Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Sedvo nedavno som bol v mazde v Brne chcel som overit vin CX7 a tam ma odbili ze ked nie som majitel tak mi nemozu podat ziadne informacie.Tak neviem ako ich overim teraz.Ked som kupoval kedysi GG u teba v praci tak som nemusel nic overovat .
Která Mazda v Brně to byla? Balvín nebo Auto Palace?Sedvo nedavno som bol v mazde v Brne chcel som overit vin CX7 a tam ma odbili ze ked nie som majitel tak mi nemozu podat ziadne informacie.Tak neviem ako ich overim teraz.Ked som kupoval kedysi GG u teba v praci tak som nemusel nic overovat .
Fakt dokáže zkušenost s jedním líným prodejcem takto demotivovat? To je drsné...Prave po tejto skusenosti som začal pozerat po inej značke ale tam samozrejme nie je v ponuke motor atmo. benzin.Ale ked som chcel overit vin tak nebol ziadny problem.
Asi to řeknu takto, kdysi tam byla pan Dvořák, starší pán, ale dělal mazdy, tedy přijímacího technika hodně dlouho a domluva dobrá. Aktuálně je tam pan Dobrý, který je hrozný, nechce sdělovat informace (ochrana osobních údajů, blablabla - nepotřebuji to vytisknout jenom sdělit servisy) a domluvit se s ním na servisní prohlídku, tak díky nájezdu co mám, by v jeho podání bylo ideální, abych se objednával 2 měsíce dopředu. Dokonce jsem si dopisoval s ředitelem AP Brno a odkázal mě na vedoucího servisu pana Brabce. A když se mě zeptali u Balvína proč jsem u nich, tak nějak jsme začali probírat právě pana Dobrého, no a už na školeních je projevuje jako člověk, který tomu vůbec nerozumí. Tak asi tak. AP Brno mám kousek od práce, tak vozím to přes celé Brno k Balvínovi.Která Mazda v Brně to byla? Balvín nebo Auto Palace?
Fakt dokáže zkušenost s jedním líným prodejcem takto demotivovat? To je drsné...
To jsou teda bláboly, v PDF je přece jen poslední RZ (a to nemusí být aktuální), která osobním údajem není, nelze z ní odvodit řidiče ani majitele bez přístupu do neveřejné databáze státní správy. Nedivím se, že ho pak ostatní mají za podivína.Aktuálně je tam pan Dobrý, který je hrozný, nechce sdělovat informace (ochrana osobních údajů, blablabla - nepotřebuji to vytisknout jenom sdělit servisy)
Asi to řeknu takto, kdysi tam byla pan Dvořák, starší pán, ale dělal mazdy, tedy přijímacího technika hodně dlouho a domluva dobrá. Aktuálně je tam pan Dobrý, který je hrozný, nechce sdělovat informace (ochrana osobních údajů, blablabla - nepotřebuji to vytisknout jenom sdělit servisy) a domluvit se s ním na servisní prohlídku, tak díky nájezdu co mám, by v jeho podání bylo ideální, abych se objednával 2 měsíce dopředu. Dokonce jsem si dopisoval s ředitelem AP Brno a odkázal mě na vedoucího servisu pana Brabce. A když se mě zeptali u Balvína proč jsem u nich, tak nějak jsme začali probírat právě pana Dobrého, no a už na školeních je projevuje jako člověk, který tomu vůbec nerozumí. Tak asi tak. AP Brno mám kousek od práce, tak vozím to přes celé Brno k Balvínovi.
Jednu nevýhodu to má, Balvín není v programu Mazda Fair Service a mají dražší díly i práci. Takže např. u rozvodů bych ušetřil cca 4500,-, kdybych je dělal v AP Brno.
Prodej a servis je něco jiného. Na prodeji je Dvořáček (vedoucí prodeje) ten možná ano. Pan Dvořák je již v důchodu a v AP již cca 2 roky jako přijímací technik nepracuje, s ním byla velice dobrá domluva. Aktuálně je tam pan Dobrý jako hlavní přijímací technik na mazdy a ten je hrozný.Já teda nevím, jestli to je ten samý pan Dvořák, ale dělá tam na prodejích a ověřuju si u něj všechny auta, o které jsem měl kdy zájem (samozřejmě že jsem měl zájem vždy jen o Mazdy ) ale já teda nemůžu říct, že by tam byl nějaký problém. Vždycky si zavolal rovnou do toho servisu, kde Mazda jezdila, promluvil si s mechanikama, jak to auto na tom fakt je. Ukázal mi zakázkové listy, nebo jak se tomu říká. Za mě teda opravdu max. spokojenost s autopalace.
