• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Stížnosti, pindy, kecy a ostatní slinty

Auto je spotřební věc a tak by se měla brát. 4 roky jezdit vyměnit. Je to jako ženská, když tě sere za 4 roky vyměnit.



Proto zde všichni jezdí ve starých pelešinách. Včetně mě

To jako vážně?Je spousta lidí kteří neberou auto jako spotřební věc,ale spíše jako člena rodiny a svých aut si váží.Protože jak se o svoje věci kdo stará,tak mu taky fungují.Nechápu konzumní způsob života,kdy lidí mění věci,jen pro to, že už nejsou nové.A pokud to tak někdo dělá i se ženskou,s každou si pléskne děcko a po čtyřech letech ji vymění,tak se nemůže divit, že jezdí ve "staré pelešině.
 
Poslední úprava:
Nejde jenom o benzín. S palivem vzniká i voda. Ta, se bohužel nestačí krátkou trasou odpařit. Jinak hoření nejpevnějších částic v benzínu potřebuješ teplotu 130 stupňů a u nafty 230. A jinak musí běžet motor minimálně 120 minut v kuse. Ne na volnoběh samo. Konečně člověk co ten problém s palivem zná. Bohužel je tam zastaralý problém konstrukce motoru a vysoká komprese nevyhovující pro tyto agregáty. No Japonci. Kdyby to raději vzala Toyota pod křídla. Tuhle automobilku.
Co jsem tak měl možnost vidět teplotní křivky motorových olejů tak na tom je mazda shodně i s premiovymi značkami - přes 108°C se podívá max nějaká upravená nebo ta co je před zadřením :D. Takže benzín se podle těch teplot co píšeš ty nemá šanci spálit nikde. Ale stejně si myslím že teplota v komoře válce bude daleko větší než těch 130°C a v oleji přece benzín nespaluješ ne?
Jinak k těm náplním asi máš pravdu, že je to doživotní když počítáš s životností 120t km. To určitě vydrží jedna to jo. Ja bych ale rád vlastnil toto auto i po 400t km. Takže pečlivá péče mi určitě pomůže.
A co se týče zastaralé technologie.... Poslední výkřiky téměř všech automobilek jsou 3 válcové motory o malém objemu nahoněné turbem. Což pokud vím tak je tu už od min. Století taky. Pokud tomuto říkáme vývoj proč ne technologii skyaktiv x? Viděl jsem 3 valec a mluvil s vývojovým týmem, a ti byli hodně nešťastní, že to MUSÍ udělat kvůli emisím. Kdyby nebylo emisí myslím, že bychom teď měli podstatně více dotažených 6 váců. To je pokud vím nejefektivnější z hlediska počtu válců. Ale možná se pletu
 
@ruckin Dotažených šestiválců máme podle mě dost, jen se nedávají do ochcávek apod. :)
Tři válce měla už první fabia, pokud se nepletu. A už tehdy to byl děs. Dneska to jen vypilovali k dokonalosti ?
Hlavní problém je nesmyslné škrcení emisí až do nesmyslu. Norma EURO 7 znamená konec dovozu zajímavých aut do Evropy. A to ještě není konečná stanice. Nakonec budou nová auta už jen elektromobily a to bude teprve doba. Tak snad trochu sleví ten Taycan do té doby :D
 
@ruckin Dotažených šestiválců máme podle mě dost, jen se nedávají do ochcávek apod. :)
Tři válce měla už první fabia, pokud se nepletu. A už tehdy to byl děs. Dneska to jen vypilovali k dokonalosti ?
Hlavní problém je nesmyslné škrcení emisí až do nesmyslu. Norma EURO 7 znamená konec dovozu zajímavých aut do Evropy. A to ještě není konečná stanice. Nakonec budou nová auta už jen elektromobily a to bude teprve doba. Tak snad trochu sleví ten Taycan do té doby :D
Všechno je jenom o tom, co od auta očekáváš. Strýc měl jedničkové fábie obě zároveň. Jak 1.4 čtyřválec, tak 1.2 "haťapku" tříválec a nemohl si právě onu "haťapku" vynachválit. Pokud máš auto na dojetí 10km kolem komína do obchodu a k doktorovi a nejsi zrovna fanoušek aut, tak ti i ten tříválec udělá službu :)
Tím samozřejmě nesouhlasím s tříválcem 1.0TSI v SUV :D
 
Poslední úprava:
presne tak. ja se snazim o auto starat, mam radost v nem jezdit a chci si ho nechat dele uz pro ten motor, ktery bude za dve dekady muzejnim kouskem. naopak treba soused a dobry kamarad auta naprosto a vubec neresi, je mu jedno jaky motor, palivo nebo snad vybava a znacka. chce se dostat z bodu A do B a vic neresit. na aute si nevymeni ani zarovku a olej mu musi pripominat servis po uplynuti "longlife" terminu :) nedelam si iluze, ze tech ridicu, jako jsem ja nebo vy tady je presila, spise naopak. drtiva vetsina populace resi oproti memu sousedovi navic tak maximalne barvu, spotrebu a v posledni dobe pod tlakem greendeal masaze i precitlivelou potrebu jezdit bezemisne. takze se pratele nedivme, ze se podle toho automobilky zarizuji a budme radi, ze mame co mame.
 
kolego, mazdaklan je od toho aby si zde majitelé a fandové značky dávali rady a vzájemně si pomáhali, ty příjdeš s křížkem po funuse. Kola co uvádíš jsou za 1300, EU, když chceš něco porovnávat tak porovnávej alespoň stejnou věc, kola co jsem koupil na pneu leader stojí na reifen-pneus 1212 Eu, tedy při kurzu 23,64 je to 28652kč. Cítím tady z tebe národní sport - závist, nasírat a nejlépe zadarmo. Piš do fóra smysluplné odpovědi
 
kolego, mazdaklan je od toho aby si zde majitelé a fandové značky dávali rady a vzájemně si pomáhali, ty příjdeš s křížkem po funuse. Kola co uvádíš jsou za 1300, EU, když chceš něco porovnávat tak porovnávej alespoň stejnou věc, kola co jsem koupil na pneu leader stojí na reifen-pneus 1212 Eu, tedy při kurzu 23,64 je to 28652kč. Cítím tady z tebe národní sport - závist, nasírat a nejlépe zadarmo. Piš do fóra smysluplné odpovědi
kolego, fando, to je ukázka pomoci a přátelské rady....nevím co bych ti měl závidět, pokud jde o kola, mám dražší, naštěstí žijeme ve svobodné zemi proto mohu napsat co chci...a pokud jde o tvé hloupé kecy o národním sportu, ty jsou v rozporu s tvými kecy o pomoci a radách....národním sportem je v současnosti povrchní škatulkování lidí, tak typické pro hlupáky jako ty.
 
Poslední úprava:
kolego, fando, to je ukázka pomoci a přátelské rady....nevím co bych ti měl závidět, pokud jde o kola, mám dražší, naštěstí žijeme ve svobodné zemi proto mohu napsat co chci...a pokud jde o tvé hloupé kecy o národním sportu, ty jsou v rozporu s tvými kecy o pomoci a radách....národním sportem je v současnosti povrchní škatulkování lidí, tak typické pro hlupáky jako ty.
další demokratický hovado
 
Back
Top