• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Svítí kontrolka červený klíč / red key / výměna mikrospínače na klice dveří

ok, diky, tak jsem zjistil, ze tim tlacitkem to neni, po promereni je ok, tak me napada zadni antena co overuje zda je blizko klic, prej to taky casto zlobi.. mate nekdo zkusenost? Me to prave zacalo nefunkcnim oteviranim kufru.. Da se nejak bez diagnostiky overit, ze je ta antena spatna?

Jinak sem koukal taky na ty tlacitka zamykani u ridice a spolujezdce, ale tam nejde nic stisknout, pripadaji mi spis jako dotykova tlacitka, nebo to ma jit zmacknout, stejne jako u toho kufru?
No na dverich jsou opravdu tlačitka, podobny jak na dverich kufru to kulate... jestli ti nechodi tak jsou asi hyn... rozdelal jsem panel at se dostanu k zamku volantu... stava tam jde do te vlozky zamku i do te jednotky ,ale primo co je konektor do zamku tam je semizda 5 pinu tam nic nejde...

A volat más odemknutý?? A jeste poku nemas zatahlou ručni brzdu tak udajne neotevreš kufr... ale nemam to odskousene ale četl jsem to...
 
No na dverich jsou opravdu tlačitka, podobny jak na dverich kufru to kulate... jestli ti nechodi tak jsou asi hyn... rozdelal jsem panel at se dostanu k zamku volantu... stava tam jde do te vlozky zamku i do te jednotky ,ale primo co je konektor do zamku tam je semizda 5 pinu tam nic nejde...
A ty tlacitka maji zavrit dvere, je to tak? Pro otevreni staci prilozit ruku za kliku..

A volat más odemknutý?? A jeste poku nemas zatahlou ručni brzdu tak udajne neotevreš kufr... ale nemam to odskousene ale četl jsem to...
volant je zamknuty, blika kontrolka imobilizeru a sviti cerveny klic + cerv. stacitko startu

jeste mi nekdo poradil, ze muze byt problem v uzemeni baterie -

"doporučuji rovněž zkontrolovat připojení kabelu od mínus pólu baterie na kostru karosérie (je to v blízkosti baterie). V mém případě nešlo nastartovat a ani nešly otevřít páté dveře. Stačilo plochu pod kabelovým okem a kabelové oko očistit, nakonzervovat a problém byl odstraněn."

To budu zkouset dnes..
 
To jsem dělal , očistil jsem, odpojoval jsi baterku?? Jestli ta chyba nevymizi? No ja mam volant odemlnuty... ale mozna jsem ho odemknul ja kdyz u volantu sundas tu zaslepku a strčis tam klič.. ale to nemam potvrzene. Jinak nevim k cemu tam ta zaslepka je otacet se tim neda...jj zmacknes a auto se zamkne ,chytnes kliku auto se odemkne...tohle vse mi jde....
 
ok, diky, tak jsem zjistil, ze tim tlacitkem to neni, po promereni je ok, tak me napada zadni antena co overuje zda je blizko klic, prej to taky casto zlobi.. mate nekdo zkusenost? Me to prave zacalo nefunkcnim oteviranim kufru.. Da se nejak bez diagnostiky overit, ze je ta antena spatna?

Jinak sem koukal taky na ty tlacitka zamykani u ridice a spolujezdce, ale tam nejde nic stisknout, pripadaji mi spis jako dotykova tlacitka, nebo to ma jit zmacknout, stejne jako u toho kufru?


ok, no ja mam baterku asi 6 mesicu starou, tak tim to asi nebude, no dej schvalne vedet, jak jsi dopad...
Pokud mas Mazdu 6 GH tak mas v klikách určitě pro tou kulatou čepičkou tlacikto/mikrospinac. To ze mas baterku 6 měsíců starou nic neznamená.
Jakakoliv diagnostika predepisuje ze mereni se ma provádět na aute s dobitou baterie která ma minimální napětí 12.4 Voltu. Nebo dalsi se provádí pro nastartovaném voze kde se o to stará alternátor pokud ale on není zdrojem problémů.
Anténu doopravdy zjistíš je diagnostikou, protože bud bude přerušena a nebo muže mít vysoký přechodové odpor a proto nefunguje Tj. nepřijímá signal v pásmu kterém ma.
 