Myslím si, že na výměnu vzpěr 5.dveří svolávačka nebyla, jen servisní akce. Rozhodně žádný doporučený dopis. Mají v tom kluci servisácký trochu hokej: mě dokonce tvrdil šéfservisák v Jihlavě, že n e n í svolávačka ani na závadu brzdiče ruční brzdy. Při tom to byla docela drahá závada ovlivňující bezpečnost, uvedená i v Rapexu EU...Zdravím. Jsem tu nedávno novým členem. Dříve jsem byl nějaký čas aktivní na MC. CX5 jsem kupoval před 3 roky u AP Brno, zkušenosti s p. Böhmerem výborné, jak jinak, každý chce prodat. Vím, že pro každého prodejce je hlavním zdrojem příjmů teprva servis. Měli by se dle toho k zákazníkům chovat. Bohužel u nás to často bývá dle rčení Když ptáčka lapají... Mám rozporuplnou zkušenost se servisy VW, Škoda, Toyota ... a teď již i s AP Brno. Dosud bylo vše na 1- i když odpověď na otázku Proč mi u 2.0 benzín přibývá hladina oleje při krátkých trasách a co s tím mi musel dát kamarád od Hondy a ne p. Dobrý. Ten vůbec nevěděl o čem je řeč. Nu ale k poslední návštěvě. Přijel jsem na 3. letou garančku dle objednání v 11 hod. na garančku s výměnou oleje. P. Dobrý mi oznámil, že je pro můj vůz svolávací akce. Aktualizace SW řídicí jednotky a výměna vzpěr zadních dveří a že mi přišel doporučený dopis. Nic mi nepřišlo. Muselo přijít. Ne nepřišlo. To není možné určitě přišlo... Cítil jsem se jako blbeček. Mám to do Brna 65 km. Kdybych o akci věděl včas, trval bych na provedení všeho v 1 den předem. Pro mne je to půl den ztráty, komplikace v zaměstnání, musím vždy čekat v servise. Požádal jsem p. Dobrého, aby obě další akce provedli ten stejný den. P. Dobrý ihned odpověděl, že to není možné. Samotná svolávací akce je na celý den. Moc se mi to nezdálo ale ok, nedá se nic dělat. Ve 13 hod jsem odjížděl. P. Dobrý mne na odchodu prosil, že mne bude kontaktovat importér s dotazníkem a že jim mám dát určitě všude max. 10 bodů, ta nutnost druhé návštěvy servisu prý není jejich vina. Jeho naléhavost ve mne vzbudila dojem, že nejdůležitější u nich není spokojený zákazník ale jejich dobré hodnocení. Po pár dnech mne kontaktovala telefonicky paní z AP, jak jsem byl spokojen. Vše Ok, rozhodl jsem se celou věc nehrotit. Když jsem se však objednával před týdnem u jiného technika z AP Brno na termín té svolávací akce a schválně se zeptal, jak dlouho trvá, bylo mi řečeno, že 1-2 hod. Zatmělo se mi před očima. P. Dobrý si ze mne skutečně udělal blbce. Sám jsem obchodník a sakra se snažím vyjít zákazníkům co nejvíce vstříct. Chápu, že mohli mít první termín hodně práce a na akci pro mou Mazdu skutečně neměli čas. Ale p.Dobrý ani nezkusil nic ověřit, byl jsem tam v 11 hod. a ještě mi lže o době trvání akce a zaslání dopisu ? Doma z rodiny nikdo o dopise taky nevěděl. Svolávací akce je jejich problém, já chybu nezavinil. Tak se mám sakra snažit, abych s tím zákazníka obtěžoval co nejméně. Jakmile přišel dotazník od importéra, dle skutečnosti jsem uvedl. Servis za 10 bodů, jednání za 1 bod, tedy katastrofa. Příště budu hodně přemýšlet, zda jim dám ještě šanci.