• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Stížnosti, pindy, kecy a ostatní slinty

Předně olej v motoru je jiné kafe. Za prvé mazda coby velký ředič oleje v motoru palivem jak u benzínu tak hlavně u nafty je asi velký problém. Ono mít litr oleje rozředěným palivem nad ryskou po ujetí 1000 km na krátké vzdálenosti je trochu problém. U škody to tak není. Ta žrala půl litru oleje na 1000 km. To nemluvím o škodlivosti paliva na viskozitu oleje. Hlavně u benzínu. Mazda každopádně je hodně špatné auto, na krátké vzdálenosti. Prostě se to palivo, do oleje dostane. Ostatní auta sice, na to trpí taky, ale ne tak jako mazda. Dělají to zastaralé agregáty 2.0 a 2.5. Ty bohužel mají už 15 letou starou technologii, ale hlavně zvýšená komprese u těchto jednotek. Ještě je mazda nevyvyjela myšleno motory ne kompresi. To byl zas debilní výmysl špatných Japonců. Ty neměli auta vůbec dělat, ale jen televize. Ale nic proti Mazdě jen ten olej musíte měnit každý 4000 km když jezdíte méně než 10 km. U převodovky je to jiné. Tam se olej tak neničí. Slouží jako chladivo převodovky. Když tedy netaháte plaťák za sebou s autem. Tam pak dochází k ničení převodovky. Bohužel i k spálení oleje. Ale spíše než olej odrovnáte díly převodovky. Taky 15 let staré technologie. Jako tu, na videu, kde je vidět spálený olej. Ale ještě není tak černý. Trochu nasazené.
Máš pravdu benzínová škoda si to ředí po svém:joy: viz jedno video od nás z práce.
 
Nejde jenom o benzín. S palivem vzniká i voda. Ta, se bohužel nestačí krátkou trasou odpařit. Jinak hoření nejpevnějších částic v benzínu potřebuješ teplotu 130 stupňů a u nafty 230. A jinak musí běžet motor minimálně 120 minut v kuse. Ne na volnoběh samo. Konečně člověk co ten problém s palivem zná. Bohužel je tam zastaralý problém konstrukce motoru a vysoká komprese nevyhovující pro tyto agregáty. No Japonci. Kdyby to raději vzala Toyota pod křídla. Tuhle automobilku.
 
Nejde jenom o benzín. S palivem vzniká i voda. Ta, se bohužel nestačí krátkou trasou odpařit. Jinak hoření nejpevnějších částic v benzínu potřebuješ teplotu 130 stupňů a u nafty 230. A jinak musí běžet motor minimálně 120 minut v kuse. Ne na volnoběh samo. Konečně člověk co ten problém s palivem zná. Bohužel je tam zastaralý problém konstrukce motoru a vysoká komprese nevyhovující pro tyto agregáty. No Japonci. Kdyby to raději vzala Toyota pod křídla. Tuhle automobilku.
To je nakej mistni troll nebo co?
 
Nejde jenom o benzín. S palivem vzniká i voda. Ta, se bohužel nestačí krátkou trasou odpařit. Jinak hoření nejpevnějších částic v benzínu potřebuješ teplotu 130 stupňů a u nafty 230. A jinak musí běžet motor minimálně 120 minut v kuse. Ne na volnoběh samo. Konečně člověk co ten problém s palivem zná. Bohužel je tam zastaralý problém konstrukce motoru a vysoká komprese nevyhovující pro tyto agregáty. No Japonci. Kdyby to raději vzala Toyota pod křídla. Tuhle automobilku.
Prosím tě, už to nehul ??
 
