• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Čidla ventilku - druhá sada pneumatik / zimní

Sakura

rodinný člen KLANu
584
Jak jste vyřešili druhou sadu pneumatik na zimu, resp. jaká čidla ventilků nebo to jde i bez čidel? Umí Mazda dvě sady ventilků? Díky za odpověď.
 
Můžu potvrdit.Koupil jsem na zimu disky CMS a originální čidla,v pneuservisu mě to celé zkompletovali a teď jenom přehazuji sady.Nikdy jsem neměl žádný problém,čidla se vždycky načetla sama.
 
Zdravím vás. Vie niekto aký priemer má centrálny otvor na originálnych diskoch 18" na mazde CX30?
 
Ahoj, koupil jsem originál čidla Mazda a po nasazení zimních pneumatik se čidla automaticky spojila, bez jakékoliv nutnosti něco nastavovat. Prostě super. Otázkou je životnost baterie v čidlech, kdy budu muset dávat nové. Toto řešení nesplňuje moji představu, ale nemohu nic dělat, jen v budoucnu platit!!!:mad:
:(
 
Otázkou je životnost baterie v čidlech, kdy budu muset dávat nové. Toto řešení nesplňuje moji představu, ale nemohu nic dělat, jen v budoucnu platit!!:mad:
Měl jsem je v GHčku 7 let bez výměny a pak jsem ji prodal. Nevidím tedy důvod, proč by měly vydržet méně. Obecně se uvádí životnost kolem 8 let. Ve své GL bych je radši měl, tedy pokud možno, aby ukazovaly konkrétní podhuštěné kolo. Protože detekce podhuštění z ABS senzorů mi občas, jednou, dvakrát do roka, vyvolá falešný poplach, musím zastavit, chcípnout motor, zkontrolovat kola a po nastartování detekci zresetovat :confounded:
 
V roce 2009 jsem koupil novou M3 a čidla dodnes fungují.
Čidla do zimních kol na CX5 jsem koupil na ALI za 900,-,nechám se překvapit,jak dlouho tyto vydrží.
 
Ahoj. Omlouvam se, ale porad v tom nemam jasno. Pri zakoupeni origo sady jste dostali 4 x senzor bez jakehokoliv popisku, namontovaly vam je v pneuservisu na disky a osadily na auto. Po ujeti nekolika km se senzory nacetly . OK ? Jak pak rid. jednotka pozna, ktere kolo uslo ? Co jsem se dozvedel ( z pneuservisu ), tak to pry funguje takto : zjisti se ID cidla a to se nahraje do ridici jednotky ( kazde kolo ma jedinecne ID a tak ridici jednotka pozna, u ktereho kola doslo k uniku ). V tomto pripade by se ale prikazde vymene sady kol musela znovu programovat rid. jednotka. Druhy zpusob je , ze se naklonuji udaje ze stavajicich cidel na nova. V tomto pripade odpada programovani rid. jednotky, ale nedaji se prohazovat kola mezi sebou v sade . Je to stejne jako v prvnim priklade ( napr. leve predni za leve zadni kvuli sjeti - kolo musi vzdy byt na stejne pozici ) . A nebo to u Mazdy je tak , ze od ridici jednotky vede ke kazdem kolu ( napr. do podbehu ) snimac a rid. jednotka tak vi, ze snimac 1 je LP kolo, snimac 2 je PP kolo atd. V tomto pripade by odpadlo programovani rid. jednotky a kola by se mohla libovolne prohazovat mezi sebou ( z jedne sady ). Dekuji za objasneni.
 
Technické náležitosti neznám,ale z mé zkušenosti je to takto.Když jsem pořizoval zimní sadu,tak jsem v autorizovaném servisu koupil sadu origo čidel.Když jsem se ptal jestli je potřeba je párovat s řídící jednotkou,bylo mě řečeno že už to je.Čidla mě přišla poštou.Disky,pneu,přes internet a smontovali mě to v pneuservisu kam jezdím.Kola jsem si namontoval na auto sám.Po prvním vyjetí se čidla sama načetla.Sady měním mezi sebou zimní/letní a žádný problém.Kola mezi sebou jsem ještě neměnil,ale myslím si, že to bude fungovat stejně.
 
Back
Top