• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Čidla ventilku - druhá sada pneumatik / zimní

Sakura

rodinný člen KLANu
Zprávy
584
Jak jste vyřešili druhou sadu pneumatik na zimu, resp. jaká čidla ventilků nebo to jde i bez čidel? Umí Mazda dvě sady ventilků? Díky za odpověď.
 
Jde ale bude ti pořád svítit kontrolka


Umí, jednu mám na léto, druhou na zimu. Origo sada TPMS v CarStar za 3990 kč
díky, takže dokoupit sadu TPMS

Spojí se sama nebo nutno naprogramovat v autorizovaném servisu?
 
Můžu potvrdit.Koupil jsem na zimu disky CMS a originální čidla,v pneuservisu mě to celé zkompletovali a teď jenom přehazuji sady.Nikdy jsem neměl žádný problém,čidla se vždycky načetla sama.
 
Zdravím vás. Vie niekto aký priemer má centrálny otvor na originálnych diskoch 18" na mazde CX30?
 
Takže čidla v zimních se spojila po několika km, takže dobrá práce. ? :cool:
 
Ahoj, koupil jsem originál čidla Mazda a po nasazení zimních pneumatik se čidla automaticky spojila, bez jakékoliv nutnosti něco nastavovat. Prostě super. Otázkou je životnost baterie v čidlech, kdy budu muset dávat nové. Toto řešení nesplňuje moji představu, ale nemohu nic dělat, jen v budoucnu platit!!!:mad:
:(
 
Otázkou je životnost baterie v čidlech, kdy budu muset dávat nové. Toto řešení nesplňuje moji představu, ale nemohu nic dělat, jen v budoucnu platit!!:mad:
Měl jsem je v GHčku 7 let bez výměny a pak jsem ji prodal. Nevidím tedy důvod, proč by měly vydržet méně. Obecně se uvádí životnost kolem 8 let. Ve své GL bych je radši měl, tedy pokud možno, aby ukazovaly konkrétní podhuštěné kolo. Protože detekce podhuštění z ABS senzorů mi občas, jednou, dvakrát do roka, vyvolá falešný poplach, musím zastavit, chcípnout motor, zkontrolovat kola a po nastartování detekci zresetovat :confounded:
 
V roce 2009 jsem koupil novou M3 a čidla dodnes fungují.
Čidla do zimních kol na CX5 jsem koupil na ALI za 900,-,nechám se překvapit,jak dlouho tyto vydrží.
 
Ahoj. Omlouvam se, ale porad v tom nemam jasno. Pri zakoupeni origo sady jste dostali 4 x senzor bez jakehokoliv popisku, namontovaly vam je v pneuservisu na disky a osadily na auto. Po ujeti nekolika km se senzory nacetly . OK ? Jak pak rid. jednotka pozna, ktere kolo uslo ? Co jsem se dozvedel ( z pneuservisu ), tak to pry funguje takto : zjisti se ID cidla a to se nahraje do ridici jednotky ( kazde kolo ma jedinecne ID a tak ridici jednotka pozna, u ktereho kola doslo k uniku ). V tomto pripade by se ale prikazde vymene sady kol musela znovu programovat rid. jednotka. Druhy zpusob je , ze se naklonuji udaje ze stavajicich cidel na nova. V tomto pripade odpada programovani rid. jednotky, ale nedaji se prohazovat kola mezi sebou v sade . Je to stejne jako v prvnim priklade ( napr. leve predni za leve zadni kvuli sjeti - kolo musi vzdy byt na stejne pozici ) . A nebo to u Mazdy je tak , ze od ridici jednotky vede ke kazdem kolu ( napr. do podbehu ) snimac a rid. jednotka tak vi, ze snimac 1 je LP kolo, snimac 2 je PP kolo atd. V tomto pripade by odpadlo programovani rid. jednotky a kola by se mohla libovolne prohazovat mezi sebou ( z jedne sady ). Dekuji za objasneni.
 
Technické náležitosti neznám,ale z mé zkušenosti je to takto.Když jsem pořizoval zimní sadu,tak jsem v autorizovaném servisu koupil sadu origo čidel.Když jsem se ptal jestli je potřeba je párovat s řídící jednotkou,bylo mě řečeno že už to je.Čidla mě přišla poštou.Disky,pneu,přes internet a smontovali mě to v pneuservisu kam jezdím.Kola jsem si namontoval na auto sám.Po prvním vyjetí se čidla sama načetla.Sady měním mezi sebou zimní/letní a žádný problém.Kola mezi sebou jsem ještě neměnil,ale myslím si, že to bude fungovat stejně.
 
Back
Top