• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

Dnes jsem najel cca 300 km v dešti a mlze a bez problémů. Pak jsem zastavil na kafe u známých v Praze a po dvou hodinách nastartuji a stejná hláška, jako na foto výše u "Bielana". Normálně mi pomůže ofuk čelního okna na cca 5 min. a vše začne fungovat. Jel jsem domů do Mladé Boleslavi se zapnutým ofukem čelního skla a až na sjezdu do MB mi kamery po cca 30 min. začaly fungovat. Co k tomu dodat? Nač máme adaptivní světlomety? A ještě k tomu nefungují všechny ostatní bezpečnostní asistenty řízené kamerami a senzory pod čelním oknem :mad:.
 
Dnes jsem najel cca 300 km v dešti a mlze a bez problémů. Pak jsem zastavil na kafe u známých v Praze a po dvou hodinách nastartuji a stejná hláška, jako na foto výše u "Bielana". Normálně mi pomůže ofuk čelního okna na cca 5 min. a vše začne fungovat. Jel jsem domů do Mladé Boleslavi se zapnutým ofukem čelního skla a až na sjezdu do MB mi kamery po cca 30 min. začaly fungovat. Co k tomu dodat? Nač máme adaptivní světlomety? A ještě k tomu nefungují všechny ostatní bezpečnostní asistenty řízené kamerami a senzory pod čelním oknem :mad:.
Přesně tak - prostě ta auta NEJSOU určená pro specifický český trh. :D Tomu odpovídá špatná protikorozní ochrana, nízkoprofilové sériové pneumatiky, čidla fungující jen za suchého teplého počasí apod. Proto kupujme českou škodovku, protože v Boleslavi ví, co je pro nás dobré. :wacky:
Na druhou stranu, já se rád sebeobětuji a budu dál jezdit milovanou nedokonalou em šestkou, aby na ostatní zbylo víc škodovek. :angelic:
 
Předfacelift s dvěma lasery je v tomto IMO lepší, sice neumí číst značky, ale hláška o blokovaném výhledu se objevuje jen sporadicky a hned to zmizí.
 
Já už se sice moc neorientuji v tom, co je facelift (mám pocit, že aktuální šestka má vlastně tři facelifty, ale možná se mýlím). Každopádně moje GJ (r. 2016) čtení značek nemá, to dodělali až do verze prodávané od prosince 2016.
 
Jo v zime mam taky nejake problemy s mou trojkou...Na zimu vypinam automaticke stirani oken za deste(snehu),protoze i kdyz neprsi,nesnezi tak kolikrat to zacne stirat jako blazen :confused: Asi to cidlo pri jizde studenym vzduchem nejak namrza a pak to zacne stirat jako silene:D
 
No já mám GL, tedy po Faceliftu II a značky to čte a hláška se mi ukázala jednou za deště velkého a jednou jak jsem měl zamlžené celé auto po startu někde a jednou při velkém protislunci dokonce ... za nějakých pár 10sítek sekund zmizela. Je pravda že je parkuji pod přístřeškem, takže nikdy neškrábu a neometám :)
 
Dnes jsem najel cca 300 km v dešti a mlze a bez problémů. Pak jsem zastavil na kafe u známých v Praze a po dvou hodinách nastartuji a stejná hláška, jako na foto výše u "Bielana". Normálně mi pomůže ofuk čelního okna na cca 5 min. a vše začne fungovat. Jel jsem domů do Mladé Boleslavi se zapnutým ofukem čelního skla a až na sjezdu do MB mi kamery po cca 30 min. začaly fungovat. Co k tomu dodat? Nač máme adaptivní světlomety? A ještě k tomu nefungují všechny ostatní bezpečnostní asistenty řízené kamerami a senzory pod čelním oknem :mad:.

VYŘEŠENO: dnes mi to nedalo, a po prohřátí interiéru vozu jsem demontoval kryt pod zrcátkem (ze 2 dílů) a následně kamery a snímače- mimo senzoru deště. Na čelním skle na "okénkách" pro kamery v černém rastru byl bílý film od takzvané koroze platů, neboli postupného vypařování se plastů. Kdo rozumí plastům, ví o čem píšu. Sklo jsem důkladně odmastil a vyčistil, vše namontoval zpět a světla atd. zase fungují jak mají. Otázkou je, když bych to udělal například 2x za rok, kolik rozebrání to vydrží, než něco ulítne?
 