Poslední úprava moderátorem:
To je jasný jak tu někteří píšou jsem mimo a troll. Tak, že vlastně to ani nemusíte řešit. Ale co musím Mazdě dát za plus je její spolehlivost. Za dobu 5 let ani jedna závada. Taky co by se tam posralo, když je to japonská Dacia. Jen výměna brzd z původních. Ty jsou strašný. Čínské. Teď mám Zimmermann a je 3 roky klid. Ale taky žádná hitparáda. Nejlepší bude, abyste pelešiny vyhodily a chodili pěšky. Budete mít klid. Věřte mi. ? Troll troll a urychlete ty vaše tragické stránky. To snad má někdo ve škole z mobilu, že jsou tak pomalé. Jako ta Mazda. ?
 
Poslední úprava moderátorem:

Ad Joe :

Automatické převodovky :

Když pominu místy zmatečný pravopis, chybějící slova apod. , tak bych se jen rád vyjádřil k tomu tvému skálopevnému konstatování o celoživotní náplni automatických převodovek. Ta je přesně tak celoživotní, jak výrobce uznal za vhodné. Tedy do konce životního cyklu auta. Tato terminologie se začala používat až jako nutnost v konkurenčním boji a částečně také kvůli fleetovým nákupům milý pane. Ti výrobci dobře vědí, že to není OK.
Životní cyklus osobního auta je po delší čas včetně současnosti i u vývoje auta stanoven na přibližně 250 000Km. Cokoliv nad tuto hranici je příjemný bonus. Automobilky si obvykle nevyrábí automatické převodovky samy. Na to jsou tady společnosti jako ZF, Aisin nebo třeba Jatco. Neměnit olej v automatu je sebevražda. A to platí pro DSG, jako pro hydroměnič, stejně jako pro CVT/e-CVT. Každá ta převodovka má rotační součásti, kromě CVT i spojkové talíře, kde dochází k otěru, opotřebení vlivem prokluzu apod. Nejsem odborník na automaty, to by vám všem tady mohl vyprávět například pan Patočka z Prahy, ale taky nejsem dement a chápu základní mechanické a fyzikální procesy.

Ředění oleje palivem :

Ještě nikdy se mi nepodařilo měnit olej v motoru na benzínovém autě, kde by motorový olej nápadně nezapáchal benzínem. Lhostejno jaký byl stav kilometrů a opotřebení agregátu. Vždycky to smrdí benzínem a stejně tak je normou, že čím víc válců, tím také obvykle vyšší spotřeba oleje. Není to samozřejmě dogma, ale obecná rovina problému a existují oboustranné odchylky. Vzhledem k tvému postoji si buď jistý, že ty rozhodně nejsi schopen vůbec nejen pochopit problematiku, natož akceptovat druhý (a třeba i značně odborný-neříkám můj) názor.

"To byl zas debilní výmysl špatných Japonců" apod. názory :

Můžu tě ujistit, že až na Nissan v období po spolčení s Renaultem je Japonsko v obecné rovině ta nejlepší varianta pro nákup benzínového motoru a lhostejno zda od Mazdy, Hondy, nebo Toyoty či jejich derivátů jako je Lexus. Velmi pravděpodobně se ti nikdy nepodaří (v průměru) vidět tolik zcela suchých motorů bez rozličných úniků náplní jako na Japonských autech. Dlouho se drželi a mnohdy stále drží řetězových rozvodů, které také nejsou k zahození. Japonci mají obvykle velmi precizní manuální převodovky a mohl bych pokračovat.

"Ostatní auta sice, na to trpí taky, ale ne tak jako mazda" - Tomu se upřímně akorát směju. Evidentně pečlivě vedeš statistiku spotřeby mot. oleje a DOBŘE víš proč tomu tak je. Že jsou lidi co jezdí ve měste na longlife intervaly (v neděli jsem dělal olej na 1.2TSI motoru, kde majitelka najela 25 000Km na kdoví jaký olej prakticky jen v městském cyklu a takovou barvu nemá ani Polská Krowka co z toho teklo) najíždí příliš mnoho kilometrů a nerespektují základní principy provozu vozidla, které platily kdysi a mnohdy platí stále. že kolikrát lidem zakarbonuje motor, ucpe se odvětrání kliky a oni si pak stěžují na spotřebu 3 roky neměněného oleje někde na fóru, kde si to ty přečteš a kvalifikovaně vyhodnotíš...Klobouk dolů.

