• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Automat nebo manuál?

Ahoj lidi moc vás prosím o radu,kde bych mohl stáhnout manual v češtině k cx-5 2.2D máme jí teprve tři dny a pořad mě něčím příjemně překvapí. Předem moc děkuju za pomoc.
 
doporučuju automat, funguje proti třeba DSG naprosto skvěle. Projeď se s tím a nebudeš chtít jinak ,-)
Zdravím, věděl bys jaký typ automatu je u cx-5 2.2 skyactiv-d 2012-2015 použít?
Měl jsem Outlandera v automatu a tam je variatorovej automat a je absolutně nevhodnej na tahání těžších přívěsů.
 
No, to je asi hodně individuální. Já střídám AT a MT obden a s nohama nemám problém. ;) Spíš jsem odstranil zlozvyk nechávat ruku položenou na řadičce. Když si u automatu omylem vyřadíš na neutrál, tak se při předjíždění smíchy po....
Jinak souhlasím, že je třeba dát zkušebku nebo zápůjčku a vyzkoušet oboje. Jsou lidi, který mají řazení za sport, prostě fofrklacek rádi. Kdo jezdí na pohodu, automat je u Mazdy paráda. Ale zase nevím, jak by snášel třeba čtyřkolku s přívěsem. A taky je dobře vědět, jakou chceš mít výbavu, u Mazdy je to dost svázané s motorací. Tempomat, vyhřívání, sedačky v elektrice, asistenti atd.
Ahoj, připojuji se s názorem. Koupil jsem si CX-5 v Homuře a měl jsem trochu problém s výbavou, ale nakonec se to vyřešilo. Jednalo se o elektricky ovládanou sedačku. Ta je spojena s kůží a ta je zase ve výbavách spíše s automatem. V současnosti mě docela štve, že automobilky nechtějí cokoliv domontovávat nad rámec základní nabídky. Dřív to nebyl problém. Člověk docela investuje a nevím, proč by to v fabrice nešlo individuálně přizpůsobit.
Já mám manuál, jsem už skorodůchodce, začínal jsem na Škodě 100 a tak mi manuál přirostl k srdci. Mám zkušenost i s automatem a váhal jsem a nakonec jsem i přes uvedený problém chtěl manuál. U automatu (na jiných autech než MAZDA) mi vadí, že příliš neřeší, zda je motor studený a hlavně (ale možná to jen úplně neumím) mi na automatu vadilo brždění motorem a to hlavně na náledí, jízda v hlubším sněhu a rozjíždění na kluzkém podkladě. U manuálu si vyhovím, brzdu používám opravdu jen pokud musím, většinou brzdím motorem, ale jak říkám, je to zkušeností a to i na náklaďáku a asi bych si postupně zvykl. Když jsem MAZDU kupoval, svezl jsem se i s automatem a připadal mi líný. Až budu už opravdu v důchodu, pak asi půjdu do automatu.
 
I já měl toto dilema když jsem kupoval CX-5; v té výbavě co jsem chtěl byla jen v automatu. Přitom jsem byl zvyklý na starou Octávku s manuálem (občas s ní musím jezdit). Nečiní to problémy. Teď jsem to zažíval znovu na dovolené v zahraničí, kde jste si půjčovali postupně 2 auta na různé výlety - první automat, druhé manuál. Po sednutí do manuálu párkrát zapomeneš při dobržďování šlápnout spojku, motor chcípne, pak už si vzpomeneš (jen při chcípnutí motoru nesmíš být v zatáčce, protože přestane fungovat posilovač).
 
Back
Top