Tak sem poridil diagnostiku a uvidime... kazdopadne obe dve tlacitka ve dverich mi nejdou... ale to mi vlastne nejdou uz pekne dlouho, tak je divny, ze to nejde nastartovat az ted...
 
Tak sem poridil diagnostiku a uvidime... kazdopadne obe dve tlacitka ve dverich mi nejdou... ale to mi vlastne nejdou uz pekne dlouho, tak je divny, ze to nejde nastartovat az ted...
Tak to by me zajímalo jak jsi teda zamykal. Odemykas vložením ruky do oblasti kliky ale zamykat tlačítkem na klice. Jedine ze by jsi zamykal pres dálkové.
 
Tak to by me zajímalo jak jsi teda zamykal. Odemykas vložením ruky do oblasti kliky ale zamykat tlačítkem na klice. Jedine ze by jsi zamykal pres dálkové.
Auto se zamklo vzdy samo hned jak jsem se s klickem vzdalil.. to fungovalo skvele.
 
No tak mam dalsi problem, jak udelat diagnostiku pres OBD, kdyz nemuzu auto nastartovat ani zapnout?
 
Zdarec chlapi ja mám podobný problém s červeným kličkem na budících a červeným tlačitkem start. Mazda 6 gh 2011 , odemknu jak dalkou tak rukou to same i při zamykaní, ale nenastartuju, zmačknu spojku rosvítí se červený klíček a tlačítko startu svítí červeně naštéstí nemám zamknutý zamek na volantu takže se auto dalo odtahnou na podvalu. Měl jsem to na diagnostice. A žadna chybová hláška, jedna diagnostika delphi druha nejaka od bosche.. jako by to nepoznalo klič že je v autě, ale divné je ,že se nezamknul volant,budu rád za každou radu.. díky moc
Jak jsi to diagnostikoval, kdyz to nejde zapnout?
 
A co máš vůbec za auto? GH? Co nouzové startování, to taky nereaguje?
Jj, M6 GH, plna vybava, keyless odemykani, ale nejdou mi obe tlacitka zamykani v klikach, tak to asi bude tim.. nicmene nevim jak to auto zapnout, abych mohl zjistit presne co to nahlasi za chybu. Nouzove startovani pokud myslis klicem zmacknout START, a nebo vlozit klicek do zdirky u volantu, tak to sem zkousel.. by me proste zajimalo, jak ted nacist chyby.. nekdo mi tu tvrdil, ze budu muset ty chyby smazat az to opravim, aby to slo, tak nechapu jak to udelam, kdyz auto nezapnu..

Jak to delaj v servise? To bude asi ten duvod proc kazdymu cpou nove RJ, ve vetsine technto pripadu, co jsem cetl na webech...
 
Poslední úprava:
Jj, vložit klíček do zdířky a pak startuješ tlačítkem. Stalo se mi to asi 2x, že jsem musel použít a nejspíš to taky dělaly tlačítka v klikách, že nešlo startovat normálně. Po opravě tlačítek tam sice chyba na diagnostice zůstala, ale kontrolka zhasla..
Ale nevím, jestli je to tvůj případ... Každopádně ty tlačítka umí pozlobit..
 
Tak pro všechny zoufalé Mazďáky, co maji v haji mikrospinac ve dverich. Objednal jsem dalsich nekolik kousku kompletnich spinacu. Az dorazi z Japonska a budou vsechny formality a clo zaplacene , tak dam vedet a nejspis to tady povesim do bazaru...
 
