• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Zakonna zaruka je (pro spotrebitele) 2 roky ... tedy reklamace po "dvou letech a třech měsícich" je nebo neni po zakonne zaruce 2 roky? Ale Ty jsi jen nechtel (opet) opravit vuz v ramci te prodlouzene zaruky, ne?

Tak ja nemusim tvrdit, co je a neni normalni u techto motoru. To uz tu opakovane vysvetloval leckdo a ja osobne jsem uveril, ze srazeni nafty na stenach a nasledne stekani do oleje je opravdu vlastnost teto konstrukce motoru. Ale ja jsem automobilovy laik, takze na tom nesejde.
 
Zákonná záruka je 3 letá poskytnuta výrobcem. je to všude v každé reklamě dokonce i v kupní smlouvě. Přečti si OZ a neplácej tady nesmysly. O te naftě na stěnách to je výplod podvodníků co to okecavaj. Piliny v oleji a nasledne poškození všeho kam se ten olej dostal včetně kroužku pístu a válců. Proto byl měněn na svolavacku když mělo auto najeto 15 tkm aby to zsmasovali. Automaticky tam hned dali jemnější filtr. Jenom opakuji i kdyby to bylo po tři lete zaruce tak se jedna o podvod ze strany Mazdy. Úplně stejný jako u fordu.
 
Poučení pro mě (a třeba i ostatní) z tohoto vlákna?
Známe jen útržky z celé story, navíc filtrované a přibarvené způsobem vyjadřování a prezentace Bývalému Mazďákovu (BM) vlastní, ale lze usoudit, že
1) BM si zřejmě na základě neznalosti fungování moderních dieselů s DPF nevhodně zvolil model pro své použítí (spekulace)
2) nevhodně zvolená údržba (viz bod 1) v kombinaci s (možná) konfrontačním jednáním a nevhodně zvoleným autorizovaným servisem situaci nezlepšila (spekulace)
3) fatální neznalost zákonů a právního prostředí ČR ze strany BM (zjevný fakt)
4) následně chybně zvolený způsob právního řešení situace (zjevný fakt)
5) angažování právního zástupce s nedostatečnými znalostmi případu a/nebo chybnou motivací případ vyřešit (spekulace - ale jinak by advokát pravděpodobně nenechal BM hnát se do předem prohraného sporu, navíc měl dost času případ přežalovat)
6) někdo ale pionýrem slepých uliček být musí (i když je to celkem drahá sranda)

Se znalostí fungování moderních dieselů, rozumným přístupem majitele i servisu se to nejspíš dalo řešit s minimalizací ztrát na obou stranách. Že současné přeregulované prostředí prostě produkuje overengineering auta a když z kombinace regulace/konstrukce/výroba vypadne něco použitelného a spolehlivého, tak je to spíš výjimka, než pravidlo, to snad ví i malé dítě - a je potřeba k tomu tak přistupovat [záměrné silné zjednodušení]. Majitelé ostatních značek (včetně prémiovek) by také mohli vyprávět.

Závěr pro mě: je mi líto BM, že takto dopladl, ale z části (a docela velké) si za to může sám a zbytečně brečí po fórech (tím to fakt nevyřeší).
 
Nehodlám ten blábol vůbec komentovat, jenom na vysvětlenou uvedu. Nejedna se o ojedinělý případ. Stejnou závadu mají stovky aut vyrobených v roce 2012 a 2013 a prodávaných jeste v roce 2014 v ČR. Stejne jsou na tom i auta v jiných zemích EU. Jenomže tam se k tomu přistupovalo kapanek jinac než v ČR. Řeší se tam reklamace, vyplácí se kompenzace a dokonce v rámci kulance se ty auta opravuji. Jen v Čechách se to těší tak nějak po Česku. Peníze na reklamsce se odklonily, dva roky se to maskuje a pak se s poskozenymi uz nikdo nebaví a jeste navíc se ohani dvouletou zárukou což je naprostý nesmysl. Další nesmysl je nafta v oleji. Kecy o fungování DPF JE DALŠÍ maskovaci manévr a bod X na merce jak by smet. No proste organizovaný podvod.
 
