Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Žádná zázračná metoda asi neexistuje a vždy je to místo opravy trochu světlejší, nebo tmavší než okolní originál lak. Bezbarvý lak vůbec nepoužívám, protože to lepšímu výsledku nepomáhá. Na netu je spousta videí, jak by se to mělo správně dělat, ale abych se s jednou tečkou mordoval půl dne a pak na třiceti kilometrech potkám 20 van se šutry a 20 tahačů se dřevem, ze kterých lítají šutry všemi směry, tak na to fakt už nemám vůbec chuť a sílu.Retuše se tu rozjely, tak jen zkusím do fóra obecný dotaz… mluvím o 46V Soul Red Crystal.
Ta je v prodejně Kbely (Color index s.r.o.) prodávána ve dvou lahvičkách (hroty, štětečky – detail).
Jedna obsahuje „metalízu“ na doplnění „vrypu“ a pak i opticky rudý „lak“, který s odstupem 10-15 min má přijít jako krytí.
Originál Mazda má taky dvě lahvičky a pokud obrázky nejsou jen ilustrativní, tak jedna obsahuje opět „metalízu“ a druhá již jen čirý „lak“.
Nezkoušel někdo porovnat či netušíte, jestli výsledek retuše bude rozdílný pro zdánlivě jiné náplně?
Sám mám set ze Kbel a pořád mi připadá, že to ve výsledku není ono.
M6 má nyní 39kkm a pohled zejména, nikoli výlučně, na kapotu po 3/5 zimy je k pláči.
"Zbrojím" na jaro, na další kolo retuší a proto se ptám
Sorry spletl jsem se 41V, už je to 8 let, co jsem ji kupoval.
ASISTENTI:
- Adaptivní tempomat neumí být jen tempomat, bez adaptivnosti.
PROSTOR
- Místo na nohy na zadních sedačkách je u tak velkého auta opravdu výsměch... ale chápu, Mazďácká atmosféra holt potřebuje volně dýchat a taky větší rozvor by zhoršil jízdní vlastnosti.
A kde se dá prosím adaptivnost vypnout?Jen update - poslední GL už umí tempomat bez adaptivnosti.
A větší rozvor nabízí sedan, pokud někdo nepotřebuje kombi.
Můžeš poskytnout fotku kde to máš? Mám M6 GL 2019 a v Nastavení Bezpečnosti jsou položky DRSS, SBS/SCBS,BSM,LAS a TSRS - viz fotka. (MRCC vím, že je v CX-5 2021, protože má nový 8" displej = nový infotainment)V nastavení, záložka Bezpečnost, MRCC a tam zrušit kontrolu vzdálenosti.
Ahoj, ta poslední věta je hodně subjektivní. Mohl bys rozvést tu "nebezpečnost a kontraproduktivnost"?Můžeš poskytnout fotku kde to máš? Mám M6 GL 2019 a v Nastavení Bezpečnosti jsou položky DRSS, SBS/SCBS,BSM,LAS a TSRS - viz fotka. (MRCC vím, že je v CX-5 2021, protože má nový 8" displej = nový infotainment)
Psal jsem do Mazda ČR ohledně možnosti vypnutí MRCC a bylo mi řečeno, že vypnout nelze, protože *cituji*: "U Mazda6 tomu tak není, systémy nelze selektivně vypínat, i z důvodu, aby vůz odpovídal tehdy schválenému provedení a požadavkům."
Zkusil jsem DRSS režim vypnout, ale myslím, že jsem to už na začátku léta zkoušel a minulo se to účinkem, tj. stále zpomaluje a drží odstup za autem - proto jsem psal na Mazda ČR.
Celý radar system považuji za více nebezpečný a kontraproduktivní ohledně efektivity jízdy.
Zobrazit přílohu 48408 Zobrazit přílohu 48409
Podotýkám, že když řídím, tak opravdu řídím - užívám si jízdu a fyzikální vlastnosti/možnosti auta. Jídlo, pití, mobil atp. = nezájemAhoj, ta poslední věta je hodně subjektivní. Mohl bys rozvést tu "nebezpečnost a kontraproduktivnost"?
Tak jeste aby se zacali soustredit i na zbytek auta, jako driv, nejen na elektronicke systemy . Pred par tydny jsem se bavil s jednim nadsencem do aut, majitelem mnoha historickych Ferrari atp., ktery ma od noveho sestilete BMW M760Li xDrive, uz s pulmilionovym najezdem, a rikal, ze se modli, aby dal drzelo, protoze ta nova sedmicka je uplne tragicka... ergonomie, design, pretechnizovano... A neslysim to poprvy, ze ani zakaznik, ktery rad ridi a ktery nema zadne financni omezeni, si na soucasnem trhu nedokaze vybrat. Vsude leskly dotykovy tlacitka, obri reflexni displeje, zdeformovany volanty...Asi je to i o celkovém odladění těch systémů, protože prý v novém BMW 7 funguje hlídání pruhu i adaptivní tempomat perfektně. Aspoň Vaculík to říkal