Tak zarve chtělo by to znovu projet diagnostikou. Nezdá se mi ze by to nic nenašlo. Pichni tu na tu BOSch která tohle určitě zvládají. aHeldejte chyby pod komfortní výbavou. Můj odhad je ze Ty odešel vypínače klice spolujezdec kde bude díra nebo antény a nárazníkem . Obě jsou necastejsi problémy.
vypínače klice spolujezdec kde bude díra - co tim myslis? Jinak jak udelas diagnostiku, kdyz ti nejde auto ani zapnout?

Ahoj Pokud tlačítko vyměníš tak musí vyresetovat Paměti na chybu. To zvládne obyčejná OBD diagnostika za par stovek.
Pokud je to nebo jiného tak bez poradně mazdacke se neobejde.
jak to smazu, kdyz to nejde ani zapnout pres to tlacitko?? Diagnostika potrebuje napeti v RJ a to se tam nedostane dokud auto nezapnu..

Ahoj zatím nijak , měl jsem tam chlapka s kvalitni bosch diagnostikou, naslo to chybu v imobilizerove jednotce tu vymazal a uz pri seslapnuti svitil klič zeleně i tlačitko, ale nerozly se budiky ani nestartovalo ale na baterce jsem mel 11,6V. Takže to mozna nepustilo k vuli baterce... dneska by mel dojet a znovu vymazat s nabitou baterii.
jak to udelal, kdyz ti auto neslo ani zapnout?
 
Zdar chlapi, tak mam update, odpojil jsem tlacitka ve dverich a stale nic. Tak uz fakt nevim co s tim. Zvlastni ale bylo, ze poslednich par startu to slo nakopnout vzdy az napodruhe, jako by tam byl nejaky proces, ktery dava najevo, ze je neco spatne, no a naposled tlacitko startu fungovalo az napotreti.. pak uz vubec.. mozna je to neco jako varovani, aby se s tim jelo do servisu.. nekde jsem cetl, ze to je nejaky system proti odcizeni, vite o tom neco?
 
Zdar chlapi, tak mam update, odpojil jsem tlacitka ve dverich a stale nic. Tak uz fakt nevim co s tim. Zvlastni ale bylo, ze poslednich par startu to slo nakopnout vzdy az napodruhe, jako by tam byl nejaky proces, ktery dava najevo, ze je neco spatne, no a naposled tlacitko startu fungovalo az napotreti.. pak uz vubec.. mozna je to neco jako varovani, aby se s tim jelo do servisu.. nekde jsem cetl, ze to je nejaky system proti odcizeni, vite o tom neco?
Ahoj Takže asi tak, Diagnostika ti urcite rekne nejaky chybovy kod. Na diagnostiku ti určitě jde napojit i v nouzovém režimu s pomoci klice který je schovaný v keyless klici. Takže nemudruj, sup do nějakého servisu s Bosch diagnostikou a hledat.
System proti odcizeni je Imobilizer který je v RJ ataky spojeny s Spinaci skrinkou.
 
No budu muset, moje obyc OBD II diagnostika si s tim neporadi.. chce mit auto zapnute a to nejde..
 
Opět mám v nabídce mikrospinače do dveří, kdyby nekdo mel zajem. Budu posilat zitra pres zasilkovnu, tak kdyby jste nekdo potreboval , tak jeste par kousku mam....500,-/ks + poštovné
 
Doufam , ze jsem zatim poslal vsem slibene spinace. Kdyztak se ozvete :) Dnes posilam uzivateli Atadar.
 
Zdravim, mam Mazda 6 GH, 2008, a posledni dobou se projevu problem, kdy auto spravne detekuje dalkove pri otevreni dveri i pri keyless startovani. Pri jizde se ale cervene rozsviti ikona key a sviti po celou jizdu. Zkousel jsem druhou dalku i vymenu baterie, ale nepomohlo. Parkuji venku, tak premyslim, jestli treba nemohla nekam zatect voda. Nemate nekdo podobnou zkusenost? Diky.
 
Back
Top