• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

představení Co vás baví a mrzí na Mazdě 6 GL

Ahoj,
já mám od března kombi 2.5 litru ročník 2017 a celkově je to za mě super auto, jak po stránce výbavy, tak jízdních vlastností.

Zatím mě štve jen pár drobností:

1. Zlobí sklápění zrcátek, ale pokud člověk mechanismus pravidelně promazává WD-40 (je nutno po každých několika mytích), jakž takž funguje
2. Izolace v motoru hodně chutná kunám – už jsem měnil izolaci pod kapotou za nekřesťanských 2500 Kč, ale kuna se vrátila, tak jsem nainstaloval ultrazvukovou plašičku Deramax a zatím je klid
3. Nutnost pořád vypínat start-stop, ale ten mají asi bohužel všechna moderní auta (prý se dá deaktivovat trvale odpojením čidla zámku kapoty)
4. Kvůli tenkým plechům jsou občas dost slyšet kamínky od podvozku
5. Nesmyslné ceny za aktualizaci map

V součtu jsou to opravdu drobnosti, takže pokud mě auto nevypeče nějakou nákladnou opravou, asi budu celkem spokojený zákazník. :)
 
ANO , dvojková Octáva v Ambientu hrále lépe
-jsem starší ročník a ještě používám CD, ale přepnout z radia na CD je docela procesure
Troufnu si říct že ne. Mám teď přímé srovnání. Octavia 2 FL Ambiente plus jde z domu. Sednul jsem do ní po x týdnech v Mazdě a hrůza co se audia týče.
Octavia má vytlumené všechny dveře + vyměněné repro za Gladen Alpha 165. Ale zvuk je tam pořád na nic. Podle mě je hrozně nepovedený to, jak repro předních dveří je přímo vedle sedačky. Vždy jsem měl pocit že to hraje u u řidiče a od spolujezdce skoro nic nejde (a naopak když jsem byl spolujezdec) protože repro hraje do sedačky/sedícího člověka….
Navíc repro předních a zadních dveří jsou pár cm od sebe což taky nepřidá.
 
Už můžu taky přisět svojí troškou do mlýna
za mě osobně..zrcátka..to nechápu že od doby kdy s tím začli to do dnes nějak nedokázali vyřešit...mám auto s nájezdem 10 tis km, necelé dva roky staré a ejhle, zrcátka už stávkují i přes občasné púrrostříkání..tak to je fakt bolest..obzvlast když se vrátím k autům jiným kde fungují i po 10 letech používání :-( a druhá věc co jsem nepochopil...proč zmizel zapalovač pod palubkou a přesunul se do přihrádky loketní opěrky...jako tahat kabel na kameru a na nabíjení mobilu odtud mi příjde minimálně trochu mimo mísu, takže zlaté české ručičky zase museli zasáhnout a musel jsme si dodělat zásuvku skrytě pod volant..no jinak je to ok..ale tohle fakt inženýři nedomysleli. :)
 
Po pár 1000km bych se též rad vyjádřil, co mne štve. Výška sedadla řidiče u verze s odvetravanim. Už u předchozí GJ to bylo na stiru, nakonec jsem si musel zvyknout. Ale u GL je to ještě horší. Neustále zkouším, zda jsem opravdu v nejnižší poloze. Nemám kam pohodlně uložit lokty a i výhledu by prospěla nižší pozice. Nezkoumal někdo, zda by neslo nějakým zásahem do konstrukce (byť zadáním) se dostat alespoň o kousek níže? Každý cm dobrý.
Při zkušební jízdě jsem byl omámen zásadním zlepšením auta a toto mne uniklo. Kdybych si býval byl tohoto zásadního diskomfortu všiml, nevim zda bych se opět rozhodl pro koupi….
 
