• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý Reference člena Max6 - Příbram

Mám s prací Max6::

  • Negativní zkušenost

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    46
Léty prověřená klasika TRW. Bez větší nadsázky lepší než originál ;)
Tak ja daval po poslendi spatne zkusenosti take TRW. Kdyz jsem menil komplet tka na predek slo TRW hned ale na zadek nebylo dostupne tak jsem se rohodoval. No vedet ze to je polskej sun co nekdo vydaval za oem tak jsme radeji chvili pockal.
 
Dnes klasický servis u Maxa pri 50tkm. Výmena oleja + filtra, vzduchový a kabínový filter, dezinfekcia klímy a celková kontrola auta. Nebudem tu vypisovať žiadne chválospevy, kto u Maxa bol, ten vie. Kto nebol, nech skúsi a určite nebude ľutovať. Keby mali v autorizovanom servise aspoň z polovice také znalosti a vedomosti.
 
Jsme se minuli o den :D ;)
Taky jsem byl na pravidelné výměně oleje a obhlídku vozu před cestou do jižních krajů. Jako vždy skvěle odvedená práce a spousty nového infa a inspirací ;)
 
Opět kvalitní servis, tentokrát na CX-5 . Ze servisního dopoledne se nakonec vyklubala i polovina odpoledne :D, díky @Max6
 
Plním resty z 19.11, výměna předních kotoučů a deštiček. Shrnu mé dojmy jako naprostého laika, který doleje maximálně vodu do ostřikovače
:
+ s ohledem na vytíženost poměrně rychlá domluva
+ s ohledem na vytíženost velmi velmi slušný termín, operativní náhradní s ohledem na obecnou neschopnost kurýrů přinést díly načas
+ nákup dílů na vlastní riziko
+ time management = domluveno na 17.30 (v 17.30 osobní welcome krátké info o malém zdržení), odhadovaný čas 2h, za 2 hodiny vše připraveno na osobní projížďku!
+ zajetí a předvedení své práce v provozu,
ukázka správného a nesprávného brzdění
+ diagnostické info i) (vybitý klíč = na garanční prohlídce, která proběhla týden předtím žádné info) ii) info o nutnosti výměny brzdní kapaliny (opět na garanční prohlídce provedené jen doplnění)

Žádný pokec se nekonal = nerad koukám lidem pod ruce při práci, za mně zejména na konci nabitého pracovního dne i naprostý extrovert musí být rád za klid na práci.

Cena s ohledem na hausnumera autorizáku velice, velice příjemná. Za mně bych doporučil trochu víc přitlačit s hodinou sazbou na pilu, žijeme jen jednou a za tu přidanou hodnotu si každý z nás určitě rád připlatí.

Shrnut to takhle, kdyby si oficiální zastoupení najímalo takové nadšené externisty, všichni by byli o něco víc spokojeni.

A rozumím, že by podobný přístup v autorizacích stál nějaký peníz navíc, ale to je přesně to co (snad nejen) já očekávám od autorizovaného servisu = informace, načasování a osobní přístup.
 
Sedneš jako spolujezdec a jedeš po přilehlé komunikaci, Max6 jako instruktor ukazuje jak pošleš nejrychleji do kopru desky i kotouče a co určitě nemáš delat prvních 400km... :D
 
Leze to z Tebe jak z chlupatý deky...:rolleyes: co tedy nemáme dělat prvních 400 km po výměně???
 
Tak nevím jestli čekáte převratné info tak vás zklamu, ale v zásadě nedupat prudce na brzdu, to bůh né ze zaseknutím kol...
Raději jemně dobrždovat...., obecně pak prohraté brzdy neschladit v myčce, klasiku, kterou znám i já jako neřidič - dlouhé klesání brzdit motorem (jen cestou od něj jsem to viděl u nejméně třech aut..)
Jako bonus info jak poznat potřebu výměny brzdní kapaliny - nutnost mačkat pedál až k podlaze.

Primárně mi šlo vyzdvihnout to, že si dá někdo námahu zaškolení ala rychlý manual...
 
Přidávám se s kladnou recenzí. Zatím nejlepší přístup, co jsem kdy ze strany servisu zažil. I co se týče znalostí hodnotím za 1*. K tomu super pokec.
Můžu jen doporučit.
 
Servisní dny zahájeny a celý vozový park už se těší opět na předsezonní servisní dny u Maxe :D ;)

V pátek to byla GJ, která byla doteď více než vzorně servisována a tak je více než jasné, že se bude v takovém pečlivém servisu pokračovat i nadále :)
Vyměněn olej po 12 000 km, všechny filtry, proběhla dezinfekce klimatizace a proběhla také kompletní výměna brzdové kapaliny za svítící zlatou ( :D ) a kompletní kontrola brzd a podvozku. Také byla po šesti letech vyměněna původní baterie za fungl novou, tak je zase na dlouhou dobu pokoj. No a ještě byly vystříkány na voze dutiny a ošetřeny kostry v motorovém prostoru :)
20200214_100726.jpg 20200214_140205.jpg 20200214_133914.jpg 20200214_151107.jpg

Velké díky Maxovi za velký přehled a opět za skvělý servis do posledního detailu. Máňa si teď nádherně přede jako nová :cool:
Příští týden GH a potom opět MX-5 :happy::troll:
 
V pátek to byla GJ, která byla doteď více než vzorně servisována a tak je více než jasné, že se v takovém pečlivém servisu bude pokračovat i nadále :)
Vyměněn olej po 12 000 km, všechny filtry, proběhla dezinfekce klimatizace a proběhla také kompletní výměna brzdové kapaliny za svítící zlatou ( :D )
Ta svítící brzdová kapalina je docela novinka, tak jsem zvědavý jestli ti v noci pomůže kontrolovat stav a hlavně jestli potom bude zářit fialově až bude opotřebená.:D:D:D
 
Dostávám se k informaci o výměně zadních brzdových kotoučů u @Max6 . Zachránil mě před odjezdem na dovolenou do Itálie, protože jsem pár dní předtím zjistil, že mi drhnou zadní desky a kotouče zejména zevnitř pěkně orezlé. Max6 mi vyměnil kotouče od jiného "dárce orgánů", jak říká, a vyčistil ve třmenech vše, co tam drhlo. Zde foto po 700 km. Je vidět, že desky se ještě nesrovnaly, ale pořád dobré. Uvidím, jak během jara, ale asi to není dlouhodobé řešení. Mazda to vzadu nemá dobře vyřešené.
DSCN6692.jpg
 
Dostávám se k informaci o výměně zadních brzdových kotoučů u @Max6 . Zachránil mě před odjezdem na dovolenou do Itálie, protože jsem pár dní předtím zjistil, že mi drhnou zadní desky a kotouče zejména zevnitř pěkně orezlé. Max6 mi vyměnil kotouče od jiného "dárce orgánů", jak říká, a vyčistil ve třmenech vše, co tam drhlo. Zde foto po 700 km. Je vidět, že desky se ještě nesrovnaly, ale pořád dobré. Uvidím, jak během jara, ale asi to není dlouhodobé řešení. Mazda to vzadu nemá dobře vyřešené.
Zobrazit přílohu 26934
To mělo být nouzové řešení pouze na dovolenou, ne do jara :D:D:D
 
Poslední úprava:
Back
Top