• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Svítí kontrolka červený klíč / red key / výměna mikrospínače na klice dveří

antény pro keyless resp pro start jsou v autě 3 v interiéru, venku jsou v předních klikách, pokud auto nastartuje a jede , voda problém nebude. pohledej na klubu párkrát se to řešilo, někomu tuším pomohlo zkontrolovat kostru u levé nohy spolujezdce viz téma který najdeš
 
Ahoj, nemá někdo náhradní mikrospínač do kliky? Chtěl bych ten oem i s gumičkou, než to budu objednávát z Japonska. Potřebuji to tedy do Cx-5 /2004, ale předpokládám že je stejný jako u 6. Díky
 
Zdarec chlapi ja mám podobný problém s červeným kličkem na budících a červeným tlačitkem start. Mazda 6 gh 2011 , odemknu jak dalkou tak rukou to same i při zamykaní, ale nenastartuju, zmačknu spojku rosvítí se červený klíček a tlačítko startu svítí červeně naštéstí nemám zamknutý zamek na volantu takže se auto dalo odtahnou na podvalu. Měl jsem to na diagnostice. A žadna chybová hláška, jedna diagnostika delphi druha nejaka od bosche.. jako by to nepoznalo klič že je v autě, ale divné je ,že se nezamknul volant,budu rád za každou radu.. díky moc
Ahoj podarilo sa ti problém vyriešiť? My sme pred mesiacom kúpil mazfu 6 r. 2009 a mame ten istý problém.
 
Budu se opakovat, ale popisu postup.
Pokud mate keyless tak pokud dostanete auto do stavu ze mate aspon ACC On tak napichnete Bosch diagnostiku.
Zde v menu Komfortni výbava zjistit v cem je problem. Pokud ale na tlačítko buben nereaguje a vše svitu červené, zkontrolovat nasledujici.
Baterie v Aute ma aspon 12.5 V a vice. Zkotrolovat Baterii v DO. Klíč položte poblíž středoveho panelu. Je zde antena ktera ma detekovat pritomnost klice.
Pokud ani potom nic nejde zkusit nastartovat auto manuálně přes nouzový klíč který je schovan v plastu kelyless klice. Pokud auto nastartuje je problem v řídící elektronice která je v zámku volantu.

** Edit NO_HITS ** - přeloženo do češtiny :D
 
Poslední úprava moderátorem:
Budu se opakovat, ale popisu postup.
Pokud mate keyless tak pokud dostanete auto do stavu ze mate aspon ACC On tak napichnete Bosch diagnostiku.
Zde v menu Komfortni výbava zjistit v cem je problem. Pokud ale na tlačítko buben nereaguje a vše svitu červené, zkontrolovat nasledujici.
Baterie v Aute ma aspon 12.5 V a vice. Zkotrolovat Baterii v DO. Klid poloze poblíž stredoveho panelu. Je zde antena kiera ma prijimat pritomnost klice.
Pokud ani potom nic nejde zkusit nastartovat auto manualne pres nouzový klid který je schovan v plastu kelyless klice. Pokud auto nastartuje je problem v Řidiči elektronice která je v zámku volantu.
Dneska som mal auto na diagnostike, vyhlásila zablokovanie stĺpika riadenia. Poruchu sme vymazali a auto išlo naštartovať, ale cca po piatich nastartovaniach sa system zablokoval rovnakym spôsobom...
 
Jaky kod vyhlasila diagnostika?
To presne neviem, nápojim to znovu a keď sa nikam nedostanem tak napíšem presný kód.... Neviem ci to s tým má súvis ale tak isto mi nejde zamknúť volant, stále je odomknúty...samozrejme som skúšal aj vložiť manuálne kľúčik a núdzovo naštartovať ale neúspešne...
 
Diagnostika ti řekne zda ktery obvod Keyless je nefunknci. Pokud ti nefunguje zamek volantu tak jen doufej ze ti neodeslal řidiči jednotka.
Ta pokud nejede nedeaktivuje imobilizer a tím pádem nenastartuješ. Dej vedet.
 