Jo v zime mam taky nejake problemy s mou trojkou...Na zimu vypinam automaticke stirani oken za deste(snehu),protoze i kdyz neprsi,nesnezi tak kolikrat to zacne stirat jako blazen :confused: Asi to cidlo pri jizde studenym vzduchem nejak namrza a pak to zacne stirat jako silene:D
Na mojej M3 BL neexistuje taký problem.
Jedine v lete na dialnici pri 140 km/h je schopna lietajuca háveď (mušky, komáre) falošne zapnúť senzor.
Ten "tvoj problem" asi bude problemom do servisu
 
Aby se řidič nenudil a občas si prosvištil i nějaká jiná englická slofíčka, mají japončíci připravenou i tuto hlášku (podotýkám, že okno bylo čisté jak svědomí katolického kněze):

38428528966_ffd647448c_o.jpg
Jen takova mala nazorna ukazka, pokud nekomu stale vrta hlavou, proc se objevuje hlaska s problemem u kamery i presto, ze okno je ciste. Viditelna cast okna mozna, ale "uzavreny" prostor u kamer ...
IMG_0271.JPG

Mimochodem, vyzna se nekdo, co kazda z tech ctyrech "dir" je zac (GJ 2015)?
 
Jen takova mala nazorna ukazka, pokud nekomu stale vrta hlavou, proc se objevuje hlaska s problemem u kamery i presto, ze okno je ciste. Viditelna cast okna mozna, ale "uzavreny" prostor u kamer ...
Zobrazit přílohu 11810
Mimochodem, vyzna se nekdo, co kazda z tech ctyrech "dir" je zac (GJ 2015)?
Možno by pomohlo vyriešiť také to zahmlievanie pod plastom vloženie vrecúška pod plast so silikon granulami. (nie pred kameru-čidlo)
Napr. v krabiciach s novymi topankami zvykli byť vložené také menšie vrecká.
 
Keďže je zima, začal som ráno cestou do práce v aute kúriť. Po nejakej dobe som začal cítiť smrad. Pár dní som to ignoroval a dnes, po príchode domov som sa dokopal k tomu, aby som sa pozrel pod kapotu. Našiel som tam prekvapenie. DSC_0786.JPG Zapečené na výfukovom potrubí. Dúfam, že to je ono.

PS: Ako funguje systém kúrenia? Kde sa nasáva vzduch, apod.?
 
Keďže je zima, začal som ráno cestou do práce v aute kúriť. Po nejakej dobe som začal cítiť smrad. Pár dní som to ignoroval a dnes, po príchode domov som sa dokopal k tomu, aby som sa pozrel pod kapotu. Našiel som tam prekvapenie. Zobrazit přílohu 11912 Zapečené na výfukovom potrubí. Dúfam, že to je ono.

PS: Ako funguje systém kúrenia? Kde sa nasáva vzduch, apod.?
To je hov..? Tak to nas...
Nasává to vzduch úplně na stejném místě jako vždy
 
Áno je. A to miesto je kde? Ide mi o to, či mám hľadať aj inú príčinu, alebo toto môže byť ono.
Mezi přepážkou kabiny a motoru. Když sundáš kryt pod stěračema dole na čelnim skle a koukneš do tý díry,tak by jsi měl vidět obdélníkovou díru vedoucí do kabiny. Tamtudy by to mělo nasávat vzduch do krabice s ventilátorem (a kabinovym filtrem)
 
Tak si představte že mi dnes vítr sebral z terasy lopatu a trefila moji šestou co stála pod ní. Důlek na střeše, naštípnuté čelní okno a dvě rýhy na blatníku. To nevymyslíš.
 
Tak si představte že mi dnes vítr sebral z terasy lopatu a trefila moji šestou co stála pod ní. Důlek na střeše, naštípnuté čelní okno a dvě rýhy na blatníku. To nevymyslíš.
to nasere " Nezvratný osud " , já hned ráno schoval auto do přístřešku, taky se u nás začal zvedat pěkně hnusnej vítr
 
Back
Top