O úrovni Japonských výrobků svědčí například statistiky spolehlivosti některých automobilech, ale stejně tak elektroniky a je jedno jestli Casio, Hitachi, nebo cokoliv.

Asi bys nevěřil, že například Toyota Avensis generace T25 (roky cca 2000-2005) mají 2.0i přímovstřikový motor, se kterými nejsou žádné sériové známé problémy. Ani karbonování a mohl bych pokračovat.

Pokud zastáváš výše zmíněné názory, nechápu co tady děláš a čím vlastně jezdíš. proč tu jsi ? Já když s někým zásadně nesouhlasím a nezajímá mě jeho názor, tak ho prostě neposlouchám. Jaký má smysl trávit čas na fóru značky, která je mi bytostně protivná. To vážně věříš, že díky tvé chabé argumentaci (+špatné technické znalosti problematiky) ti tady někdo bude naslouchat a díky tvé osvětě se začnou houfně prodávat Mazdy ?

Jezdím Mazdou. Ale taky jsem měl Volvo, Škodovky, Opely...Každé auto má něco do sebe. Ale pouze do té míry, dokud relativně spolehlivě jezdí. Nepreferuju žádnou značku, preferuju spolehlivý kus auta.

Ještě bych chtěl dodat, že pokud svou (možná...pokud máš) Mazdu považuješ za Japonskou Dacii a hovoříš o svém autě s despektem, tak jsi vlastně akorát člověk, který si stěžuje, že má něco, co je špatné, ale místo aby to změnil, tak to vytrubuje do světa, což z tebe v mých očích dělá blbce. Tak to prostě prodej a kup si třeba Audi, nebo dle libosti cokoliv.

Připomínáš mi jednoho člověka, co na webu autoforum neustále všechny otravoval s Dusterem. Změnil 6 nicků a nakonec se na to vykváknul. Nikoho nezajímal. Jediné co dělal a dělal to vytrvale bylo, že zaplácával fórum balastem. Stejně jako ty.
 
A jinak musí běžet motor minimálně 120 minut v kuse
:eek: - to jsem docílil tak možná 5x v životě, jelikož na dlouhých trasách dělám přestávky, případně musím brát benzín. Jinak mně moje 3 mazdy braly tak půl litru oleje na 10 - 15 000 km - no hrozný šunty, horší jak Dacia :p
 
No další odborník. Který nechápe co jsem psal. 1.automat se bude opotřebovávat i když budeš měnit olej každých 10000 km. 2.větsina závad, na automatech je v elektronice 3.mazda automat nikdy nevyrobila, natož nějaký agregát. 5 celkově je tak 8 let za automobilkou VW. I když jí nemám moc rád. Za mercedesem tak 15. 6. Když budeme u životnosti auta, kde píšeš je to 250000 km. Tak to je asi maximum, kdy by jsi měl to auto sešrotovat. Automobilky mají dojezd aut zaveden na 130 000 km. To mi věř. Proto zde všichni jezdí ve starých pelešinách. Včetně mě. 7. Zmiňoval jsem zde pouze ředění oleje palivem a, spotřebu oleje u škody ne u mazdy. Ta ten olej dokonce na krátkých trasách přidává. Tak že místo 4.2 litru oleje tam budeš mít po 1000 km z najezdem menším než 10 km 5.2 k oleje. 8.zminival jsem zde kvalitu agregátů mazdy ne jiných značek. Ale i tak technologie když zmiňuješ Toyotu či Hondu je taky už dávno za zenitem. Agregáty Toyoty a Hondy jdou už taky 10 let staré a nic kloudného asi už ti tvý zázračný Japonci nevymysli. Za prvé vývoj spalovacího motoru je finančně náročná věc a ani Toyota či Honda ho nezaplatí. Natož Mazda, která je velká tak jako rumunská dacia. 9.toto fórum je opravdu zarputilé nikoho tu ne otravuji. Jsou mi tu ty lidi úplně putna. Jen mě fascinuje, jak neustále lidi něco hledají na svých autech aby se jim to nepokazilo či to dlouho vydrželo. Mazda stojí jako 10 platů a přesto ty lidi neustále něco zkouší a zbytečně dávají peníze do auta, které má životnost 4 roky. Výměna oleje a, dělání brzd či gum to chápu, ale zkoumat jak dlouho mi vydrží ta a ta věc. Tak to auto koupím nový jezdím 4 roky o nic se nestarám šup vystřelím ho a jdu si pro nový. Je to jako s počítačem či mobilem. Dneska stojí auto 700 000. Co to je nic. Když dva budou dělat za 100000 měsíčně dohromady, mají ho za rok. 10. Koukni se na evropské automobilky, kde jsou a pak koukni zpět, na japonské. Jak se to fórum tu rozjelo. Taková nuda tu byla.
 
