o zvyseni platu! Doted platila jen na par letnich dovolenych :mad:
 
Společného nemá nic, jenom stále mele to stejné, tedy že je to konstrukční vada a mazda by za to měla platit, ale když si člověk přečte manuál, tak hold degradace oleje naftou tam je viz. sekce 4-169 a 4-41 v návodu k obsluze a v rychlém návodu k obsluze viz. strana 20. Tzn. že byl zákazník na tuto vlastnost upozorněn. To znamená, že je to nereklamovatelné.

Text ze stručného návodu k obsluze:
Filtr pevných částic pro vznětové motory shromažďuje a odstraňuje většinu pevných částic (PM) z výfukových plynů vznětového motoru. Pravidelně kontrolujte hladinu motorového oleje (než nastoupíte do vozidla). Pokud při kontrole motorového oleje je jeho hladina blízko značky „X“ na měrce nebo ji překračuje, vyměňte motorový olej. Vždy, když je vyměněn motorový olej, je nutné co nejdříve restartovat řídicí jednotku motoru vozu podle Dílenské příručky (do 1 000 km od výměny motorového oleje). V opačném případě by se mohla rozsvítit varovná kontrolka motorového oleje. O restartování řídicí jednotky požádejte kvalifikovaného opravce, doporučujeme obrátit se na autorizovaného opravce vozů Mazda.

Dále kontrolka olejnička má několik významů, včetně - CHECK OIL LEVEL viz. návod k obluze sekce 4-41
 
Na mazadaclub.cz jsem dostal banán :) Proč?
Dobrý den. Obdržel jsem od vás (Auto Jeremiášova) děkovnou sms za využívání vašich služeb. Bohužel musím konstatovat ze s vašimi službami jsem hrubě nespokojen. 3x me vezla odtahová služba do servisu i když je auto v záruce. Za nehoráznou drzost považuji to ze jste si nechali zaplatit výměnu oleje a v předávacím protokolu je napsán důvod výměny - znehodnocení oleje!! JIŽ POTŘETÍ!! Vlastně 4x. Poprvé jste to maskovali svolá vačkou kvůli brzdám a vyměnili jste olej. Nové auto mělo najeto 15.000km!! Auto je v záruce. A to mate ještě tu drzost ze mi pošlete nabídku na prodloužení záruky o dva roky za 9.800,-Kč. Proč bych to dělal? To si pan Valocky (žoldák Mazdy) mysli ze jsem deb*l? A on je hlava pomazaná ?
Žaloba je podána. Mate-li někdo stejný problém s motory 2,2D Mazda6 a CX-5 neváhejte mě kontaktovat.
Zdravím a po mojich zkušenostech při prodeji nefukčního mobilu můžu napsat, že mně právník řekl,, že cituji Společná žaloba nejde podat !!! Jaroslav
 
Problémy s Autojeremiašova.
Hrůbé porušení záručnich podmíněk.
Potvrzují svojí negativnní zkušenosti s těm to podnikém na 100 %.
Díký " odborným službam " jsem prišel o vůz.
Za svě peníze jsem si dočkal vyhrožovaní, lež, ponižovaní.
Až jsem si býl nucěn obratít k soúdu.
 

Přílohy

  • output (1) (1).pdf
    356,3 KB · Zobrazení: 98
Jeden z mala slušných, nezkorumpovaných redaktorů p. Vaculik, který ma koule a nebojí se o tom mega podvodu psát.

Minule vám Martin Vaculík představil tu správnou specifikaci Škody Octavia. Jenže taková stála 895.800 Kč a byl to vůz s předním pohonem. Co tak za 738.900 dvoulitrovou čtyřkolku Mazda CX-30?

Kolega Vaculík to nemá s Mazdou lehké, ona s ním však také ne. Kdysi jako první upozorňoval na kauzu zadírajících se vačkových hřídelí motorů 2.2 Skyactiv-D (od 2012), což se týkalo zejména prvních dvou ročníků. Výrobce použil systém proměnného zdvihu a časování ventilů IDEVA, přičemž ta častěji používaná vačka ovládala vahadlo ventilu ne přes dnes obvyklou rolnu, ale napřímo třením. Výsledek byl zcela stejný, jako když počátkem tisíciletí použila přesně stejně konstruované ovládání vaček značka Audi na dieselech 2.5 TDI V6 (110 a 114 kW) a 3.3 TDI V8 (165 kW) – ostrouhané vačky a motor plný pilin. Zda Mazda všechna auta zákazníkům opravila stoprocentně, to si netroufáme hodnotit. V každém případě kolegovi Martinovi od té doby na české centrále začali říkat Vačkulík.

Když pak problém připomenul i v reportáži z mezinárodní prezentace CX-5 a zmínil i horentní ředění oleje naftou coby další problém dieselů této značky, padlo rozhodnutí nepůjčovat mu už žádné vozy. Respektive rozhodnul tak pan ředitel. Když si tak Vaculík chce půjčit Mazdu, musíme o ni zastoupení požádat my a jemu jí předáme. A pak trneme, jaký z toho bude zas průšvih. Napjaté očekávání po minulé zápůjčce končí dnešním videem, z nějž snad pan ředitel tolik běsnit nebude. I když u něj člověk nikdy neví. V každém případě Mazda CX-30 musí být fakt dobrá, když redakční šťoural překousl, co všechno si s českým zastoupením japonské automobilky už navzájem provedli. Nakonec i my jsme před časem byli s CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 AWD velmi spokojeni. Kolegu bychom opravili v jediné věci - Mazda není zcela jediná, kdo dnes ještě nabízí atmosférický dvoulitr kombinovaný s pohonem všech kol a manuální převodovkou. Takovou verzi pohonu najdete ještě v Toyotě RAV-4, byť ta rozhodně není laděna sportovně a naprostá většina jejích zákazníků volí hybrid. Tak dost písmenek, pohodlně se posaďte a užijte si dnešní video.

https://www.auto.cz/martin-vaculik-posledni-normalni-auto-mazda-cx-30-2-0-skyactiv-g-150-awd-137757
 
Back
Top