Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Díky a omlouvám se případně za hloupý dotaz předem..., jakože přejeli lakem celou haupnu plus částečně stříkali jisté ohraničené plochy sloupků atp., anebo jen "tečkovali" sami?Zkuste se pozeptat v Mazdě, mi ty tecky na kapotě, A sloupcích a hraně nad čelním sklem Mazda bezplatně přelakovala.
Cela kapota a sloupky, horní hrana nad oknem do zastriku. Ted jde vidět, ze je tam vetsi a tvrdsi vrstva a po cca 30 000km od opravy tam neni takova katastrofa jako po prvních 30 000km.Díky a omlouvám se případně za hloupý dotaz předem..., jakože přejeli lakem celou haupnu plus částečně stříkali jisté ohraničené plochy sloupků atp., anebo jen "tečkovali" sami?
V podstatě se vším souhlas i s těmi blinkry. Ty jsem si taky hned nechal vyměnit. Ale rozhlídni se třeba po Volvech zhruba z téhož roku - auta ještě min. o polovinu dražší a taky mají v blinkrech žárovky...jo a auto skoro za mega v plné výbavě z roku 2019 a u kombi vzadu jsou v blinkrech klasické žárovky, i když jednotka umí LED, to jako fakt Mazdo?
Mně těch šest kvaltů vyhovuje, i otáčky při dálničních rychlostech. Jsem toho názoru, že obzvláště u tohoto typu měniče by vyšší počet převodů vedl k výrazně čatějšímu řazení a tudíž ke ztrátám při každé změně převodu. Koneckonců od toho je motor dostatečně pružný a nemusí pracovat v úzkém rozsahu otáček.Automat je super a mám ho moc rád, i když je to "jen" hydrodynamický měnič momentu, jen si někdy říkám, jestli nemohl mít i sedmý stupeň na vyšší dálniční rychlosti.
Nejezdím tolik dálnici, takže po 90 tis. km je moje haubna celkem v poho. Jednou za čas to po umytí detailněji projdu a ťukance s pomocí párátka a originální barvy se štětečkem retušuji. Samozřejmě, že to není jako nové, ale lepší jak bílá tečka a z metru to není vidět.@mabu Tady jsem našel jednu fotku z května (tzn. po 2 a půl letech/80 tis. km), moc to na té šedé není vidět, ale všechno to bílé jsou tečky s chybějícím lakem. Je to fotka čerstvě po dokončení ručního mytí a navoskování a vyleštění. Naštěstí, jak jsem psal, Machine grey má tu výhodu, že jakmile auto není dokonale čisté, už to trochu zakryje.
Zobrazit přílohu 38099
Spíš nechtěli vědět, protože ty originální korekční tužky (s logem Mazdy) se dají běžně koupit v autorizáku byť teda za docela velkej peníz.Dik! Ja se ptal v mazda-servisu a tam o tom nic nevedeli (nebo mozna spis nechteli vedet?)...
Maximálně doředit xylenovým ředidlem (S6005).Akorát by mě zajímalo, pokud je opravná lahvička stará cca 2-3 roky, zda je lepší koupit novou nebo to ničemu nevadí?