Tak pravda, jak to tak povětšinou bývá, je asi někde uprostřed. Vývoj doby tomu hodně napomáhá a to co by před 20-ti lety bylo nemyslitelné je dnes samozřejmostí. Což je tedy mimochodem hodně smutné. Zas na druhou stranu lidé za 50 let budou říkat, že jak jsme se my tenkrát měli fajnově.
 
Podvod je byl a bude vždy podvodem. To nemá nic společného s dobou. Je zajímavé kolik je tady členů, výkonných členů, moderátorů klanu. Jediný troll je tady bývalý mszdak. Zajímavé. Není to nějaký preklep? Nemělo by to byt obráceně?
 
Proc? Trollu vetsinou je malo ... stejne jako moderatoru, kteri tu jsou presne 3 (a teda navic jeste 3 spravci). Myslim, ze tak nejak akorat, aby ty trolly zvladly ukocirovat :D.
 
Jen nechápu proč už si nenechal udělat odborný posudek na motor když dle něho je špatný.
 
Protože motor špatný není.

Konstrukční vadu, kterou BM uvádí, tak musí být konstrukční vadou (dle BM) od roku 2005, kdy nastupoval 2,0MZR-CD s DPF (RF7), pak rok 2009, kdy byl uveden 2,2 MZR-CD s DPF (R2) a 2012 kdy byl uveden 2,2 SkyD s DPF (SH01). U všech těchto motorů já na měrce bod X a nafta se dostává do oleje na základě častých a přerušených regenerací.

Sám mám upravenou první generaci a světě div se ten motor má najeto 329000km a i s naftou v oleji.

Tedy žádný soudní znalec se pod toto nepodepíše.

Vahadla a vačka jsou jiné téma, tam byl použit jiný materiál.
 
Ty budes dobry ***. Čo ze to mas za auto? Rv? Sám velký šéf zastoupeni Mazdy pro ČR a SK Kiriakovsky přiznal ve SM že auta mají výrobní vadu! A se vsemi se vyrovnal i s těmi co měli auta po zaruce. To je lež jako věž. S nikým se nevyrovnal naopak plati trolly či šíři nesmysly na netu.

Jo a vyrovnal se s poškozenými tak ze mi napsal dopis, ze jsem si tu závadu způsobil sám. Asi jsem si ty piliny a spony do oleje nastrouhal sám.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ty budes dobry ***. Čo ze to mas za auto? Rv? Sám velký šéf zastoupeni Mazdy pro ČR a SK Kiriakovsky přiznal ve SM že auta mají výrobní vadu! A se vsemi se vyrovnal i s těmi co měli auta po zaruce. To je lež jako věž. S nikým se nevyrovnal naopak plati trolly či šíři nesmysly na netu.

Jo a vyrovnal se s poškozenými tak ze mi napsal dopis, ze jsem si tu závadu způsobil sám. Asi jsem si ty piliny a spony do oleje nastrouhal sám.
Prosim te,jako Slovak, pis Slovensky a nesnaz se Cesky, moc ti to nejde a sekas tam jen chyby!
 
Panove, vy snad tohoto trolla jeste nekdo berete vazne? Ja myslel, ze to je pro vsechny uz jen takove zpestreni vsedniho dne, cekam kdy koncern PSA zacne lidem vyplacet odskodne za naftu v oleji, protoze to neni mozne ☝️
 
Však taky to tak tady berem. Ono je potřeba to jednou za čas rozdmýchat.
X značek má naftu v oleji, ale to BM nechápe a také mu to žádný soudní znalec nepodepíše, tedy tu naftu v oleji.

Vačku a vahadla, to je věc jiná, tam to Mazda nevychytala. A to je to co Kiriak přiznal.
 
Back
Top