Jo ještě my připomělo..máš pravdu, u sebe to nevnímám nejsem až takého vzrůstu ...ale žena nadává že jako spolujezdkyně má méně místa na nohy..nj modelky...protože krasně tvarovaná palubka nad přihrádkou u spolujezdce jaksi více vyčnívá a ubírá ji místo...Na odpověď at si víc natáhne nohy a posune sedačku dozadu reaguje typicky žensky...jo to by šlo, ale v minulé mazdě jsme to nemusela :) :)
 
Po pár 1000km bych se též rad vyjádřil, co mne štve. Výška sedadla řidiče u verze s odvetravanim. Už u předchozí GJ to bylo na stiru, nakonec jsem si musel zvyknout. Ale u GL je to ještě horší. Neustále zkouším, zda jsem opravdu v nejnižší poloze. Nemám kam pohodlně uložit lokty a i výhledu by prospěla nižší pozice. Nezkoumal někdo, zda by neslo nějakým zásahem do konstrukce (byť zadáním) se dostat alespoň o kousek níže? Každý cm dobrý.
Při zkušební jízdě jsem byl omámen zásadním zlepšením auta a toto mne uniklo. Kdybych si býval byl tohoto zásadního diskomfortu všiml, nevim zda bych se opět rozhodl pro koupi….
To bych taky rád věděl
 
Já 174 cm a na trojce i na šestce mám (měl jsem) sedačku úplně dole. A když v ní seděl soused (asi 190 cm), tak říkal že by pro něj Mazda nebyla.
 
ja 175, sedačka skoro dole, a švagr se dvěma metry má smůlu, ale to má obecně u něj asi každé auto, respektive každy kdo by chtěl sedět za ním, potřeboval by totiž často řídit ze zadního sedadla aby mu to vyšlo.
 
189cm. Sedacka uplne dole. Vyska mi vyhovuje. Ale problem mam stym ze volant mam prilis daleko. Nejde vytiahnut tolko ako na starej M6 GG.
 
175, co mě vadí je krátká loketní opěrka, na GH to bylo super, dala se potáhnout. Ale zase mne to nutí sedět rovně a ne nakloněný ke středu.
 
Přelezl jsem do M6 po mnoha letech služebních alternativ koncernu včetně posledních tří verzí Š-Suberb.
U mnoha věcí si řeknu, že to není chyba, ale vlastnost … nicméně dnes mě zase dožral stav laku na předku, haupna speciálně : unamused:.

Zima vlastně jen začala a moje tečkování z léta má důstojně našlápnuto na pokračování :sob:
Jak je Soul Red Crystal barva krásná, tak je křehká / tenká, že to není ani možný ... :mad:
 
@mabu U Machine Grey je to úplně to samé. Sice to na té barvě, pokud auto není zrovna umyté, moc nejde vidět, ale tečky jsou po celé kapotě, na A sloupcích, dokonce pár i na hraně okna střechy a jednu mám i na hraně "za střešním" oknem.

Na obranu Mazdy, jezdím hodně a hlavně dálnici a předchozí Opel Astra nevypadal o nic lépe. Jinak se raději do tohoto vlákna nebudu moc vyjadřovat, protože za tu dobu přišlo větší vystřízlivění z celé 6ky. :D
 
@mabu Já už jsem to měl taky pěkně pihovaté, navíc mi to na jednom místě začlo povrchově reznout, tak jsem to nechal nastříkat a zatím dobrý.
 
Sakra, sakra… , to je už zralé založit „ubulele kroužek“ ?
Dobře, pomalu to tedy zařadím do kategorie vlastnost, ale cukají mi nervy..., chvíli se k té potvoře nebudu nějaký čas přibližovat zepředu :rolleyes:
@tommas - tečky/zásahy na sloupcích (či u kraje střechy) potvrzuji rovněž, a tam je to teprve na očích (!)
@Peťa OV - máme ještě M3 taky Red Soul (ne Crystal) a podobný ročník 2017 a dtto, bohužel.

A taky se Vám to tečkuje tak hnusně?
Red Sould Crystal je dvou-složka, tedy nedříve metalíza, pak lak a i když se móóóc snažím, tak to při jistém pohledu při jistém světle vypadá, ehmm... strašně.
 
@mabu Tady jsem našel jednu fotku z května (tzn. po 2 a půl letech/80 tis. km), moc to na té šedé není vidět, ale všechno to bílé jsou tečky s chybějícím lakem. Je to fotka čerstvě po dokončení ručního mytí a navoskování a vyleštění. Naštěstí, jak jsem psal, Machine grey má tu výhodu, že jakmile auto není dokonale čisté, už to trochu zakryje.

20210510_162105.jpg
 
Back
Top