Zdravím páni
Mám momentálne obdobný problém s keyless startovanim a aktuálne je to tak že startnem tak na 10 - 15 vyslapnutie pedála akokeby to niekde proste "skratovalo" a v malom okamihu keď hodí zelené tak startnem auto a idem. Obcas na palubovke potom svieti cerveny kľúč a aj kontrolka zamknutia auta. Baterka ok aj v diaľkových. Spínače menené minulý rok na oboch stranách. Ďalším znakom je aj taká vec, že keď auto odomnkem bezkľúčovo alebo aj cez DO tak po otvorení dverí začne pipkat ako keby bolo naštartované a zoberiete kľúč z auta.
Stretol sa tu niekto s takýmito príznakmi? Prípadne tým čo skúsiť zatiaľ urobiť okrem diagnostiky?
Ďakujem za všetky vaše rady
 
Zdravím páni
Mám momentálne obdobný problém s keyless startovanim a aktuálne je to tak že startnem tak na 10 - 15 vyslapnutie pedála akokeby to niekde proste "skratovalo" a v malom okamihu keď hodí zelené tak startnem auto a idem. Obcas na palubovke potom svieti cerveny kľúč a aj kontrolka zamknutia auta. Baterka ok aj v diaľkových. Spínače menené minulý rok na oboch stranách. Ďalším znakom je aj taká vec, že keď auto odomnkem bezkľúčovo alebo aj cez DO tak po otvorení dverí začne pipkat ako keby bolo naštartované a zoberiete kľúč z auta.
Stretol sa tu niekto s takýmito príznakmi? Prípadne tým čo skúsiť zatiaľ urobiť okrem diagnostiky?
Ďakujem za všetky vaše rady
Ahoj, omlouvám se za pozdní odpověď. Podívej se na spínač spolkového pedálu. Je tam taková černá krabička, kde se po plném sešlápnutí spojuje kontakt pro Keyless, že máš klíč a chceš nastartovat. Problem bude asi v tomto modulu. (Hold, je to spínač, který se take časem opotřebovala). Pokud nic viditemného nenajdeš tak jediné vyti na Diagnostiku.
 
Nazdar,
Ďakujem za rýchlu reakciu, mám nové poznatky a ten spojkový pedál to nebude. Zvukový signál keď odídeš s kľúčom z naštartovaného auta mi robia len vodičove dvere, u spolujazdca to nerobí (ako som písal deje sa to aj pri rannom otváraní auta vo vypnutom stave). Ďalej keď Zosliapnem spojku, bliká na červeno gombík aj dierka na kľúč. Chytí to niekedy na 2-3-10-15 pokus. Skúšal som aj držať pedál a stalo sa veľakrát že zozelenalo...stlacim štart a červené. Počas držania spojky sa deje aj to že bliká červená....skočí zelená, červená, zelená atď ,keď vychytam správny moment aj startnem ....príde mi to ako skrat alebo niečo podobné. Je možnosť že by bol zle vymenený ten spínač na kľučke zvhlhlo to a zas to blbne? Alebo anténa na príjem a pod? Baterku s dnes dobíjal aj vymenil batérie v kľúčoch...robia to oba kľúče.
Skúšal som Hella diagnostiku, do keyless sa nedostala , pamäť závad som zmazal aj odpojil batériu ale bez zmeny.
Posledná vec, keď to už naozaj bliká aj 2 min a nedokazem startnut, nehodí to na zeleno tak vždy keď rozoberieme DO a naspäť zlozim tak startnem. Som z toho na prášky a hlavne sa bojím že týmto štýlom toho odpalim ešte viac.
Vďaka za každú radu pomoc skúsenosť
 
Jako první bych koukl přes FORScan diagnostiku co to píše - chyba tam bude uvedena cokoliv jinýho je spekulace a zbytečná ztráta času. Je to freeware ale na keyless bude tuším potřeba adaptér , které umí číst z obou datových sběrnic - tj ELM327 s přepínačem, ELS27, vLinker (MC+,FD+,FS), OBDLink, iCar OBD....

Jinak to pípání na vystoupení s klíčem reagují jen dveře řidiče - logicky - spolujezdec není řidič ovládající vozidlo a nemá u sebe běžně klíč od vozidla.
 