celkově je tak 8 let za automobilkou VW
nooo hlavně za tím suprovým a bezporuchovým DSG, dál nemá cenu komentovat

Agregáty Toyoty a Hondy jdou už taky 10 let staré a nic kloudného
to nechápu jak mohou patřit k tomu nejspolehlivějšímu co je ?. Spíš to vypadá, že sis ráno nevzal prášky ??

Mazda stojí jako 10 platů a přesto ty lidi neustále něco zkouší a zbytečně dávají peníze do auta, které má životnost 4 roky.
tak to snad nestojí ani za komentář, ale dost to vypovídá o tvém duševním stavu...
 
Ještě to hovoření z desoektem o autě Mazda. Uvědom si že každé 4 roky se mění facelift auta. Tak často by jsi měl měnit i své auto. Abys měl něco kloudného. I tak budeš mít zastaralý motor třeba u Mazdy. Ne vlastně teď udělali vypínání válců. Další japonský zázrak, který měla jistá automobilka už 10 let. Tipni jaká, když jsi tak znalý. Nic proti Mazdě nemám sám jí mám a nedám na ni dopustit. Až na to topení v zimě. Asi jako 120 škoda. Ještě, že mám vyhřívání sedaček. Další slabá stránka této značky. Jen jsem tu chtěl říci, že technologie jde dopředu a některé automobilky hold jsou moc vzadu. Neboj i mercedes udělal spoustu paskvilů s renautem. Co taky mohl dělat, když musel šetřit. Agregáty, i ty vlastně bral va bere od Renautu, kastle. Tak že si dneska nevybereš. Teď tu máme elektriku a tak ještě 15 let si snad s tou mazdou zabrumláte a bude to hotový. Uzavřeme to tak, že debatovat o autech můžeme každý jinak. Ale opravdu si uvědom, že každý rok co máš své auto stárne a je hold, jak říkám já za zenitem. Tak, že obhajovat zde určité značky nemá smysl. Auto je spotřební věc a tak by se měla brát. 4 roky jezdit vyměnit. Je to jako ženská, když tě sere za 4 roky vyměnit. Chvála stránky jsou už rychlejší.
 
doporučil bych přesunout duchpřítomné myšlenky všehoznalce @Joe do sekce "Stížnosti, pindy, kecy a ostatní slinty nikam nepatřící ..." protože jinou hodnotu fakt nemají, jen tu plevelí informace pro ty, co doopravdy něco hledají
souhlas. presunuto
 
Já už nic nepíšu.
Prosím tě, buď tak laskav... Každý tvůj příspěvek sám o sobě si tak protiřečí, že člověk žasne, to se fakt hned tak nevidí. O Mazdách víš kulový. Kup si nějakýho renaulta či co a běž oblažovat jejich majitele svými perlami na jejich fórum.
 
Back
Top