Jako první bych koukl přes FORScan diagnostiku co to píše - chyba tam bude uvedena cokoliv jinýho je spekulace a zbytečná ztráta času. Je to freeware ale na keyless bude tuším potřeba adaptér , které umí číst z obou datových sběrnic - tj ELM327 s přepínačem, ELS27, vLinker (MC+,FD+,FS), OBDLink, iCar OBD....

Jinak to pípání na vystoupení s klíčem reagují jen dveře řidiče - logicky - spolujezdec není řidič ovládající vozidlo a nemá u sebe běžně klíč od vozidla.
Fuha napísal si tu toho mnoho a nič z toho nepoznám :D , netuším či je tu niekto z klanu v okolí ZA čo by mi to cez ten forsca kukol alebo si mám vybaviť diagnostiku a vymaz chyb v mazde za skúšku že ci to nepomôže?

Btw, minulý rok keď som riešil výmenu spínačov tak som mal trochu podobne príznaky ale tam sa mi počas jazdy kompletne aj palubovka vypinala a budíky mali kolotoč. (Keď som to dával na diag, tak tam bolo mnoho nezmysel chýb a nebolo možné vyčítať že su spínače KO) a viac ako rok som mal pokoj až doteraz...
 
Zkus najít někoho v okolí. V autorizáku ti neřeknou co tam bylo za chybu a ještě si reknou nesmysl za diagnostiku
 
Najdi někde servis kde budou mít diagnostiku od Bosche. Ta ukáže přes menu komfortní výbavy najít co přesně zlobi. Já tipuji ye muže to byt opět spínač dveří pokud to někdo udělal na oko nebo se opět přes zimu dostala ke spínači voda.
 
Podívej ten Bosch co ti furt razíš nemusi na rozdíl od Forscanu, kterej je volně dostupnej, ukázat vše nebo přesně a nemusí jezdit někam do servisu ;)
 
Podívej ten Bosch co ti furt razíš nemusi na rozdíl od Forscanu, kterej je volně dostupnej, ukázat vše nebo přesně a nemusí jezdit někam do servisu ;)
Ahoj Nerazím Bosch, jen vim, že tato možnost tu je a servisak který se věnuje pouze elektrice aut (různé značky) na ni nedá dopustit. Samozřejme pokud to umí něco zadarmo, tak je je to lepší. Forscan moc nepoužívám.
 
Diagnostika od Bosche je opravdu dobrá věc, když má někdo servis kde mu jednou přijede Mazda a podruhý třeba Škodovka a poslední auto na zvedáku má třeba Citroena. Měli jsme jí ve škole a fakt to fungovalo pěkně.
Nebyla to přesně tahle, ale "byla" to tahle:

Ale.... když už se někdo zaměřuje jen na jednu/dvě konkrétní značku, tak je rozhodně lepší si pořídit NEuniverzílní diagnostiku, která se zaměřuje jen na danou značku.
 
Jako první bych koukl přes FORScan diagnostiku co to píše - chyba tam bude uvedena cokoliv jinýho je spekulace a zbytečná ztráta času. Je to freeware ale na keyless bude tuším potřeba adaptér , které umí číst z obou datových sběrnic - tj ELM327 s přepínačem, ELS27, vLinker (MC+,FD+,FS), OBDLink, iCar OBD....

Jinak to pípání na vystoupení s klíčem reagují jen dveře řidiče - logicky - spolujezdec není řidič ovládající vozidlo a nemá u sebe běžně klíč od vozidla.
Zdravím, tak len malý detail zo včerajšieho dňa. Ráno odomnkem otvorím zadné ľavé dvere a čuduj sa svete začalo to pipkat ako kľúč mimo auta keď je startnute (takže nejde len o vodičove dvere). Zatiaľ som nezohnal nikoho s diag. Ale o 2 týždne pôjdem za 1 typkom čo robí elektro tak mu poviem nech cekne tie klucky opätovne pre istotu či tam nieje kdesi voda alebo zoxid. kontakty. Inak aktuálne sa po oteplení všetko zlepšilo, štartovanie bez problémov, a aj keď občas zapipa bezdôvodne sadnem a štartnem. Takže uvidím čo bude ďalej. Každopádne to neberiem ako opravnene :D ak niečo viac zisitm tak podám hlásenie pre budúce prípady.
 
Back
Top